Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Katteke
Amerika-newbie

Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York

Bericht door Katteke »

Hallo,

Wij gaan, na een rondreis in het westen, van 30 december tot en met 2 januari naar New York. We zijn nog volop op zoek naar een hotel. We willen een hotel met een goede ligging en een redelijke prijs.

Kent iemand hotel Roger Williams? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik heb net een offerte gekregen en voor deze 3 nachten zou het 539 dollar kosten.

Het hotel is gelegen: 131 Madison Avenue, New York, NY 10016

Kan iemand ons een ander, goed gelegen en mooi hotel aanraden. We willen liever niet in een hostel rond deze periode.

Bedankt !

Groeten

Katteke
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hotel Roger Williams

Bericht door markro »

:welcome: op dit informatieve en gezellige Amerikaforum.

Dit forum maakt deel uit van de AllesAmerika.com-website, zie link bovenaan deze pagina.
Daarop is een Hotel- en campingreviewgedeelte waar forumleden o.a. hun hotelbevindingen hebben weergegeven. Kijk daar eens rond en misschien vind je daar nog een goed en leuk hotel, dat aan jouw eisen voldoet.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York

Bericht door Dento »

Ik ken het hotel niet, maar de reviews op Tripadvisor.com zijn prima:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer