We hebben ruim 3 weken de tijd en willen met een huurauto Virginia rondreizen. Dingen die we willen zien (maar ik realiseer me dat ik nog lang niet alles heb gelezen maar dit kwam ik al tegen in de boekjes): Virgina Beach, Norfolk, Williamsburg, Cahrlottesville, stukje Shanandoah NP, Mount Vernon, Washington. In Massachusetts willen we alleen Boston en omgeving doen en van daaruit terug vliegen. Het plan is om daar een dag of 5 door te brengen. We hebben dus ruim 2 weken voor Virginia.
We willen namelijk ooit nog eens apart Vermont doen en dat kan combineren met een stukje Canada.
Ik moet bekennen dat ik niet veel met de grote steden heb maar mijn vriend dus wél en dan moet je soms een compromis sluiten vandaar dat we een dag of 3 in de omgeving van Washington willen doorbrengen en natuurlijk wel een dagje de stad in zullen gaan. En de Hudsonvalley spreekt mij dan weer enorm aan. Het stadje wat ik uit had gezocht was er zomaar eentje, puur als lokatie om te overnachten. Maar natuurlijk zijn allerlei tips welkom