Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchten vanuit U.S.A naar België/Nederland
Vluchten vanuit U.S.A naar België/Nederland
Hey,
oproep om raad aan mensen die in de VS wonen en af en toe naar huis (Europa) gaan...
ik studeer in de VS en wil in de zomer voor een tiental dagen naar huis gaan (in België). Ik ben dus op zoek naar een vlucht San DIego->Brussel-> San DIego. Het rare is dat deze mij verschrikkelijk duur lijken. Ik kom altijd uit op 1300-14000 $ als ik kijk op die sites die beweren te zoeken bij honderden maatschappijen (genre cheapflighttickets etc.). Heb ook al sites geprobeerd die ze mij hier in de VS aanraadden, zoals statravel, student universe en altijd is het 1300 en meer.
Ik had toch wat goedkoper verwacht zeker omdat voor de zelfde periode via vb http://www.connections.be er vluchten zijn in de andere richting (Brussel->SanDiego->Brussel) voor 650 euro all in (900$) (het is nog net voor het hoogseizoen)
Is dat nu eenmaal de prijs en moet ik mij daarbij neerleggen
OF
is het mogelijk om in Belgie te boeken maar vanuit de VS te vertrekken
OF
kijk ik op de verkeerde sites???
Dank bij voorbaat
oproep om raad aan mensen die in de VS wonen en af en toe naar huis (Europa) gaan...
ik studeer in de VS en wil in de zomer voor een tiental dagen naar huis gaan (in België). Ik ben dus op zoek naar een vlucht San DIego->Brussel-> San DIego. Het rare is dat deze mij verschrikkelijk duur lijken. Ik kom altijd uit op 1300-14000 $ als ik kijk op die sites die beweren te zoeken bij honderden maatschappijen (genre cheapflighttickets etc.). Heb ook al sites geprobeerd die ze mij hier in de VS aanraadden, zoals statravel, student universe en altijd is het 1300 en meer.
Ik had toch wat goedkoper verwacht zeker omdat voor de zelfde periode via vb http://www.connections.be er vluchten zijn in de andere richting (Brussel->SanDiego->Brussel) voor 650 euro all in (900$) (het is nog net voor het hoogseizoen)
Is dat nu eenmaal de prijs en moet ik mij daarbij neerleggen
OF
is het mogelijk om in Belgie te boeken maar vanuit de VS te vertrekken
OF
kijk ik op de verkeerde sites???
Dank bij voorbaat
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vluchten VANUIT U.S.A NAAR België/Nederland
Ik vrees dat jij juist kijkt hoor. Ik hoorde ook al zeggen dat vliegen vanuit Amerika naar Europa duurder is dan omgekeerd.
Ik keek eens even om vanuit Belgie een ticket te boeken San Diego-Brussel-San Diego. Keek wel alleen maar bij Continental en dan kom ik met een stop over in Newark op net geen 1000 euro.
Ik keek net ook even via Euroreizen.be, maar dan kom ik aan dezelfde bedragen.
Ik keek eens even om vanuit Belgie een ticket te boeken San Diego-Brussel-San Diego. Keek wel alleen maar bij Continental en dan kom ik met een stop over in Newark op net geen 1000 euro.
Ik keek net ook even via Euroreizen.be, maar dan kom ik aan dezelfde bedragen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat is een opmerking van veel amerikanen, vluchten vanuit Amerika naar Europa zijn veel duurder als andersom. Voor vrienden van mij betekent dit dat ze veel minder naar Europa komen als ik naar Amerika ga.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
De dollar koers helpt hier zeker niet bij.
Wat ik wel eens gedaan heb is in Nederland een Reverse ticket boeken.
Dus niet met vertrek uit Nederland, maar vertrek uit Amerika naar NL en terug.
Kwam iets van 40,- euro aan kosten bij, maar nog vele malen goedkoper destijds.
Kon toen bij Dreizen.nl. Je moet overigens wel een postadres in Nederland doorgeven (mijn moeders adres destijds) en een NL bankaccount hebben.
Heb zelf nu ook zitten kijken naar vluchten onlangs en heb gemerkt dat twee tot vier weken voor vertrek datum de vluchten goedkoper aangeboden worden nu. Maar dat is onlangs geweest en dus in een veel rustigere periode.
De periode die jij aangeeft is ook een duurdere periode om te vliegen.
Wat ik wel eens gedaan heb is in Nederland een Reverse ticket boeken.
Dus niet met vertrek uit Nederland, maar vertrek uit Amerika naar NL en terug.
Kwam iets van 40,- euro aan kosten bij, maar nog vele malen goedkoper destijds.
Kon toen bij Dreizen.nl. Je moet overigens wel een postadres in Nederland doorgeven (mijn moeders adres destijds) en een NL bankaccount hebben.
Heb zelf nu ook zitten kijken naar vluchten onlangs en heb gemerkt dat twee tot vier weken voor vertrek datum de vluchten goedkoper aangeboden worden nu. Maar dat is onlangs geweest en dus in een veel rustigere periode.
De periode die jij aangeeft is ook een duurdere periode om te vliegen.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
De prijs van de vlucht wordt ook behoorlijk beinvloed door de periode waarin je wilt vliegen. Als ik vanuit Denver een vlucht naar Amsterdam zoek in de zomermaanden vind ik zelden iets onder de $1200. Echter na half November kelderen de prijzen enorm, vandaar dat ik meestal in November-Januari Nederland bezoek. Verder ben ik er niet van overtuigd dat de zogenaamde discount sites zoals expedia.com en orbitz.com de beste deals bieden. Toen ik voor mijn vlucht naar nederland afgelopen November op deze sites zocht, was de beste deal die ik kon vinden rond $850. Vervolgens heb vlucht in kwestie opgezocht bij United.com, waar het werd aangeboden for $680 inclusief kosten. Ik heb het uiteindelijk daar dus geboekt.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vluchten vanuit U.S.A naar België/Nederland
De laatste keer dat mijn schoonouders naar Nederland zijn gekomen, hebben wij voor hen het ticket geboekt bij ons reisbureau, en zij hebben dit met hun credit card betaald. Aangezien het e-tickets waren, leverde het geen problemen op dat dit vanuit Amerika in Nederland werd geboekt.
Ik weet niet meer precies hoeveel het scheelde, maar het was enkele honderden dollars ten opzichte van in Amerika boeken...
Ik weet niet meer precies hoeveel het scheelde, maar het was enkele honderden dollars ten opzichte van in Amerika boeken...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Bennogr
- Amerika-expert
Probeer ook eens vanuit San Francisco of Los Angeles. Als ik me goed herinner was een vlucht vanuit SFO naar Amsterdam rechtstreeks met de KLM in maart rond de $600. Vliegen van LA naar SF is tegenwoordig spotgoedkoop, Vanuit Amsterdam kun je altijd de trein nemen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Volgens mij ga je momenteel met usa airways het goedkoopste zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2589 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 4 Reacties