Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NFL
Re: NFL
Was erg leuk om het weer eens te zien, laatste minuten idd erg spannend.
Helaas moet ik er morgen wel weer om 09:00 uur uit, dus weinig slapen voor mij nu, maar was het zeker waard!
Helaas moet ik er morgen wel weer om 09:00 uur uit, dus weinig slapen voor mij nu, maar was het zeker waard!
-
- Amerika-expert
Zelfs ik vond het spannend de laatste minuten....
Maar de underdogs hebben gewonnen!!!
Maar de underdogs hebben gewonnen!!!
-
- Amerika-ontdekker
Shit zeg. jammer dat het bij 18-1 is gebleven. 19-0 was fantastisch geweest. Maar goed, verdiende wist voor de Giants!
-
- Amerika-ontdekker
heb genoten van de partij!
Geweldig hoe de defense van de giants Brady onder druk konden houden!
verdiende winnaar!
Geweldig hoe de defense van de giants Brady onder druk konden houden!
verdiende winnaar!
- Puffin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Jammer dat de Patriots geen 'perfect end' aan hun seizoen konden breien. Het waren niet de Patriots die we gewend waren te zien. De defense van de Giants was superieur !
Het was een superspannende wedstrijd met de Giants als verdiende winnaar. Volgend seizoen beter voor Brady en de Pats.
Nu hopen dat we hier wakker blijven tot 17u00.
Het was een superspannende wedstrijd met de Giants als verdiende winnaar. Volgend seizoen beter voor Brady en de Pats.
Nu hopen dat we hier wakker blijven tot 17u00.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben verdorie tijdens de half time show in slaap gevallen...
En tijdens de tweede helft ook weer (een paar keer)... nadeel is dat ik veel gemist heb, voordeel is dat ik wel redelijk wakker ben nu
Ik pak me om 13:00 uur wel lekker een halve dag verlof - het is hier op het werk zo ontzettend rustig door Carnaval, dat niemand aanwezig is die ik nodig heb...
Misschien vind ik nog ergens reruns van de tweede helft (op NASN of zo)...
En tijdens de tweede helft ook weer (een paar keer)... nadeel is dat ik veel gemist heb, voordeel is dat ik wel redelijk wakker ben nu
Ik pak me om 13:00 uur wel lekker een halve dag verlof - het is hier op het werk zo ontzettend rustig door Carnaval, dat niemand aanwezig is die ik nodig heb...
Misschien vind ik nog ergens reruns van de tweede helft (op NASN of zo)...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geluk - ik kwam thuis, en de herhaling van de tweede helft begon net op NASN. Wat een zinderende laatste minuut, zeg! En wat hadden zowel Manning als Brady een paar mooie moves ertussen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
de Giants hebben terecht gewonnen, de Pats waren er gewoon niet gisteravond. Op de laatste paar minuten na, vond ik het geen leuke wedstrijd om naar te kijken.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad een heel goede en terechte overwinning van de Giants. Het was alsof de Patriots dachten het al in hun zak te hebben. Een zeer verdiende overwinning!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Toch 2 ''all american heroes'' stories erbij gisterenavond.
1. De absolute underdog wint alsnog in het laatste kwart...
2. De tweede 'Manning' op rij die de superbowl wint...
Ik had wel wat moeite met opstaan overigens vanmorgen
1. De absolute underdog wint alsnog in het laatste kwart...
2. De tweede 'Manning' op rij die de superbowl wint...
Ik had wel wat moeite met opstaan overigens vanmorgen
-
- Amerika-expert
ik begrijp niets van football, maar keek toch even mee vanwege de spanning en ging idd 3 min voorhet einde nog even langs en dacht "het is gebeurd" en dan de TD. spannend hoor en dat terwijl het me helemaal niets kan schelen. maar zo'n belangrijke wedstrijd en dan de underdog, altijd leuk.
heb genoten van plaxico zijn ontroering en peyton manning zijn broederlijke support.
heb genoten van plaxico zijn ontroering en peyton manning zijn broederlijke support.
SEEING IS BELIEVING