Ook wij zijn op zoek naar een betaalbaar,leuk hotel in Las Vegas voor 21 en 22 juli , maar hoe meer ik zoek, hoe ingewikkelder het mij lijkt te worden.
In november heeft Paula blijkbaar een kamer geboekt in het Imperial Palace voor een heel schappelijke prijs, als ik nu op hun site kijk is die prijs meer dan het dubbele. Kan dat of zoek ik verkeerd?
Ria
Ik had daar ook al eerder gekeken en toen niets kunnen vinden, maar ineens was er wel plaats en dat voor een hele mooie prijs, ik heb wel via de site van het hotel zelf geboekt. Misschien toch af en toe even blijven kijken.
Het Imperial Palace is wel wat ouder maar ligt perfect gelegen op de strip, loodrecht tegenover Ceasar's palace en de rest van de superhotels, voor ons alleen een overnachtingsplaats dus ideaal.
wij hebben voor 21 juli 2008 met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 11 en 14 ) het best western mardi gras geboekt. Samen voor 80 $.
Blijkbaar ligt dit hotel een blok achter the Wynn.
Iemand bekend met dit hotel, en of de afstand tot de central strip te doen is? Blijkbaar rijd er een shuttle vanuit het hotel maar als het maar een blok van de strip verwijderd is lijkt me het ook te voet te doen ( tenzij dat het een lange blok is natuurlijk ).
Karin
jokaluma schreef:wij hebben voor 21 juli 2008 met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 11 en 14 ) het best western mardi gras geboekt. Samen voor 80 $.
Blijkbaar ligt dit hotel een blok achter the Wynn.
Iemand bekend met dit hotel, en of de afstand tot de central strip te doen is? Blijkbaar rijd er een shuttle vanuit het hotel maar als het maar een blok van de strip verwijderd is lijkt me het ook te voet te doen ( tenzij dat het een lange blok is natuurlijk ).
Karin
Als het precies achter het Wynn ligt is het niet echt loopbaar (maar ja alles is natuurlijk loopbaar), het Wynn is megagroot en daar komt nog even hun golfbaan achter aan ook!
De buurt langs Sands is verder naar achter en is daar ook niet echt lekker trouwens.
Maar kijk even op google earth. De strip is erg geod zichtbaar op de foto's.
Zoals Vegasgirl al zei, het BW Mardi Grass ligt precies achter de golfbaan. Valt allemaal best wel mee en anders neem je toch een taxi. (of je gebruikt een evt. gehuurde auto)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Ik zou nog niets boeken voor in juli en nog even afwachten tot er aanbiedungen komen voor die periode op websites zoals Fatwallet.com. Ook een duitse forumcollega houdt dat goed bij op zijn website. http://www.frankgayer.com
BW mardi grass is niet slecht maar je krijgt er geen Vegas gevoel bij.
Ui t eeigen ervaring weet ik dat wachten zich echt loont. Vanaf eind april en mei kan je gaan koopje jagen.
Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
75 dollar rechtstreeks bij Flamingo? Die prijs vind ik niet direct terug, of is het misschien voor een andere periode? Wij waren vroeger al eens in Flamingo en vinden het daar wel ok, maar we hadden graag eens iets anders in dezelfde buurt.
Ria
Hallo Ria,
Flamingo is inderdaad duurder als je bij het hotel zelf kijkt. Ik had het over Harrah's; als ik via http://www.harrahs.com/ voor 4 personen in augustus kijk, dan is de goedkoopste kamer 75 dollar per nacht.
Ik voel wel voor Harrah's; en dan het ontbijtbuffet bij Flamingo.
Luc schreef:Ik zou nog niets boeken voor in juli en nog even afwachten tot er aanbiedungen komen voor die periode op websites zoals Fatwallet.com. Ook een duitse forumcollega houdt dat goed bij op zijn website. http://www.frankgayer.com
BW mardi grass is niet slecht maar je krijgt er geen Vegas gevoel bij.
Ui t eeigen ervaring weet ik dat wachten zich echt loont. Vanaf eind april en mei kan je gaan koopje jagen.
Luc
bedankt voor alle reacties en foto ! We kunnen onze reservatie nog altijd anuleren. Fatwallet kende ik inmiddels al van dit forum maar de duitse variant nog niet ! Bedankt !
karin
Martin & Marianne schreef:
Marianne
Enig idee hoe het zwembad daar is? Dat is voor ons namelijk deze keer heel belangrijk. Het zijn onze laatste dagen en we willen dan eigenlijk overdag gewoon lekker dobberen!!
http://www.roomsaver.com en http://www.travelcouponguide.com Als ik naar de verenigde staten afreis boek ik nooit op voorhand een hotel.. ook niet in Las Vegas.. Alleen als je daar in het weekend verblijft zou ik zeker een overnachting vastleggen! de travelcouponguide is bij ieder benzine station in de buurt verkrijgbaar en daar staan aanbiedingen in voor goedkope overnachtingen bij verschillende motels.. zo ook in las vegas! op de dag zelf kun je een boekje halen en er een coupon uithalen van het hotel waar je wilt verblijven! Een erg makkelijk systeem..
Ons is het slechts 1x gelukt om via de coupons een hotel te reserveren (dat was in het oosten van de USA).
We hebben het regelmatig geprobeerd maar iedere keer wat er wel een reden waarom de coupon "niet geldig" was op de dag dat wij in een hotel wilden reserveren
Hebben het dus maar opgegeven en boeken gewoon via internet rechtstreeks bij het hotel.
Martin & Marianne schreef:
Marianne
Enig idee hoe het zwembad daar is? Dat is voor ons namelijk deze keer heel belangrijk. Het zijn onze laatste dagen en we willen dan eigenlijk overdag gewoon lekker dobberen!!
Op hun site staat dit:
Dive into our pristine, Olympic-size outdoor swimming pool at Harrah's Las Vegas then relax on a comfortable lounge chair while enjoying poolside cocktail and meal service. Or take time for lunch in shaded comfort at our poolside cafe. Our sparkling pool is the perfect place for a leisurely escape.
Ik ben benieuwd of iemand hier uit eigen ervaring iets over kan vertellen, het ziet er wel wat saai uit, zie hier.
Het zwembad bij Flamingo schijnt erg mooi te zijn, misschien is dat iets voor jullie?
Het zwembad bij het Flamingo is inderdaad erg mooi. Wij hebben er echter niet gezwommen want het was zo ontzettend druk dat we geen bed meer konden vinden. Het was echt mudvol, iedereen lag heel dicht op elkaar. Wij kwamen pas halverwege de middag dus misschien is het 's morgens rustiger.
Bovendien is er een gedeelte waar je met minderjarigen niet in mag omdat er een bar is.
Wij hebben zelf 3 nachten in Circuscircus geboekt vanaf 22 april 2008.
Via het reisbureau boeken was veel duurder, we hebben het zelf online geboekt op de site van het hotel.
Ik zoek een hotel in Vegas, heb nu een leuke aanbieding gezien via hotwire. Het hotel ligt in "west of strip". Nu vraag ik me af of dat een beetje
centraal ligt? "central" ligt ntuurlijk het meest centaal maar wat is daarna een goede tweede?
Alvast bedankt!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.