Gisteren wisten we nog van niets en vandaag een reis geboekt naar Florida!
Totaal niet volgens plan, maar door wat gepraat gisteravond en een dochter die wat zat te pushen, gaan we ineens op vakantie. Vanmorgen eerst mijn werkgever gebeld en ik kon zonder problemen de komende 2 weken vrij krijgen. Dat was even slikken, want krijg maar op zo’n korte termijn iets. We zijn eerst naar ons reisbureau gegaan vanmorgen, maar daar konden ze niets geschiktst (lees betaalbaars) voor ons vinden. De lastminutes gingen meer naar de zonbestemmingen in en om de Middellandse Zee, maar onze gedachten gingen uiteraard eerst uit naar Amerika!
Dus toen maar een paar uur achter de pc en internet “afstruinen”. Ik was er al gauw achter dat momenteel de goedkoopste vluchten naar Miami zijn, dus daar heb ik me dan uiteindelijk op geconcentreerd. Dit weekend wilden we eigenlijk vertrekken, maar dat is niet gelukt. Alles zat vol tot en met maandag. Dus is het as. dinsdag geworden. We vliegen met United via Washington naar Miami heen en terug. Een auto hebben we er gelijk bij gehuurd. Dinsdag 10 mei vliegen we weer terug naar Nederland.
We hebben nog even overwogen om een stopover te maken in Washington voor een paar dagen, maar dat "hakt" er gelijk ook weer zo in en we "moeten" in augustus ook nog 4 weken naar West USA....... :hilarious: (sorry Petra)
Ik ben helemaal een beetje uit mijn doen, want ik ben totaal onvoorbereid, heb nog geen idee waar we heen zullen rijden en wat we willen gaan zien of waar we willen slapen o.i.d. Dat wordt dus het weekend weer internet uitpluizen!
Maar er zijn ergere dingen…..

Heb nog een vraag voor Harm.
Jij hebt altijd van die leuke overnachtingsadresjes in de buurt van Miami en/of de Keys. Heb je nog tips voor ons? En wanneer vertrekken jullie precies?
Marjan