Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jeugdherberg NY
-
sabine_1979
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Jeugdherberg NY
Hallo,
vraagje: wie heeft er wel eens in het Candy Hostel in New York geslapen? We hadden eerst van het West Side YH gekozen maar die zit vol en zijn nu hiernaar overgeplaatst. Op internet zijn de meningen over t Candy Hostel erg verdeeld dus...
groetjes
sabine
vraagje: wie heeft er wel eens in het Candy Hostel in New York geslapen? We hadden eerst van het West Side YH gekozen maar die zit vol en zijn nu hiernaar overgeplaatst. Op internet zijn de meningen over t Candy Hostel erg verdeeld dus...
groetjes
sabine
Re: Jeugdherberg NY
Ik en mijn vriendin hebben hier oktober/november 2007 5 nachten verbleven. Het belangrijkste was in ieder geval dat onze kamer (double private) schoon was en de douche/toiletten ook. De gangen zijn wel wat geluidruchtig, maar ik heb er tijdens het slapen geen last van gehad. Onze kamer was simpel: een bed, een kast en een spiegel, maar meer hadden we ook niet nodig.
De ingang van het hostel zit eigenlijk op 94th street. Wanneer je de ingang op 95th street pakt loop je een halve kelder door naar de andere kant, dat was wel een beetje weird.
Het hostel ligt perfect voor de metro op 96th street waar ook de fast trains stoppen. Je bent in binnen 5 minuten op Times Square. Er zitten zat eettentjes in de buurt (voor je ontbijt) zoals uiteraard een Starbucks, European Cafe etc.
De ingang van het hostel zit eigenlijk op 94th street. Wanneer je de ingang op 95th street pakt loop je een halve kelder door naar de andere kant, dat was wel een beetje weird.
Het hostel ligt perfect voor de metro op 96th street waar ook de fast trains stoppen. Je bent in binnen 5 minuten op Times Square. Er zitten zat eettentjes in de buurt (voor je ontbijt) zoals uiteraard een Starbucks, European Cafe etc.
-
sabine_1979
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
bedankt voor je reactie. Het gaat mij vooral ook om de veiligheid. Hoe was die??? Na de musical toch maar een taxi pakken, lijkt me?
groetjes
sabine
groetjes
sabine
Tja, ik heb me nergens in New York onveilig gevoeld, ook niet wanneer we 's avonds terug liepen naar het hostel. De metro is ook echt heel dicht bij (south exit op 94th street), het is echt maar 1 block lopen naar het block waar de hostel zich bevindt...