Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met KLM naar SF

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Joycee
Amerikakenner

Met KLM naar SF

Bericht door Joycee »

Wie heeft er recent naar SF gevlogen met KLM in Economy class? We vliegen op een zaterdag om 11.10 uur. Volgens onze info met een 747.

Wij zijn benieuwd of je in de 747 je eigen videoschermpje hebt. Gaat de tijd zoveel sneller.

groetjes, Joycee
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Met KLM naar SF

Bericht door Ruud2004 »

Nee, die heb je niet in een Boeing 747 van de KLM. (wordt een lange zit)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Da's jammer. Zag namelijk dat ze het in andere toestellen wel hebben.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Klopt, maar de 747 en MD 11 zijn oude toestellen, waar dit nog niet in zit. In de business class trouwens sinds een goed jaar wel, daar is gerenoveerd.
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Wie weet hebben we mazzel. Zag dat de MD11 het vanaf eind 2007 zouden hebben dus wie weet gaan ze de 747 nu aanpassen. Het duurt nog 4 maanden voor we gaan dus we zien het wel.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ze willen ook nog weleens met andere toestellen vliegen, per 1 april wijzigt dat nog weleens.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Joycee schreef:Wie weet hebben we mazzel. Zag dat de MD11 het vanaf eind 2007 zouden hebben dus wie weet gaan ze de 747 nu aanpassen. Het duurt nog 4 maanden voor we gaan dus we zien het wel.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar KLM heeft al aangekondigt dat de 747-vloot in economy-class geen modern entertainmentsysteem gaat krijgen, wel zijn de overhead-monitoren inmiddels vervangen door platte schermen. De economische levensduur van de KLM 747 is niet lang genoeg meer om deze investering nog te doen, volgens de planning worden alle KLM 747's tussen 2012 en 2014 uit de vloot genomen, de MD-11's volgen vanaf 2014.
Maar zoals Monique al aangeeft, er worden nog steeds kleine aanpassingen gedaan aan het zomerschema, dus er is een (kleine) kans dat er toch nog een ander toestel ingezet wordt naar SFO, ik vind zelf het niet zo heel erg als er geen schermpjes zijn, ik vermaak me prima met allerlei leesvoer.

Harry
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Maar zoals Monique al aangeeft, er worden nog steeds kleine aanpassingen gedaan aan het zomerschema, dus er is een (kleine) kans dat er toch nog een ander toestel ingezet wordt naar SFO, ik vind zelf het niet zo heel erg als er geen schermpjes zijn, ik vermaak me prima met allerlei leesvoer.
Persoonlijk heb ik dat ook. Ik heb een hekel aan die kleine schermpjes, zal wel aan mij liggen, maar ik word er kippig van. Bovendien kan ik me niet echt concentreren op films. Ik zet mijn MP-3 speler vol met lekkere relaxte muziek, zet er nog een paar luisterboeken op en neem wat te lezen mee. Zo kom ik mijn tijd best door. Vorig jaar heb ik terug van New York zelfs mijn Albumprinterboeken zitten afmaken in het vliegtuig. Helaas moet je dan weer stroom hebben voor je laptop en dat hadden we in die Airbus wel, maar in de 747 ook niet (ook niet in BC).
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik kan me in het vliegtuig toch niet concentreren op een film. Ik vermaak me liever met een spannend boek of een pittig cryptogram. Tip: begin niet in het vliegtuig in een nieuw boek, maar begin er thuis al in, dan heb je in het vliegtuig meer zin om verder te lezen.
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Inderdaad geen eigen schermpjes.
Het klinkt eigenlijk raar maar ik kies echt een maatschapij uit op prijs maar ook op eigen schermpjes. 11 uur naar LA zonder tv is gewoon lang. Met je eigen tv kan je toch zelf beslissen wat je kijkt en dat is wel zo prettig.
Imke
Amerika-ontdekker

Bericht door Imke »

Een goede vriend van mij is piloot bij de KLM en vliegt met een 777.
Hij vertelde me dat SFO een nieuwe bestemming was voor dat type vliegtuig.
Ik zal het nog eens navragen, zo ver ik weet is een 777 top!
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Imke schreef:Een goede vriend van mij is piloot bij de KLM en vliegt met een 777.
Hij vertelde me dat SFO een nieuwe bestemming was voor dat type vliegtuig.
Ik zal het nog eens navragen, zo ver ik weet is een 777 top!
In 2005 vloog KLM in het zomerseizoen inderdaad met een 777 op SFO, om in 2006 weer vervangen te worden door de MD-11 en in 2007 door de 747 full passenger, tot op vandaag staat toch echt nog steeds de 747 full passenger in het zomerschema voor SFO.

Harry
troy2300
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door troy2300 »

De laatste maanden vliegt de Klm alleen met de 777 naar Sfo.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Vorig jaar wijzigde dat volgend mij op 31 oktober of zo?

Ik wil die 777 wel, maar ben bang dat ik het kan vergeten in mei. Nah, ik reken nergens meer op na vorig jaar toen onze vlucht er gewoon helemaal uit gehaald werd. Ik zie het wel.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

troy2300 schreef:De laatste maanden vliegt de Klm alleen met de 777 naar Sfo.
Dat klopt, maar we hebben het nu over het zomerseizoen 2008, in het winterseizoen is een kleiner toestel kennelijk voldoende voor SFO. Het zomerseizoen loopt meestal van eind maart tot eind oktober.
Laatst gewijzigd door Harry op 30 jan 2008, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
troy2300
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door troy2300 »

Wij zijn Vorig jaar met de MD11 geweest,dit was een perfecte vlucht !!!
Ik moet wel bekenen dat ik ook graag met de Triple seven was gegaan
maar het is niet anders.
En deze zomer ga ik met Delta via Atlanta naar SFO een kijken hoe dit
bevalt. 8) 8) 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer