Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Formule 1 op tv in de VS
Formule 1 op tv in de VS
Zoals velen weten ben ik een Formule 1 fan in hart en nieren.
Losstaand van de discussie over de eventuele zin of onzin van deze sport of andere voorbeelden aan te halen heb ik even een vraagje.
Wie weet welke kanalen in de VS via de gewone kabel of satelliet te krijgen zijn die de F1 live uitzenden én welke in uitgesteld relais.
Vorig jaar was dat Speed TV, voor dit jaar vond ik niet direct iets terug.
Welke GP’s ik live wil kijken:
27/4 GP Spanje
11/5 GP Turkije
25/5 GP Monaco
Welke vragen moet ik aan hotels/pubs stellen om te weten of ze Formule 1 live of in uitgesteld relais uitzenden? En indien dit laatste … hoelaat is dat in de VS? Als er in europa bv een GP later wordt uitgezonden dan is dat om 14u.
Losstaand van de discussie over de eventuele zin of onzin van deze sport of andere voorbeelden aan te halen heb ik even een vraagje.
Wie weet welke kanalen in de VS via de gewone kabel of satelliet te krijgen zijn die de F1 live uitzenden én welke in uitgesteld relais.
Vorig jaar was dat Speed TV, voor dit jaar vond ik niet direct iets terug.
Welke GP’s ik live wil kijken:
27/4 GP Spanje
11/5 GP Turkije
25/5 GP Monaco
Welke vragen moet ik aan hotels/pubs stellen om te weten of ze Formule 1 live of in uitgesteld relais uitzenden? En indien dit laatste … hoelaat is dat in de VS? Als er in europa bv een GP later wordt uitgezonden dan is dat om 14u.
Re: Formule 1 op tv in de VS
Zo, dat is een leuke vraag Racerke. Ons is het nog nooit gelukt om op de tv een race te zien in de VS. Wel hebben we één keer een kwalificatie gezien maar de race de volgende dag.... nergens te vinden 
We zijn zelf naar de inaugural in Indianapolis geweest. Was fantastisch.
Vanwege de slechte beschikbaarheid ter plekke op tv plannen wij altijd de vakantie precies zo dat we maar één race missen
En die nemen we natuurlijk op 

We zijn zelf naar de inaugural in Indianapolis geweest. Was fantastisch.
Vanwege de slechte beschikbaarheid ter plekke op tv plannen wij altijd de vakantie precies zo dat we maar één race missen

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gewoon uitleggen wat je graag zou willen zien. In de meeste gevallen zullen ze behulpzaam zijn en de andere zender voor je opzoeken. In restaurants en bars staan toch vaak meer dan 1 tv aan. Wij hebben dat zo ervaren in 1994 toen de WK voetballen (n.b. in Amerika zelf) aan de gang waren en Nederland het niet slecht deed. Wij waren met vrienden en hij was nogal een voetbalfanaat. De wedstrijden waar het Nederlands elftal in speelde hebben wij allemaal kunnen zien. Men deed niet moeilijk, hoewel er geen enkele Amerikaan naar keek.....Racerke schreef: Welke vragen moet ik aan hotels/pubs stellen om te weten of ze Formule 1 live of in uitgesteld relais uitzenden? En indien dit laatste … hoelaat is dat in de VS? Als er in europa bv een GP later wordt uitgezonden dan is dat om 14u.

Het is wel geen Formule 1, maar ik denk dat dit zo'n beetje op hetzelfde neerkomt.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bestaat er in Amerika geen tv gids of iets degelijks.
Hoe weet anders een Amerikaan wat er s' avonds op tv is
Hoe weet anders een Amerikaan wat er s' avonds op tv is

- DixieChick
- Amerika-expert
De TV guide! Wij hebben gewoon een knopje op de afstandsbediening waar 'guide' opstaat, en dan zie je de hele 'tv gids' voor het komende uur of de hele dag, per kanaal.
Volgens mij is er trouwens ook wel zo iets als ene gids, maar ik heb die eigenlijk nog nooit in handen gehad:)
Volgens mij is er trouwens ook wel zo iets als ene gids, maar ik heb die eigenlijk nog nooit in handen gehad:)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Er bestaat een Speed kanaal op de kabel. Die zendt heel veel races uit. Hier de races die in 2008 worden uitgezonden:
http://www.sportsline.com/autoracing/schedules/OPEN_F
http://www.sportsline.com/autoracing/schedules/OPEN_F
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
- Amerika-ontdekker
De meeste F1 races zijn hier te zien via Speed Channel wat beschikbaar is op kabel en via de satiliet. De races worden echter nooit live uitgezonden.
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee, dat is pertinent niet waar. Ze worden sinds jaar en dag al live uitgezonden.BostonBoy schreef:De meeste F1 races zijn hier te zien via Speed Channel wat beschikbaar is op kabel en via de satiliet. De races worden echter nooit live uitgezonden.
Misschien ligt het aan welke provider je hebt waar je Speed kan zien, wij hebben echter Dish Network(Satelite) en F1 is altijd live, zelfs de training en kwalificaties zijn live.
Ik weet dit zo zeker omdat hubby vaak opstaat midden in de nacht, of op blijft, om een race live te zien.
ALLE races zijn te zien via Speed, inclusief dus de training en kwalificaties. Was het 2 jaar geleden zo dat FOX 1 of 2 races overnam, ik geloof de USA race en Montreal, afgelopen jaar zijn alle races uitgezonden door Speed. Als je de live uitzending mist worden ze altijd nog herhaald een paar keer.
Je hoeft dus niets te missen van de F1!

--
Tink
Tink
OK, ik vraag dus best of ze Speed hebben.
Of een speciaal type van Speed ... Speed via sateliet, of geen probleem??
De link die er stond van alle races, voor welke plaats zijn dat de uren?
Want had al eens even zitten rekenen en Turkije zou om 6am uitgezonden worden door de tijdzone waar ik me bevind dan. Klopt toch hé?
Want had al eens even zitten rekenen en Turkije zou om 6am uitgezonden worden door de tijdzone waar ik me bevind dan. Klopt toch hé?
-
- Amerika-ontdekker
I stand correctedTink schreef:Nee, dat is pertinent niet waar. Ze worden sinds jaar en dag al live uitgezonden.BostonBoy schreef:De meeste F1 races zijn hier te zien via Speed Channel wat beschikbaar is op kabel en via de satiliet. De races worden echter nooit live uitgezonden.

Nu we het toch over sport hebben.... word het WK voetbal in Amerika eigenlijk uigezonden?
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Cisca schreef:Nu we het toch over sport hebben.... word het WK voetbal in Amerika eigenlijk uigezonden?
Meestal alleen de wedstrijden waar de US zelf in meespeelt tijdens de WK zelf, niet de voorrondes. Men heeft vaak niet zo belangstelling voor andere landen zoals NL of FR of UK.
--
Tink
Tink
- Color01
- Amerika-expert
ik heb de afgelopen keer gewoon het WK bekeken ... je kon bij ons bij de Kabel aanbieder het WK voetbal bestellen...je betaald gewoon voor de wedstrijd die je wilt bekijken ...de kosten per wedstrijd was $10.00 of $130.00 voor alle wedstrijden.
Kan iemand me hierover uitsluitsel geven?Racerke schreef:OK, ik vraag dus best of ze Speed hebben.
(vooral welke Speed ik moet hebben... )
Ehm ... ja?
Maar daar ben ik toch niets mee?
Of is het niet zoals Eurosport en bestaat er écht maar één Speed TV ?
Maar daar ben ik toch niets mee?
Of is het niet zoals Eurosport en bestaat er écht maar één Speed TV ?
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Waaron ben je daar niets mee? Heb je eigenlijk wel gekeken op de website?
Ja, er is maar één SpeedTV.com, F1 is niet zo popular dat je 12 channels hebben die het uitzenden.
Hier is de F1 pagina http://www.speedtv.com/f1/index.php
Niet zo moeilijk toch?
Tijden van uitzendingen verschillen natuurlijk. Het is afhankelijk van een paar factoren:
1. Bied je hotel Speed tv channel aan
2. Zit je niet in een hotel, welke tv provider heb je dan, cable, satelite of gewone antenne?
2. Welke tijd zone zit je
Niet alle cable of satelite providers bieden hetzelfde pakket aan. Er zijn ook sport pakketten zonder Speed channel.
Je kan online niet verder zoeken dan ongeveer 5 weken vooruit naar de tijden.
Mijn man verteld me net dat er ook zoiets is als Speed on Demand. Je kan dan voor 1.99 een uitzending via het web bekijken. Voorwaarde is waarschijnlijk wel dat je een broadband connectie hebt maar dat hebben de meeste hotels tegenwoordig. Hier is de info: http://www.speedondemand.com/
Ja, er is maar één SpeedTV.com, F1 is niet zo popular dat je 12 channels hebben die het uitzenden.
Hier is de F1 pagina http://www.speedtv.com/f1/index.php
Niet zo moeilijk toch?
Tijden van uitzendingen verschillen natuurlijk. Het is afhankelijk van een paar factoren:
1. Bied je hotel Speed tv channel aan
2. Zit je niet in een hotel, welke tv provider heb je dan, cable, satelite of gewone antenne?
2. Welke tijd zone zit je
Niet alle cable of satelite providers bieden hetzelfde pakket aan. Er zijn ook sport pakketten zonder Speed channel.
Je kan online niet verder zoeken dan ongeveer 5 weken vooruit naar de tijden.
Mijn man verteld me net dat er ook zoiets is als Speed on Demand. Je kan dan voor 1.99 een uitzending via het web bekijken. Voorwaarde is waarschijnlijk wel dat je een broadband connectie hebt maar dat hebben de meeste hotels tegenwoordig. Hier is de info: http://www.speedondemand.com/
--
Tink
Tink
Bedankt!!
Dat is wat ik moet weten, ik ben voor Green River, San Francisco en Indianapolis hotels aan het contacteren om te vragen of ze Speed TV hebben.
Als ze het dus hebben dan kan ik F1 kijken.
De uren kan ik zelf wel uitzoeken, om live te zien, dat is kijken welke tijdzone ik op die plaats zit en kijken welke tijdzone de race gereden wordt.
Wat héél interessant is is speed on demand!!
Interessante optie, dat ik door 2u achter pc te zitten ook de race kan zien.
Dat is wat ik moet weten, ik ben voor Green River, San Francisco en Indianapolis hotels aan het contacteren om te vragen of ze Speed TV hebben.
Als ze het dus hebben dan kan ik F1 kijken.
De uren kan ik zelf wel uitzoeken, om live te zien, dat is kijken welke tijdzone ik op die plaats zit en kijken welke tijdzone de race gereden wordt.
Wat héél interessant is is speed on demand!!
Interessante optie, dat ik door 2u achter pc te zitten ook de race kan zien.