Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eten in restaurant met kleine kinderen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
boeffie
Amerikakenner

Eten in restaurant met kleine kinderen

Bericht door boeffie »

Ik vraag mij af wat de normale gang van zaken is in de VS w.b. het bestellen van eten voor kleine kinderen. Wordt er verwacht dat ik voor hem een kindermenu bestel, of kan ik ook gewoon vragen om een extra bord zodat hij van ons kan mee-eten? Hij is 2 jaar en heel lastig met eten.

Monique
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Je kunt meestal ook gewoon een extra bord vragen. De meeste restaurants hebben kinderstoelen en wij hebben toen de kinderen nog kleiner waren, regelmatig zelfs hun eigen potjes meegenomen en in het restaurant laten opwarmen. Er wordt beslist niet verwacht, dat je een maaltijd voor een twee-jarige gaat betalen,ook al is het een kindermenu maaltijd. Als dat wel zo is, zou ik dat restaurant mijn geld niet geven en naar een ander gaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Met kleine kinderen is het totaal geen probleem om te gaan eten, meestal vinden de bedienders het zelfs leuk en maken spullen warm voor je en alles, een extra bord is dan ook geen probleem!
Als ze er wel een probleem van maken, meteen de manager laten komen, is het meestal zo opgelost! :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Net nog met de kinderen gaan eten. Mijn (bij binnenkomst) huilende dochtertje kreeg meteen een aai over haar hoofd en er werd gevraagd of ze ok was. Ja, zei ik (ze had hoofdpijn). Meteen werd er water aangedragen en wat brood, want hoofdpijn kan door honger komen, vond de waiter. Allemaal zo aardig en zorgzaam! En toen had ze na het brood geen honder meer. Ook goed, hoor. Zo gaat het meestal (hoewel mijn kinderen het gewoonlijk heel leuk vinden uit eten te gaan, dus dit gedrag van de jongste was ongewoon), ik zou me er dus absoluut geen zorgen om maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer