Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campertrip LA naar Dallas voorjaar 2005

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef:Het huwelijksjubileum was al op 16 augustus maar midden in de zomer ga je niet naar Gran Canaria dat doe je in de winter als het hier Brrrr weer is, 24-11 vliegen we voor 8 dagen zon en warmte.
Hoi Rob en Annie,

Een hele goede reis morgen en een fijne week in Cran Canaria met de familie en.....veel zonneschijn.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Howdy Rob en Annie,

een goede vlucht en prettig verblijf op Grand Canaria met jullie dierbaren gewenst.

Groeten van Marco en Rina.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Rob en Annie,

heel veel plezier en zon op Gran Canaria.

Groetjes Marjon en Ger
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mede namens de familie dank u, jullie houden het waarschijnlijk ook wel uit zonder mij.
De taak voor Hekkie en Peejay wordt wel zwaar want ook Richard en Petra zijn niet op hun post dus beste mensen gedraag jullie.
Overigens krijgen je van deze trip GEEN riesverslag :nana:
Gr.
Rob
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Rob schreef:De taak voor Hekkie en Peejay wordt wel zwaar want ook Richard en Petra zijn niet op hun post...

Uuuhm zo hadden we dat nog niet gezien... :shock:

Nou, veel plezier in ieder geval, enuuuh neem je laptop mee huh. :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

PeeJay schreef: Nou, veel plezier in ieder geval, enuuuh neem je laptop mee huh. :wink:

/PeeJay
Sorry PeeJay zal niet gaan die heeft een vastloper en stat bij de reparatieman
Gr.
Rob
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Veel plezier ook van mij, daar in de warmte. Waarom kon mijn mans favoriete stad nou niet in de tropen liggen? :lol:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Petra/VS schreef:Veel plezier ook van mij, daar in de warmte. Waarom kon mijn mans favoriete stad nou niet in de tropen liggen? :lol:
Hoi Petra,
Have fun in Londen
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

De route is een beetje aangepast naar aanleiding van een topic van Marjan (Hekkie) over Bisti Badlands BLM.
Zondag 24-4-2005 wordt nu van Chinle via de noordrim van Canyon de Chelly naar de NM-134 en dan naar Shiprock om via de US-64 naar Farmington te rijden om daar via de NM-371 zuid en een gravelroad het Bisti Badlands BLM te bezoeken, verder over de NM-371 naar de I-40 om in Gallup een campground te zoeken.
De volgende dagen schuiven dan allemaal op tot Woensdag 4-5-2005 waar we Caballo Lake SP en Elephant Butte Lake SP op 1 dag willen doen of we laten 1 van de 2 vervallen.
Dus als alles meezit horen jullie na 17 mei of het Bisti Badlands BLM een bezoek waard is.
Gr.
Rob
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Rob,

Wat leuk dat je daar heen gaat. Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt. Ik wacht lekker af tot jullie allemaal geweest zijn en laat me dan adviseren over de te volgen route.... :wink:

Ik heb ook nog het Red Rock State Park gevonden, een paar mijl ten oosten van Gallup. Lijkt mij wel wat om daar te overnachten. Hier een site met wat foto's, maar ik had al meer links gevonden, maar ben die nu even kwijt.

http://www.edd.state.nm.us/FILM/photos. ... ate%20Park

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Marjan,

Zie er goed uit, had het ook al in gedachte campground met 135 sites met electra en water hook-up en een dumpstation voor het afval water kost $ 18,- per nacht enige andere park is een private en die kost $ 31.19 per nacht.
Gr.
Rob
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi allemaal,

Onze vakantie komt steeds dichterbij en wordt al een beetje tastbaar, vandaag kwamen de reisbescheiden binnen enalles was zo te zien geregeld.
Ook de pick=up tijd van El-Monte bij het hotel is al bekent, tussen 07:15 en 08:00 am worden we opgehaald dus als alles meezit zijn we rond 09:00 am onderweg met ons huisje voor 4 weken.
Gr.
Rob
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Heerlijk Rob, er rest je dus niets anders meer als aftellen!!

Groeten
Wendy
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Rob,

Lekker gevoel he, als de papieren binnen zijn!. Het komt nu ook wel heel dicht bij voor jullie. Een week of drie nog..... :wink:

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen op deze trip, met name het "middengedeelte", want mede naar aanleiding daarvan ga ik onze route bepalen.
Waar ik met name nieuwsgierig naar ben is Bisti Badlands natuurlijk, maar ook de trail in Canyon de Chelly. Alhoewel we dit park al eens hebben bezocht, neem ik het waarschijnlijk ook in de route op als jij positief bent.

Nog een aantal andere zaken waar ik nieuwsgierig naar ben en waar jij waarschijnlijk iets meer over kan vertellen, maar daar kom ik later wel op terug.

Moet nu naar mijn werk....... :cry:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef:Monument Valley komen we niet deze reis we gaan van Antelope Canyon naar Navajo NM slapen daar binnen het park er zijn 2 kleine campgrounds, vandaar gaan we naar Canyon De Chelly ook weer een campground binnen het park is trouwens een Free c.g. dan naar Bisti Badlands maar daar kon ik geen c.g. vinden dat wordt dus waarschijnlijk Gallup, in Snow Low moet ik nog zoeken er zijn genoeg c..g maar de meeste gaan pas na 1 mei open i.v.m. de kou (hoogte boven 7000 feet).
Hoi Rob,
Ik begrijp hieruit dat je vanaf Navajo NM naar Kayenta rijdt en dan "binnendoor" naar Canyon de Chelly? Deze route hebben wij ook al eens gedaan. Heb je misschien de route ook op "kaart"? Zou het leuk vinden om te "zien" hoe je gaat rijden. Als je dat hebt kun je het wel via de mail naar mij sturen.
Nog 6 dagen. Schiet op voor jullie...... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef:Hoi Rob,
Ik begrijp hieruit dat je vanaf Navajo NM naar Kayenta rijdt en dan "binnendoor" naar Canyon de Chelly? Deze route hebben wij ook al eens gedaan. Heb je misschien de route ook op "kaart"? Zou het leuk vinden om te "zien" hoe je gaat rijden. Als je dat hebt kun je het wel via de mail naar mij sturen.
Nog 6 dagen. Schiet op voor jullie...... :wink:

Marjan
Hoi Marjan,

we rijden over de US-160 tot Mexican Water en daar de US-191 naar Chinle.
Heb nog even getwijfeld om zo'n 10 mile voorbij Kayenta rechtaf te gaan en via Chilchinbito en Rough Rock naar Many Farms te rijden en daar de US-191 te nemen maar vermoed dat die weg met een 28 feet camper niet echt opschiet.
Was het maar weer zondag dan zaten we nu in het vliegtuig tussen Cincinatti en LA :lol:
Gr.
Rob
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef:we rijden over de US-160 tot Mexican Water en daar de US-191 naar Chinle.
Heb nog even getwijfeld om zo'n 10 mile voorbij Kayenta rechtaf te gaan en via Chilchinbito en Rough Rock naar Many Farms te rijden en daar de US-191 te nemen maar vermoed dat die weg met een 28 feet camper niet echt opschiet.
Ik kan me niet herinneren dat die weg nou "moeilijk" was of zo, maar of die echt sneller is, betwijfel ik.
Toevallig vond ik vanavond nog een stukje over deze weg.

2. Indian 59 from U.S. 160 to Many Farms
The north side of Black Mesa is its most attractive, with tall cliffs covered in dark pines. Along the way, make sure you take the loop road to Rough Rock, one of the most beautiful of the Navajo communities.
Was het maar weer zondag dan zaten we nu in het vliegtuig tussen Cincinatti en LA :lol:
Ik heb GEEN medelijden met je, ben alleen maar (een beetje) jaloers...:'(

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef: 2. Indian 59 from U.S. 160 to Many Farms
The north side of Black Mesa is its most attractive, with tall cliffs covered in dark pines. Along the way, make sure you take the loop road to Rough Rock, one of the most beautiful of the Navajo communities.

Groetjes Marjan
Misschien toch maar de Indian 59 nemen, we kijken ter plaatse wel wat we doen mede afhankelijk van het tijdstip van de dag.
Rob
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Rob en Annie,

Ik wens jullie beiden morgen een hele goede reis en een hele fijne vakantie toe.
Hopelijk lukt het om af en toe wat van je te laten horen.

Veel plezier en genieten maar.......

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi Rob en Annie,

ook wij wensen jullie een heel goede reis en een fantastische vakantie.
Wij zijn benieuwd hoe het jullie zal vergaan met het (draadloos) internetten en het bijhouden van het dagboek.
De cacteeën zullen wel uitbundig in bloei staan, dus lekker veel foto's maken.
Heel veel plezier en geniet er van.

Groetjes van Marco en Rina.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer