Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
CMK stelt zich voor.
CMK stelt zich voor.
Hallo,
Mijn naam is Ciska en ben op dit forum omdat ik met man en zoon (9 jr) in de meivakantie naar Amerika ga.
Het is voor ons de eerste keer dus ben ik op zoek naar ideeen en tips.
We gaan 19 dagen, vliegen heen en terug via Atlanta en hebben de hele vakantie een huurauto.
Ik heb alleen nog maar de tickets, huurauto en kaartje voor twee Nascar races geregeld.
De Nascar races zijn aan het begin en eind van de vakantie, de rest moet ik nog plannen.
Ik zal in een ander deel van het forum (Zuidelijke staten)even een topic maken met een begin van het reis schema.
groet
Ciska
Mijn naam is Ciska en ben op dit forum omdat ik met man en zoon (9 jr) in de meivakantie naar Amerika ga.
Het is voor ons de eerste keer dus ben ik op zoek naar ideeen en tips.
We gaan 19 dagen, vliegen heen en terug via Atlanta en hebben de hele vakantie een huurauto.
Ik heb alleen nog maar de tickets, huurauto en kaartje voor twee Nascar races geregeld.
De Nascar races zijn aan het begin en eind van de vakantie, de rest moet ik nog plannen.
Ik zal in een ander deel van het forum (Zuidelijke staten)even een topic maken met een begin van het reis schema.
groet
Ciska
Re: CMK stelt zich voor.
Hallo Cisca,
Marja
Ciska welkom en veel plezier in de Southern USA !
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes
:welcome: :welcome:
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Welkomop het forum en veel succes met het zoeken naar info!!
Groetjes,
Carine
Carine
Hoi,
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
op het forum!Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog