Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote Buttes South
Coyote Buttes South
Wie van jullie heeft er ervaring met wandelen in Coyote Buttes South? Wij zijn enkele dagen in Page om een permit te bemachtigen voor de Wave. We willen de tijd daar goed besteden. Nou zag ik dat de permits voor de Coyote Buttes South veel gemakkelijker te verkrijgen zijn. Maar kun je daar ook wandelen, of is het een gebied waar je alleen met een 4x4 mooie ritten kunt maken? Dit laatste zal voor ons niet opgaan, omdat we met een camper reizen.
Groetjes, Miza
Groetjes, Miza
Re: Coyote Buttes South
Je zou ter plekke een 4x4 kunnen huren 
Dat zou inderdaad kunnen, maar de vraag is of er mensen ervaring hebben met wandelen in dit gebied. 
Groetjes, Miza
Groetjes, Miza
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Miza,Miza schreef:Dat zou inderdaad kunnen, maar de vraag is of er mensen ervaring hebben met wandelen in dit gebied.
Groetjes, Miza
Je moet eens gaan kijken op de site van Karsten Rau en dan doorklikken via USA naar Coyote Buttes. De South Coyote Buttes staan ook uitgebreid beschreven, zowel wat je daar kunt doen en zien met een 4x4 alsook de hikes die je daar kunt maken. Er staat een beschrijving met diverse trailheads.
De site is in het Duits. Ik weet niet of dat een probleem is, maar veel info kun je hier wel uithalen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wauw, wat een mooie site, prachtige foto's ook. Hier kan ik inderdaad nogal wat info lezen. Dank je wel, Marjan. Duits is niet echt een probleem, gaat alleen wat langzamer (ben nu zo aan het engels gewend).hekkie schreef:
Hallo Miza,
Je moet eens gaan kijken op de site van Karsten Rau en dan doorklikken via USA naar Coyote Buttes. De South Coyote Buttes staan ook uitgebreid beschreven, zowel wat je daar kunt doen en zien met een 4x4 alsook de hikes die je daar kunt maken. Er staat een beschrijving met diverse trailheads.
De site is in het Duits. Ik weet niet of dat een probleem is, maar veel info kun je hier wel uithalen.
Marjan
Groetjes, Miza
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 21325 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote