Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Titel muziek
Titel muziek
Kan iemand mij de titel vertellen van de muziek die op deze trailer wordt gespeeld?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Bij voorbaat hartelijk dank.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Titel muziek
Helaas, Google geeft geen antwoord...
Misschien kun je de uitgever, Nieuw Amsterdam, eens mailen: info@nieuwamsterdam.nl
Dennis
Misschien kun je de uitgever, Nieuw Amsterdam, eens mailen: info@nieuwamsterdam.nl
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Op jouw aanraden heb ik contact opgenomen met de uitgever, waarvan ik een berichtje terugkreeg met de betreffende informatie. Het gaat dus om deze muziek:
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
De uitgever heeft gelijk (maar daar was je zelf denk ik ook al wel achter
ik ging het via TrackID van mn telefoon nog voor je opzoeken (had je laatste berichtje nog niet gelezen) en dat gaf dezelfde uitkomst.. gosh wat hou ik van TrackID