heeft iemand ervaring met de earthmate, het is software en een antenne, je gebruikt dan je laptop als gps in de wagen
lijkt me makkelijk, de prijs is 69 dollar voor het systeem met kompleet usa
eigen gps moet je maar meeslepen, de laptop gebruik je al overal , op de kamer voor zoeken, in et vliegtuig voor je eigen films, dan lijkt de gps functie me wel handig
Met de earthmate heb je enkel de antenne. Je moet er ook nog een routeplanner software bij aanschaffen. bv. Delorme. Delorme wordt vaak in koppelverkoop met de earthmate geleverd maar een andere antenne bv van navtec funktioneert ook prima.
Zowel Delorme als een GPS muis vind je op e**y.
Ik heb met beide prima ervaringen. Je kan je Route thuis op de laptop prima voorbereiden, je hotels en favoriete restaurants er al meteen insteken.
Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Met Microsoft Streets & Trips koop je ook de hele routeplanner met GPS-locator in een pakket. Erg fijn programma, wij gebruiken het echter niet met de locator. Heb weinig zin om de hele dag met een laptop voor mijn neus te zitten.
+ dat het niet echt fantastisch goed is voor de harde schijf van een laptop om constant schokken verwerkt te krijgen. Hij zal zeker niet overlijden bij het eerste beste schokje, maar het zal de levensduurte wel verkorten.
Zolang er geen solid state HD inzit, moet je altijd oppassen. Mijn laptop zou buiten shockproof ook waterdicht moeten zijn, maar volgens mij gaat die geen bezoekje in het zwembad overleven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.