Je kunt inderdaad niet annuleren, maar ik redeneer zo, als ik er ben dan zal ik het niet meer annuleren omdat de route redelijk vast ligt, en als ik voordien moet annuleren valt het onder de annuleringsverzekering (wij krijg in ieder geval tot 3750,00 uitgekeerd bij onze doorlopende).paula58 schreef:Ik begrijp er nog steeds niet veel vanjokaluma schreef: :dance: wij "hebben "ook de planet hollywood voor 21 july :dance:
vandaag toch maar eens op priceline geprobeerd. eerst met 45 dollar , toen 50 , we kregen toen een tegenbod van 66 dollar. Heb toen de enige frebid zone die ik nog kon doen gebruikt om 60 dollar in te voeren en die is geaccepteerd !
Ik heb nu meteen een mail naar planet hollywood gestuurd met de vraag voor 2 queen-size bedden.Heb nog geen antwoord...maar het is er nu nog vroeg......, vind het ook redelijk eng omdat je niet kan annuleren.
Als ik op priceline kijk en bv. 4 sterren invoer op de centrale Strip komen er een paar hotels tevoorschijn, waaronder ook Planet Hollywood, als ik dan verder ga op : bid, moet je kiezen tussen noordstrip of zuidstrip, vul je die dan allebei in of kies je er voor eentje? en hoe laag begin je met bieden?
Ik heb inderdaad gekozen voor North en South en begon bij 50 doller, uiteindelijk Planet Hollywood voor 65,00 dollar gekregen, ik zou starten met bijv 5o dollar, als het bod niet wordt geaccepteerd kun je een dag later het weer proberen, overigens was ik de eerste keer ook beduusd en vond het wel eng.