Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ondernemen in Amerika
Ondernemen in Amerika
kan iemand mij helpen waar kan ik in hemelsnaam over betreffende titel informatie vandaan halen en dan met name op financieel terrein:
Ik heb dus naast de onderstaande vragen waar ik antwoord op moet vinden nog veel meer andere taken binnen dit project (financieel gebeuren alles omtrent kosten etc.) en dit allemaal in drie weken tijd:(
als iemand mij bronnen kan geven waar k op onderstaande vragen antwoorden kan vinden ben ik je voor eeuwig dankbaar, virtueel dan he:o
- De economie van het desbetreffende land
- Is er sprake van een lokale financiering en kan er een bancaire systeem worden verkregen
- Hoe verloopt de beurs in Amerika
- zijn er Verschillen tussen de boekhoudsystemen en belastingsystemen.
- Wettelijke eisen voor de buitenlandse investeerders en of we in aanmerking komen voor subsidies.
- Sociale stelsel binnen Amerika Waarmee de sociale premies samenhangen
- Kennen de Amerikanen de fiscale en de bedrijfseconomische winst
- Is er tussen Amerika en Nederland sprake van een belastingverdrag en welke aspecten kunnen dit verdrag behelzen.
- Kan de winst vanuit de buitenlandse vestiging worden onttrokken en toegevoegd worden aan het geconsolideerde resultaat en is het ethisch/maatschappelijk acceptabel.
namen van boeken zijn ook goed naast internetsites etc.
alvast bedankt
Ik heb dus naast de onderstaande vragen waar ik antwoord op moet vinden nog veel meer andere taken binnen dit project (financieel gebeuren alles omtrent kosten etc.) en dit allemaal in drie weken tijd:(
als iemand mij bronnen kan geven waar k op onderstaande vragen antwoorden kan vinden ben ik je voor eeuwig dankbaar, virtueel dan he:o
- De economie van het desbetreffende land
- Is er sprake van een lokale financiering en kan er een bancaire systeem worden verkregen
- Hoe verloopt de beurs in Amerika
- zijn er Verschillen tussen de boekhoudsystemen en belastingsystemen.
- Wettelijke eisen voor de buitenlandse investeerders en of we in aanmerking komen voor subsidies.
- Sociale stelsel binnen Amerika Waarmee de sociale premies samenhangen
- Kennen de Amerikanen de fiscale en de bedrijfseconomische winst
- Is er tussen Amerika en Nederland sprake van een belastingverdrag en welke aspecten kunnen dit verdrag behelzen.
- Kan de winst vanuit de buitenlandse vestiging worden onttrokken en toegevoegd worden aan het geconsolideerde resultaat en is het ethisch/maatschappelijk acceptabel.
namen van boeken zijn ook goed naast internetsites etc.
alvast bedankt
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ondernemen in Amerika
Er zijn in Ned vast wel hogescholen in international business. misschien kunnen zij je wel helpen.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Als het voor een schoolwerkstuk is: naar google en/of yahoo en daar dingen intikken als "investing in the US" "New York Stock Exchange" "Fereal Reserve Bank" "US Chamber of Commerce" (zowel in Den Haag als in Washington, DC), "foreign investment in the US" "association of accountants" universiteiten waar ze MBA opleidingen hebben, de Amerikaanse ambassade in Den Haag en zelfs de website van het Witte Huis (ze verwijzen daar naar veel dingen door). Laat ook je fantasie een brede loop en gooi er een paar uurtjes achter de computer tegenaan.
ALs het is om echt een bedrijf op te zetten in de VS dan ben je te laat, dat kan je niet even in drie weken regelen.
ALs het is om echt een bedrijf op te zetten in de VS dan ben je te laat, dat kan je niet even in drie weken regelen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
bedankt voor jullie reacties topp!
ik zal eens rondkijken ik heb dit hele weekend ervoor ingepland dus hoop dat het goedkomt..
en het is niet egt om een bedrijf daar te starten:hihi: maar tis een haalbaarheidsstudie (project) voor school..we moeten dus een bestaand nederland bedrijf gaan opzetten in een ander land waar dat product nieuw is...
ik zal eens rondkijken ik heb dit hele weekend ervoor ingepland dus hoop dat het goedkomt..
en het is niet egt om een bedrijf daar te starten:hihi: maar tis een haalbaarheidsstudie (project) voor school..we moeten dus een bestaand nederland bedrijf gaan opzetten in een ander land waar dat product nieuw is...