Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Populariteit van Pick-Up trucks

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Re: Populariteit van Pick-Up trucks

Bericht door BuckeyeRed »

ned in MO schreef:Dit was de rotzooi die ik vond toen de huurder met de noorderzon vertrokken was
:shock: Da's gezellig binnenkomen.... tjonge. :shock:

Altijd weer verbazend om te zien hoe sommige mensen een huis kunnen 'afbreken'. Tegenover mijn schoonouders wordt nu ook een huis verhuurd (of werd, eigenlijk). Die huurders zijn ook vertrokken - nadat de gasmeter werd weggehaald (wegens niet betalen). De eigenaar heeft er jarenlang zelf gewoond maar is vertrokken naar Florida en hield het huis aan als inkomstenbron... hij heeft ons er even in laten kijken naderhand... dat had inderdaad wel wat weg van deze foto's. Onvoorstelbaar.

Voor zijn werk komt mijn man ook regelmatig in huurhuizen/appartementen.... het is echt zelden dat die er goed onderhouden (qua schoonmaak bedoel ik dan) bij staan. Huren/huurders is/zijn hier duidelijk niet wat het/ze in Nederland is/zijn.... (Leuke zin :roll: ).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer