Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel aan rand van LA richting GC
hotel aan rand van LA richting GC
Heeft iemand van julie nog een tip voor een hotel aan de rand van of buiten LA. We landen in de namiddag en gaan dan naar een hotel. De volgende dag willen we vroeg vertrekken richting de GC. Hoever we geraken zien we dan wel. Verder is na tips van jullie de route ongeveer als volgt, (dagindeling 9 t/m 11 kan nog vernaderen ter plaatse):
25-4 dag 1: Dusseldorf- LA (auto ophalen, hotel 90km)
26-4: dag 2: Los Angeles richting Willams ( 616 km)
27-4: dag 3: Williams - Grand Canyon (90 km)
28-4 dag 4: Grand Canyon – Utah,page (223 km)
29-4: dag 5: Utah, page – Bryce canyon (237 km)
30-4: dag 6: Bryce Canyon –Zion NP (104 km)
1-5: dag 7: Zion NP bekijken
2-5: dag 8: Zion NP – Las Vegas (275 km)
3-5: dag 9: Las Vegas – lone Pine ( 365 km)
4-5: dag 10: Lone Pine- Bakersfield of Visalia (277 of 381 km)
5-5: dag 11: Bakersfield of Visalia – Yosemity ( 200 of 300 km)
6-5: dag 12: Yosemity
7-5: dag 13: Yosemity – San Francisco (315km)
8-5: dag 14: San Francisco ()
9-5: dag 15: San Francisco – Santa Barbara (539km)
10-5: dag 16: Santa Barbara – Los Angeles (153 km)
11-5: dag 17: L.A –Dusseldorf
mvg
tim en danielle
25-4 dag 1: Dusseldorf- LA (auto ophalen, hotel 90km)
26-4: dag 2: Los Angeles richting Willams ( 616 km)
27-4: dag 3: Williams - Grand Canyon (90 km)
28-4 dag 4: Grand Canyon – Utah,page (223 km)
29-4: dag 5: Utah, page – Bryce canyon (237 km)
30-4: dag 6: Bryce Canyon –Zion NP (104 km)
1-5: dag 7: Zion NP bekijken
2-5: dag 8: Zion NP – Las Vegas (275 km)
3-5: dag 9: Las Vegas – lone Pine ( 365 km)
4-5: dag 10: Lone Pine- Bakersfield of Visalia (277 of 381 km)
5-5: dag 11: Bakersfield of Visalia – Yosemity ( 200 of 300 km)
6-5: dag 12: Yosemity
7-5: dag 13: Yosemity – San Francisco (315km)
8-5: dag 14: San Francisco ()
9-5: dag 15: San Francisco – Santa Barbara (539km)
10-5: dag 16: Santa Barbara – Los Angeles (153 km)
11-5: dag 17: L.A –Dusseldorf
mvg
tim en danielle
Re: hotel aan rand van LA richting GC
Hoi Tim en Danielle,
Kun je mij vertellen hoe laat jullie landen op LAX?
Hou er rekening mee dat LA tegen de middag erg druk is! Na zo'n lange vlucht valt het lang niet altijd mee om in het drukke verkeer van LA te rijden. Je zou in San Bernadino voor een hotel kunnen kijken. Dit is ongeveer 1,5 uur rijden vanaf LAX maar in de spits kun je daar zeker veel langer over doen!
De tweede dag zou ik, als je er toch een "rij"dag van maakt, doorrijden tot of Flagstaff of naar door naar Tusayan, vlakbij de ingang van het park. Je hebt dan de volgende dag de hele dag voor de Canyon.
Groetjes,
Manon
Kun je mij vertellen hoe laat jullie landen op LAX?
Hou er rekening mee dat LA tegen de middag erg druk is! Na zo'n lange vlucht valt het lang niet altijd mee om in het drukke verkeer van LA te rijden. Je zou in San Bernadino voor een hotel kunnen kijken. Dit is ongeveer 1,5 uur rijden vanaf LAX maar in de spits kun je daar zeker veel langer over doen!
De tweede dag zou ik, als je er toch een "rij"dag van maakt, doorrijden tot of Flagstaff of naar door naar Tusayan, vlakbij de ingang van het park. Je hebt dan de volgende dag de hele dag voor de Canyon.
Groetjes,
Manon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zou ook niet persé zoeken naar een hotel aan de rand van Los Angeles. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een hotel dichtbij het vliegveld. Zeker als je pas laat aankomt op LAX. Na een lange dag vliegen zou ik persoonlijk niet meer een eind willen rijden in een drukke stad.
Zoals Manonneke al aangeeft, kan het erg druk zijn in Los Angeles. Vooral aan het eind van de middag/begin van de avond. Vertrek je 's ochtends vroeg uit Los Angeles dan zul je minder last van het verkeer hebben omdat al het verkeer Los Angeles IN gaat. Je gaat dus tegen de stroom in en hebt daardoor minder last van files. Zelf ben ik ook wel eens 's ochtends vroeg Los Angeles uitgereden en had toen ook weinig last van files.
Roland
Zoals Manonneke al aangeeft, kan het erg druk zijn in Los Angeles. Vooral aan het eind van de middag/begin van de avond. Vertrek je 's ochtends vroeg uit Los Angeles dan zul je minder last van het verkeer hebben omdat al het verkeer Los Angeles IN gaat. Je gaat dus tegen de stroom in en hebt daardoor minder last van files. Zelf ben ik ook wel eens 's ochtends vroeg Los Angeles uitgereden en had toen ook weinig last van files.
Roland
we landen om 14:00 uur en dan is het maar de vraag hoeland de douane en koffers ophalen duurt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 1636 Weergaves
-
Laatste bericht door Thierry73
-
- 10 Reacties