En als ze hem dan niet hadden staan, welke auto kreeg je dan wel mee ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !

TGIF
pyca schreef:TGIF niet gelijk een antwoord op jouw vraag en misschien had ik hiervoor een apart topic moeten openen, maar dan moet het maar even verplaatst worden door de mod.![]()
Omdat autohuur vaak besproken wordt is het misschien een idee dit topic iets algemener te trekken en een sticky te maken met welke type, waar gehuurd, en uiteindelijk gekregen?
Type gehuurd: Midsize SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Usareisen.de
Opgehaald in:Phoenix
Afgeleverd in:San Francisco
Meegekregen: GMC Acadia
Wanneer: juli 2007
Type gehuurd: Equinox
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Usareisen.de
Opgehaald in:Orlando
Afgeleverd in:Orlando
Meegekregen: Pontiac Torrent
Wanneer: aug. 2007
Ik heb een Equinox besteld en ben benieuwd of ze die ook hebben, zo niet dan wil ik graag weten welke je wel mee krijgt......dan kan ik m'n reservering nog aanpassen als het me niet bevalt.Marceljesse schreef:Vanwaar deze specifieke vraag?
Heb je een equinox besteld en een andere gekregen?
Wil je een equinox bestellen en je vraagt je af of ze deze ook hebben?
Zoek je naar leuke upgrades??
Ik denk dat Equinox een uitzondering is, daar is het in het verleden heel vaak mee voorgekomen dat Alamo zowiezo die klasse niet aanbiedt, en dat je dus eigenlijk een standaard SUV meekrijgt. Ik heb die vraag ook al eens gesteld op het forum. Afgelopen 2 jaar in Denver (voor het skieën) had ik Equinox gehuurd, maar op mijn reservering in het Alamo systeem in Denver stond gewoon Fullsize SUV en kregen we dus ook gewoon een Chevy Trailblazer mee (de Equinox of Midsize SUV klasse hadden ze daar helemaal niet). Zo ook 3 jaar terug in Miami. Vorige maand vloog ik op Fort Lauderdale, en toen was ik ook benieuwd welk model ze zouden hebben. Maar ze hadden ook de categorie Midsize SUV, dus kreeg ik een Equinox of vergelijkbaar mee (gekozen voor RAV4).Dento schreef: Je kunt dus vantevoren ook niet te weten komen welke auto je wél meekrijgt, als je Equinox er niet is. Een reservering aanpassen heeft dan m.i. ook weinig zin.
Het maakt ook niet echt uit: je krijgt altijd een vergelijkbare of betere auto mee...
Precies - je krijgt een auto in die klasse (of beter), maar het is niet zeker dat je daadwerkelijk ook een Equinox krijgt...MattRob schreef:Volgens mij is het inmiddels bijna overal zo dat Alamo ook de Equinox/Midsize klasse aanbiedt. Dus dan krijg je daadwerkelijk de Equinox, of de RAV4, of de Pointiac of andere vergelijkbare modellen. Geen upgrade dus (behalve in de standaard situatie dat ze die toevallig niet meer hebben).
Hm, nog steeds dus :dance: ! Dan weet ik het ook welDento schreef: In Denver bij Alamo krijg je te horen dat je een auto uit de SUV rij kunt kiezen. Naast verschillende Equinoxen stonden daar ook TrailBlazers (die je dus voor dezelfde prijs mee kunt krijgen). Drie keer raden dus welke ik heb gekozen...![]()