Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets bij Souveniershops!!??

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
tanzer
Amerika-ontdekker

Tickets bij Souveniershops!!??

Bericht door tanzer »

Hallo,
Je ziet in Kissimmee bij heel veel souveniersshops dat ze ook allerlei tickets voor o.a Disneyworld enzo verkopen(Volgens mij ook nog behoorlijk goedkoper dan in de parken zelf)Nou vraag ik me af of dit soort kaarten wel zo "veilig"zijn om aan te schaffen.Wel of juist absoluut niet doen??? :?
Wie heeft hier ervaring mee????

Groetjes Fam.Tanzer die 27 april 2008 weer naar Orlando gaan. :dance:
De Tanzertjes!!
6foot6
Amerika-expert

Re: Tickets bij Souveniershops!!??

Bericht door 6foot6 »

De ticketbureautjes die ik daar ken, verkopen meestal "rest"kaartjes, dus 3(of4-5-6)dagen kaarten waar dan nog 1 dag van over is.
Officieel zijn deze kaarten niet overdraagbaar en omdat bv Disney nu al vingerafdrukken neemt is het best mogelijk dat je er uitgevist wordt.
Een andere verkoopkombinatie is ticket-timesharepresentatie, dat kost je een halve dag en enige standvastigheid.
Bovenstaand geldt niet voor de dinershows, daarvoor zijn vaak wel kaartjes met korting te krijgen

Met name Disney geeft nergens nooit aan niemand korting
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Rond de pretparken in veel hotels en in de div. mals vind je stands met goedkope tickets. Aan deze tickets verbind men wel de voorwaarde dat men een bijeenkomst voor time shearing bijwoont.
Harm
tanzer
Amerika-ontdekker

Bericht door tanzer »

Nee, ik hoor het al gaat toch gewoon Orginele tickets worden.!!
Bedankt voor jullie antwoorden. :D
De Tanzertjes!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer