Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe forumversie online!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Nieuwe forumversie online!
Dat is een oplossing, ik ga eens kijken of dat nergens permanent in te stellen is, vorige software deed dat dus zelf.
Maar dit helpt wel....
Maar dit helpt wel....
Roland heb je nog steeds geen last van het terug springen van de pagina in een topic waar veel foto's onder elkaar staan?
Ik heb het nog wel af en toe ... ook als ik alle forums gemarkeerd heb als gelezen. Als ik dan klik op laatste post in dat topic, dan
springt de pagina toch weer terug halverwege, waar een aantal foto's zijn gepost, waarvan ik het bericht allang heb gelezen (dus niet meer nieuw is)
Ik had met jou eerder in deze draad hierover gehad, en jij zei dat je dat bij de oude forumversie wel had, maar hier niet meer.
Vroeg me af of dat nog steeds zo was.
Groetjes, Sandra
Ik heb het nog wel af en toe ... ook als ik alle forums gemarkeerd heb als gelezen. Als ik dan klik op laatste post in dat topic, dan
springt de pagina toch weer terug halverwege, waar een aantal foto's zijn gepost, waarvan ik het bericht allang heb gelezen (dus niet meer nieuw is)
Ik had met jou eerder in deze draad hierover gehad, en jij zei dat je dat bij de oude forumversie wel had, maar hier niet meer.
Groetjes, Sandra
Sandy
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb hier ook last van Sandra. Ook in de nieuwe versie.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb het wel in de oude versie. Ik blijf maar scrollen als er foto's staan, hij gaat niet automatisch naar het laatste bericht.
Als een pagina met veel fotos wordt geladen zal je moeten wachten tot alle fotos geladen zijn voordat je kan scrollen. Voordat een foto geladen is wordt er een bepaalde ruimte gereserveerd voor die foto (meestal 1 regel), en als de foto groter is dan veranderd de lengte van de pagina automatisch, dus daarom lijkt het dat je naar een vorig bericht springt.
/PeeJay
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het laden vergt toch blijkbaar de nodige (lange) tijd.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Helaas verspringt een topic met veel afbeeldingen nu ook weer bij mij.Sandy schreef:Roland heb je nog steeds geen last van het terug springen van de pagina in een topic waar veel foto's onder elkaar staan?

Ik meende dat het over was maar niets is minder waar. Volgens mij is bij mij het probleem begonnen toen ik met IE7 ging werken. Met de komst van het nieuwe forum dacht ik dat de problemen over waren, maar helaas....
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Sandra,
Nog even een aanvulling van mij. Ik zat me af te vragen waarom ik dat destijds vermeld heb.
Al geruime tijd (sinds ik IE7 gebruik) sprong de pagina ook vaak terug in topics zonder foto´s. Dat is nu wel over en dat heb ik toen ook zo bedoeld.
Roland
Nog even een aanvulling van mij. Ik zat me af te vragen waarom ik dat destijds vermeld heb.
Al geruime tijd (sinds ik IE7 gebruik) sprong de pagina ook vaak terug in topics zonder foto´s. Dat is nu wel over en dat heb ik toen ook zo bedoeld.

Roland
Oh OK, hoe dan ook, het probleem is in ieder geval niet verholpen sinds de upgrade.
Heeft denk ik niets met het laden van de foto's te maken. Want ook al wacht ik even en zijn alle foto's geladen,
dan blijft de pagina alsnog halverwege het topic hangen en springt niet naar het laatst gelezen bericht ..
Ik had Rolands bericht verkeerd begrepen en dacht dat hij bedoelde dat het probleem bij hem sinds de upgrade
verholpen was. Kennelijk ligt dat aan IE7 dus ......
S.
Heeft denk ik niets met het laden van de foto's te maken. Want ook al wacht ik even en zijn alle foto's geladen,
dan blijft de pagina alsnog halverwege het topic hangen en springt niet naar het laatst gelezen bericht ..
Ik had Rolands bericht verkeerd begrepen en dacht dat hij bedoelde dat het probleem bij hem sinds de upgrade
S.
Sandy
Oooh, dan zal je bij onze techmod te rade moeten gaan... sorrySandy schreef:Oh OK, hoe dan ook, het probleem is in ieder geval niet verholpen sinds de upgrade.
S.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Ik denk niet dat het aan IE7 ligt, ik gebruik Firefox en IE6 en heb er ook 'last' van.Sandy schreef:Oh OK, hoe dan ook, het probleem is in ieder geval niet verholpen sinds de upgrade.
S.
Ik heb ook nog even een vraagje.
Er wordt gesproken over dat het uploaden (plaasten) van foto's in berichten veel gemakkelijk is geworden.
In welk opzicht is dat?
Er wordt gesproken over dat het uploaden (plaasten) van foto's in berichten veel gemakkelijk is geworden.
In welk opzicht is dat?
16x USA / 30 staten
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dento schreef:Voorheen als ik op een link in een post klikte, opende deze in een nieuw venster; nu echter opent de link in het 'forumvenster' - ik heb al ik weet niet hoe vaak het venster daardoor ongewenst gesloten![]()
![]()
![]()
Dennis, kon je wat met mijn mailtjes? Of heb je nog hulp nodig?Dennis schreef:Hieraan zijn we aan het werken. Ik heb een aantal tips binnen gekregen en hoop dit met een paar dagen opgelost te hebben.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik kom hier niet zo vaak meer, mis de RSS feed, enig idee of en wanneer dat terug komt?
Please?
:bump:
Please?

**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;