Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Binnenlandse vluchten / auto huren / overnachtingen
En nu heb ik deze info van Dulles Int gekregen ...
Upon arrival, you will be taken by Mobile
Lounge to the International Arrivals Building to clear Customs and
Border Protection. After clearing CBP, you will be able to recheck your
bags before leaving the International Arrival area. From this point you
will proceed upstairs to the Transportation Security Administration
screening. Both Air Tran and Northwest operate from the B Concourse.
From the Main Terminal you may walk via a tunnel to the departing gate.
Under normal conditions, two hours would be sufficient for clearing CBP
and then getting to your departure gate. The mobile lounges are very
large people movers that operate similarly to buses.
Re: Binnenlandse vluchten / auto huren / overnachtingen
Qua vluchten en huurauto ben ik rond.
Qua hotels op voorhand boeken ook bijna.
Maar hoe pak ik het het beste aan met hotels/motels langsheen de route?
Zijn er gidsen of lijstjes die ik best afhaal, opzoek of afprint?
Qua hotels op voorhand boeken ook bijna.
Maar hoe pak ik het het beste aan met hotels/motels langsheen de route?
Zijn er gidsen of lijstjes die ik best afhaal, opzoek of afprint?
Voor de overnachtingen heb ik nog steeds het één en ander te bekijken.
Kunnen jullie het lijstje van goedkope en min of meer goede plaatsjes aanvullen?
Dan zoek ik voor de veiligheid de sites, adressen en telefoonnummers al op voordat ik vertrek.
Motel 6
Super 8 Motel
Day's Inn
...
Kunnen jullie het lijstje van goedkope en min of meer goede plaatsjes aanvullen?
Dan zoek ik voor de veiligheid de sites, adressen en telefoonnummers al op voordat ik vertrek.
Motel 6
Super 8 Motel
Day's Inn
...
Nog eens even van onder het stof gehaald ... ik wil nl niet echt duizend en één topics openen.
Wat ik me nu afvraag heeft te maken met hotels vastleggen.
Ik ben zo op zoek voor twee nachten een vier of driesterrenhotel in SF, zone Union Square East,West of Nob Hill.
En idem dito hotel voor in Baltimore Inner Harbour.
In beide categorieën, wat voor hotels mag ik van Hotwire en Priceline verwachten? (in andere topics zag ik regelmatig mensen namen tevoorschijn toveren en deze bleken achteraf te kloppen...)
Qua prijzen wat ik eruit kreeg:
San Francisco
4* Union Square East 144$
4* Nob Hill 166$
3,5* Union Square East 164$
3* Nob Hill 149$
Bod gedaan op priceline 4* 71$ -- 3* 55$
Baltimore Inner Harbour
4* 329$
3,5* 134$
3* 75$
2* 104$
Bod gedaan op priceline 4* 65$ -- 3* 55$
Wat ik me nu afvraag heeft te maken met hotels vastleggen.
Ik ben zo op zoek voor twee nachten een vier of driesterrenhotel in SF, zone Union Square East,West of Nob Hill.
En idem dito hotel voor in Baltimore Inner Harbour.
In beide categorieën, wat voor hotels mag ik van Hotwire en Priceline verwachten? (in andere topics zag ik regelmatig mensen namen tevoorschijn toveren en deze bleken achteraf te kloppen...)
Qua prijzen wat ik eruit kreeg:
San Francisco
4* Union Square East 144$
4* Nob Hill 166$
3,5* Union Square East 164$
3* Nob Hill 149$
Bod gedaan op priceline 4* 71$ -- 3* 55$
Baltimore Inner Harbour
4* 329$
3,5* 134$
3* 75$
2* 104$
Bod gedaan op priceline 4* 65$ -- 3* 55$
Bjorn,
Kijk onder de onderstaande links wat voor resultaten mensen gekregen hebben meu hun Priceline gebot voor beide steden.
Luc
http://p198.ezboard.com/California--San ... scobayarea
http://p198.ezboard.com/Maryland-except ... dingfrm190
Kijk onder de onderstaande links wat voor resultaten mensen gekregen hebben meu hun Priceline gebot voor beide steden.
Luc
http://p198.ezboard.com/California--San ... scobayarea
http://p198.ezboard.com/Maryland-except ... dingfrm190
Wie is goed in het uitvlooien van info van Hotwire... ?
Voor San Francisco twijfel ik tussen twee hotels.
Welke hotels denken jullie dat dit zijn. (graag ook hoe jullie eraan komen)
Ik heb een idee maar ik wil weten of dat klopt of niet.
4-star hotel in Union Square East
Fitness Center: Guests have access to exercise equipment; an additional charge may apply.
Pool(s) Property offers at least one pool area;hours and dates of operation may be seasonal.
Restaurant(s) Property offers at least one restaurant on the premises; hours and days of operation may vary.
Business Center Guests have access to business equipment and services; an additional charge may apply.
High-speed Internet Access Guestrooms are equipped with high-speed Internet access; an extra charge may apply.
Spa Services Guests have access to a spa facility or spa services; an extra charge typically applies.
Travel information: 10.9 miles to Oakland Intl. (OAK), 11.6 miles to San Francisco Intl. (SFO)
4-star hotel in Nob Hill Area
Fitness Center: Guests have access to exercise equipment; an additional charge may apply.
Restaurant(s) Property offers at least one restaurant on the premises; hours and days of operation may vary.
Business Center Guests have access to business equipment and services; an additional charge may apply.
High-speed Internet Access: Guestrooms are equipped with high-speed Internet access; an extra charge may apply.
Travel information: 11.3 miles to Oakland Intl. (OAK), 12.0 miles to San Francisco Intl. (SFO)
Voor viersterrenhotels staat deze info bij Hotwire:
Our 4-star hotel suppliers include Hyatt, Omni, Kimpton, and other prestigious and respected hotel brands.
These distinctive establishments will bring you the premium service and amenities sure to make your stay more comfortable and convenient. They often feature: Gourmet dining, Cocktail lounge, Health and fitness center, Business administrative center, Guestrooms with upscale furnishings, bedding and bath products, Concierge services, Valet parking
These properties may be located in the hub of the city, resort areas, or near points of interest.
Voor San Francisco twijfel ik tussen twee hotels.
Welke hotels denken jullie dat dit zijn. (graag ook hoe jullie eraan komen)
Ik heb een idee maar ik wil weten of dat klopt of niet.
4-star hotel in Union Square East
Pool(s) Property offers at least one pool area;hours and dates of operation may be seasonal.
High-speed Internet Access Guestrooms are equipped with high-speed Internet access; an extra charge may apply.
Spa Services Guests have access to a spa facility or spa services; an extra charge typically applies.
Travel information: 10.9 miles to Oakland Intl. (OAK), 11.6 miles to San Francisco Intl. (SFO)
4-star hotel in Nob Hill Area
High-speed Internet Access: Guestrooms are equipped with high-speed Internet access; an extra charge may apply.
Travel information: 11.3 miles to Oakland Intl. (OAK), 12.0 miles to San Francisco Intl. (SFO)
Voor viersterrenhotels staat deze info bij Hotwire:
Our 4-star hotel suppliers include Hyatt, Omni, Kimpton, and other prestigious and respected hotel brands.
These distinctive establishments will bring you the premium service and amenities sure to make your stay more comfortable and convenient. They often feature: Gourmet dining, Cocktail lounge, Health and fitness center, Business administrative center, Guestrooms with upscale furnishings, bedding and bath products, Concierge services, Valet parking
These properties may be located in the hub of the city, resort areas, or near points of interest.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bjorn, je zult waarschijnlijk deze hotels via hotwire willen boeken i.v.m. de prijs, maar vergeet dan niet dat het parkeren bij deze luxe hotels erg duur kan zijn. In 2005 zaten we drie nachten in de Intercontinental Mark Hopkins bovenop Nobb Hill, parkeren koste toen 50 dollar per nacht ex.tax, voor dat geld hoef je uiteraard niet zelf je auto te parkeren, dat wordt netjes voor je gedaan. Nou meen ik ergens anders gelezen te hebbn dat je een budget hebt van 100 dollar per dag, het zou toch wel even schrikken zijn als je dan zoveel voor het parkeren zou moeten betalen, de luxe hotels zijn het wel waard hoor, maar je moet er wel even rekening mee houden.
Harry
Harry
Bedankt voor de tip!
Maar de dagen dat ik hier zal bijven heb ik geen auto bij. (dat zijn de dagen tussen de Equinox en de Magnum.
Vandaag trouwens op de parking van de Carrefour ineens een Magnum gezien ...
YEEEAAHHH :dance: :dance:
Maar euhm, niemand een idee over welke hotels dit zijn?
Maar de dagen dat ik hier zal bijven heb ik geen auto bij. (dat zijn de dagen tussen de Equinox en de Magnum.
Vandaag trouwens op de parking van de Carrefour ineens een Magnum gezien ...
YEEEAAHHH :dance: :dance:
Maar euhm, niemand een idee over welke hotels dit zijn?
Mijn hotelprobleem is opgelost ondertussen en ik dacht bijna rond te zijn maarrr ik heb nu een mailtje van Expedia gekregen.
Mijn vlucht vertrekt blijkbaar 2u vroeger.
Kan ik hier iets aan veranderen?
Vragen dat ik een andere vlucht krijg die in dezelfde prijsklasse valt of ... ?
Mijn vlucht vertrekt blijkbaar 2u vroeger.
Kan ik hier iets aan veranderen?
Vragen dat ik een andere vlucht krijg die in dezelfde prijsklasse valt of ... ?
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Over welke vlucht gaat het ?, en welke maatschappij?, je hebt nogal wat vluchten.
Harry
Harry
Ik had northwest geboekt op zaterdag 24/5 om 18u10. (Baltimore - Indianapolis)
Nu zou dit ergens rond 16u worden.
Ik ben wel even laat pas in Indianapolis, ze parkeren mij 2u30 in Detroit.
Ondertussen staan voor die dag er geen northwest vluchten meer op ...
Nu zou dit ergens rond 16u worden.
Ik ben wel even laat pas in Indianapolis, ze parkeren mij 2u30 in Detroit.
Ondertussen staan voor die dag er geen northwest vluchten meer op ...
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou proberen te cancellen bij expedia, je krijgt nu ten slotte iets anders dan oorspronkelijk geboekt, zal wel niet lukken, maar het is toch te proberen.
Southwest vliegt als enige non-stop vanaf BWI naar IND, op 24 mei om 17:00 uur, aankomst Indianapolis 18:45, op de website van Southwest nu te boeken voor $ 99,50 incl.tax, lijkt me geen slechte deal.
Harry
Southwest vliegt als enige non-stop vanaf BWI naar IND, op 24 mei om 17:00 uur, aankomst Indianapolis 18:45, op de website van Southwest nu te boeken voor $ 99,50 incl.tax, lijkt me geen slechte deal.
Harry
Is er een specifiek mailadres waar ik dit best mee doe?
De mails die ik krijg mag ik niet beantwoorden staat erin... .
En ik wil nu ook niet op een algemene bureau terechtkomen.
De mails die ik krijg mag ik niet beantwoorden staat erin... .
En ik wil nu ook niet op een algemene bureau terechtkomen.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je gaat naar de website Expedia.com, rechtsbovenaan klik je op customer support, dan krijg je een pagina met gegevens om je boeking te cancellen of wijzigen, en je kunt ook een e-mail sturen.
Harry
Harry
Ok, just to be sure ... .
En nu maar duimen... !!
En nu maar duimen... !!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-