Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reizen met minderjarig vriendin
reizen met minderjarig vriendin
hoi,
ik ben 17 jaar en mijn vriend is dertig. wij willen graag samen op vakantie naar new york voor een paar dagen.
we hebben al wat goedkope vluchten en hotels gezien maar we vragen ons af of het problemen geeft als wij samen op een kamer willen in het hotel!
kan iemand wat informatie geven hierover? want wij kunnen maar weinig vinden op internet.
Groetjes
ik ben 17 jaar en mijn vriend is dertig. wij willen graag samen op vakantie naar new york voor een paar dagen.
we hebben al wat goedkope vluchten en hotels gezien maar we vragen ons af of het problemen geeft als wij samen op een kamer willen in het hotel!
kan iemand wat informatie geven hierover? want wij kunnen maar weinig vinden op internet.
Groetjes
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: reizen met minderjarig vriendin
Lijkt me geen enkel probleem. Ze zullen gewoon denken: wat leuk een vader op reis met zijn dochter.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dan zal ik wel foutje zijn geweest.. mijn "vader" op zijn 13e een kind! in ieder geval bedankt
Geen probleem, zolang je niet wordt betrapt met "de daad", want dat mag niet in de VS voor je 18e. En zorg ervoor dat je vriend je geen alcohol geeft, want het is ook een misdaad om een minor alcohol te verstrekken.
Laatst gewijzigd door michael66 op 27 jan 2008, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Bij het huren van een kamer hoeft hij niet persee jouw gegevens door te geven. Hij kan dus gewoon op zijn naam een kamer huren. Ik blijf ook vaak gewoon in de auto zitten als mijn vriend een kamer gaat huren en stap pas uit als hij de sleutel heeft (ben alleen niet minderjarig, maar waarom zou ik mee naar binnen gaan?). Je mag inderdaad geen alcohol drinken op jouw leeftijd, dus daar moet je mee uitkijken. Verder lijkt het me geen probleem.
En over dat leeftijdsverschil... er zullen altijd mensen zijn die er raar tegenaan kijken. Trek je er niks van aan!
En over dat leeftijdsverschil... er zullen altijd mensen zijn die er raar tegenaan kijken. Trek je er niks van aan!
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Iedere staat heeft zijn eigen wetten.
Google op Ages of consent in North America.
Google op Ages of consent in North America.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan ook altijd -vooraleer je van kinderontvoering beschuldigd wordt- een verklaring van haar ouders meenemen. In het Engels natuurlijk. Waarin zou persoon x (met de gegevens die op de identiteitskaart staan) de toestemming geven om met hun dochter y (idem qua gegevens) naar Amerika te reizen.
Ik weet dat men dat ons ooit aangeraden heeft toen wij naar Frankrijk trokken met de zoon van vrienden in onze auto.
Ik weet dat men dat ons ooit aangeraden heeft toen wij naar Frankrijk trokken met de zoon van vrienden in onze auto.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Alleen schat ik dat ze het daar eerder zullen controleren.
Wat ik overigens terecht vind.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
kastelke schreef:Je kan ook altijd -vooraleer je van kinderontvoering beschuldigd wordt- een verklaring van haar ouders meenemen. In het Engels natuurlijk. Waarin zou persoon x (met de gegevens die op de identiteitskaart staan) de toestemming geven om met hun dochter y (idem qua gegevens) naar Amerika te reizen.
Ha ha, dan zou voor mij de lol er al af zijn hoor. Ik begrijp je reactie wel hoor Elke, maar met je vriendin op vakantie en dan een verklaring meenemen van haar ouders ??. Nee, dan maar naar Texel (ofzo)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Tja, da's het risico van zo'n jong meisje als vriendin nemen, toch?
- DixieChick
- Amerika-expert
Ik zou ook zeker iets van een verklaring meenemen..je zal hem vast niet nodig hebben, maar je weet maar -nooit- in wat voor een rare situaties je terecht komt. En ze zijn hier in de VS nou eenmaal strenger dan in Nederland, en dusmoet je altijd zorgen dat je voor alles voorbereid bent.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Heeft volgens mij ook wel weer zijn voordelen..nieuwenoord schreef:Tja, da's het risico van zo'n jong meisje als vriendin nemen, toch?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geen idee, mijn kerels zijn meestal een jaar of 9 ouder
Maar toen ik daaraan begon was ik zelf meerderjarig, dus had ik geen briefje nodig.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik herinner mij nog dat ik als 19-jarige met mijn vriendje naar de zee ging en we in een hotel wilden overnachten: ik moest mijn identiteitskaart laten zien om te bewijzen dat ik 18 was, anders had die man ons geen hotelkamer mogen verhuren, zei hij. Of dat echt waar is, dat ben ik nooit nagegaan omdat ik toch al 18 was.
In ieder geval denk ik niet dat je in Belgie (of Nederland) in de gevangenis zal geraken als je als bv. 25-jarige man een seksuele relatie hebt met een 16-jarige meisje. Maar in Amerika zijn velen je voorgegaan.
In ieder geval denk ik niet dat je in Belgie (of Nederland) in de gevangenis zal geraken als je als bv. 25-jarige man een seksuele relatie hebt met een 16-jarige meisje. Maar in Amerika zijn velen je voorgegaan.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 13320 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-