Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie werkt er in New York
-
pascal1974
- Amerika-newbie
Wie werkt er in New York
Beste Lezers,
Ik (Pascal Bloos (M) 33 jaar jong.....) vertrek binnen een paar weken naar New York, en zou graag Nederlanders ontmoeten die in New York werken en die mij een beetje wegwijs zouden willen kunnen maken. Ik ben Grafisch vormgever/Art Director/ontwerper. Ik ga dan ook driftig op zoek naar hoe deze branche in New York fungeert.
Dus mocht je met mij hierover van gedachte willen wisselen heel graag.
Groeten,
Pascal
Ik (Pascal Bloos (M) 33 jaar jong.....) vertrek binnen een paar weken naar New York, en zou graag Nederlanders ontmoeten die in New York werken en die mij een beetje wegwijs zouden willen kunnen maken. Ik ben Grafisch vormgever/Art Director/ontwerper. Ik ga dan ook driftig op zoek naar hoe deze branche in New York fungeert.
Dus mocht je met mij hierover van gedachte willen wisselen heel graag.
Groeten,
Pascal
Re: Wie werkt er in New York
Hoi pascal,
Ik heb een klus voor je, maar kan je niet bereiken.
Kun je mij bellen op ...*
Gr. Bjorn
* Note mod - Marco:
het is niet verstandig om een telefoonnummer achter te laten op een openbaar forum, daarom verwijderd.
Zoek contact met elkaar via een persoonlijkbericht (PB-ikoon/button).
Bovendien heeft de topicstarter na het plaatsen van het bericht in 2008 nooit meer het forum bezocht.
Ik heb een klus voor je, maar kan je niet bereiken.
Kun je mij bellen op ...*
Gr. Bjorn
* Note mod - Marco:
het is niet verstandig om een telefoonnummer achter te laten op een openbaar forum, daarom verwijderd.
Zoek contact met elkaar via een persoonlijkbericht (PB-ikoon/button).
Bovendien heeft de topicstarter na het plaatsen van het bericht in 2008 nooit meer het forum bezocht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 6792 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 11 Reacties