Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel gezocht French Quarter NOLA, ervaringen ?
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Hotel gezocht French Quarter NOLA, ervaringen ?
Wij gaan in Mei een reisje Houston > Washington doen en willen ook een paar dagen in New Orleans verblijven, bij voorkeur in het French Quarter.
Via diverse sites al tientallen hotesl en honderden reviews gezien, en dat maakt het allemaal niet makkelijker. Enkele namen zijn blijven hangen, HI Chateau Le Moyne, Place D'Armes, St. Marie, Ramada, Bienville etc. etc., maar we komen er eerlijk gezegd niet uit.
Zijn er nog forummers met ervaringen waar we wat aan hebben ? Het gaat om 2 dagen de NO toerist uit te hangen, en dan het liefst in het FQ. Prijs is van ondergeschikt belang, ligging en schoonheid (proper) wel.
Alvast bedankt.
Via diverse sites al tientallen hotesl en honderden reviews gezien, en dat maakt het allemaal niet makkelijker. Enkele namen zijn blijven hangen, HI Chateau Le Moyne, Place D'Armes, St. Marie, Ramada, Bienville etc. etc., maar we komen er eerlijk gezegd niet uit.
Zijn er nog forummers met ervaringen waar we wat aan hebben ? Het gaat om 2 dagen de NO toerist uit te hangen, en dan het liefst in het FQ. Prijs is van ondergeschikt belang, ligging en schoonheid (proper) wel.
Alvast bedankt.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

Re: Hotel gezocht French Quarter NOLA, ervaringen ?
Hallo Gerrit,
Wij hebben in mei 2005 gelogeerd in Hotel Place d'Armes.
Prima hotel, leuke courtyard, klein zwembadje en het geheel erg knus.
We hadden een ruime, koele, schone kamer.
De prijs was geloof ik iets hoger dan andere hotels, maar de ligging daarentegen
is fan-tas-tisch !!!
Pal aan Jackson Square, je kunt het hele French Quarter gemakkelijk belopen.
Succes met je keuze!
http://www.placedarmes.com/
De prijs was geloof ik iets hoger dan andere hotels, maar de ligging daarentegen
is fan-tas-tisch !!!
Succes met je keuze!
16x USA / 30 staten
-
- Amerikakenner
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/e ... tid=153156
Holliday Inn ,hartje French Quarter. Goed,schoon hotel met restaurant.
Holliday Inn ,hartje French Quarter. Goed,schoon hotel met restaurant.
Wij zijn er 3 jaar geleden geweest en ik pijnig me rot over het hotel waar we zaten maar kan maar niet op de naam komen. Het was in een zijstraat van Bourbonstreet en een goed hotel (met parking)....ik ga eens zoeken.
Gevonden:
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/qsc ... /hotelfoto
Ik weet natuurlijk niet wat er van over is gebleven na Katrina maar een paar jaar terug vonden wij het een goed hotel. Schoon, goede ligging (100 meter van Bourbonstreet en toch rustig, garage), aardige receptionisten die ons goede tips gaven over excursies en dingen die we wilden ondernemen.
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/qsc ... /hotelfoto
Ik weet natuurlijk niet wat er van over is gebleven na Katrina maar een paar jaar terug vonden wij het een goed hotel. Schoon, goede ligging (100 meter van Bourbonstreet en toch rustig, garage), aardige receptionisten die ons goede tips gaven over excursies en dingen die we wilden ondernemen.
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Contacteer:
De keuze is gevallen, en Place d´Armes is het geworden :dance: Bedankt voor de tip :doublethumb:Liz schreef:Hallo Gerrit,
is fan-tas-tisch !!!
Succes met je keuze!
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

Leuk Gerrit, hopelijk bevalt het jullie net zo goed als ons.
Veel plezier en doe de groeten aan Marie Laveau
Veel plezier en doe de groeten aan Marie Laveau

16x USA / 30 staten
Laat maar even weten hoe het is bevallen. Wij overnachten namelijk ook in Place d'Armes, maar dan in augustus 

- deeyore
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zie dat jullie al geboekt hebben, maar voor anderen die dit lezen, wij hebben gelogeerd in Hotel St.Marie, in het French Quarter.http://www.hotelstmarie.com/
Een erg mooi hotel, met patio, mooie schone kamers. Alles zag er erg verzorgd uit. De auto stond geparkeerd bij het hotel, was zonder kosten, maar dit was een aanbieding.
Een erg mooi hotel, met patio, mooie schone kamers. Alles zag er erg verzorgd uit. De auto stond geparkeerd bij het hotel, was zonder kosten, maar dit was een aanbieding.
Wij hebben in 2004 in het Prince Conti hotel gelogeerd. Auto kon er geparkeerd worden en het was in een zijstraat van Bourbon Street. Kamer was niet heel groot, bed en badkamer ook niet. Maar we hebben er geloof ik ook maar iets van 55-60 dollar per nacht voor betaald of zo. Belachelijk weinig geld, vond ik toen.
Ik heb overigens begrepen dat de hotelprijzen tegenwoordig wel een stuk hoger zijn dan voor Katrina?
Ik heb overigens begrepen dat de hotelprijzen tegenwoordig wel een stuk hoger zijn dan voor Katrina?
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Contacteer:
We zijn er. In Place D'armes welteverstaan. Heel leuk hotel en een balzaal als kamer, met uitzicht op de pool.
Heel vriendelijk personeel, erg schoon en de auto naast de deur in de parking van het hotel.
En Bourbon Street op kruipafstand
Kortom, een aanrader, en nog bedankt voor de goeie tip :beerchug:
Komt nog in het reisverslag :dance:
Heel vriendelijk personeel, erg schoon en de auto naast de deur in de parking van het hotel.
En Bourbon Street op kruipafstand

Kortom, een aanrader, en nog bedankt voor de goeie tip :beerchug:
Komt nog in het reisverslag :dance:

Fijn dat je het je bevalt, Gerrit !!
De ligging is inderdaad super.
Ik krijg ernstig heimwee als ik dit lees.
Geniet van alles en nog veel plezier, ik hou je reisverslag in de gaten.
De ligging is inderdaad super.
Ik krijg ernstig heimwee als ik dit lees.
Geniet van alles en nog veel plezier, ik hou je reisverslag in de gaten.
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1220 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-