Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat zijn DE tophotels van New York (luxe)?
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
Wat zijn DE tophotels van New York (luxe)?
Hallo,
ik zou graag willen weten wat de allerbeste hotels zijn van New York, ik neem aan rond Times Square.
Is dat Westin. Hilton of Novotel Times Square? Wat is echte luxe?
Ik kijk uit naar jullie antwoord!
Dankjewel!!!
ik zou graag willen weten wat de allerbeste hotels zijn van New York, ik neem aan rond Times Square.
Is dat Westin. Hilton of Novotel Times Square? Wat is echte luxe?
Ik kijk uit naar jullie antwoord!
Dankjewel!!!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Wat zijn DE tophotels van New York (luxe)?
De hotels die je daar opnoemt zijn niet de topklasse hotels, goede middenklasse zou ik het willen noemen, bij topklasse heb je het over Ritz-Carlton, Four Seasons, The Peninsula, the Mandarin Oriental, the St.Regis hotel, enz. het lijstje is zeker niet compleet.
Harry
Harry
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
hi maar die jij opnoemt zijn juist ver van times square af..
-
BostonBoy
- Amerika-ontdekker
Vergeet het Waldorf Astoria Hotel niet. Pure luxe, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Het is trouwens slechts 4 blocks van Broadway/Time Square.
http://waldorfastoria.hilton.com/en/wa/ ... A&key=HOME
Veel plezier,
Peter
http://waldorfastoria.hilton.com/en/wa/ ... A&key=HOME
Veel plezier,
Peter
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De tophotels liggen dus ook vooral in upper-midtown en in de upper-east side, en niet zozeer bij times-square, ik heb ook begrepen dat de omgeving van times-square lange tijd in verval is geweest en pas de laatste jaren weer aan het opkrabbelen is.Cyber-Alien schreef:hi maar die jij opnoemt zijn juist ver van times square af..
Harry
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Aan Times Square is het Marriott Marquis ook zeker luxe. En het W hotel.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
hi!
ja ik heb Novotel geboekt, is meer middenklasse hotel, maar wel een goed mooi hotel.
Iemand ervaring mee? Het scheelt trouwens maar 150 euro met Westin (zou je zeggen: waarom doe je dan niet westin?!!!), maar mijn reispartner heeft leuke herinneringen aan het keten novotel en prefereerde dat hotel dus ook.
Iemand al eens geweest?
Trouwens, in je eentje een beetje goed hotel vinden, is helemaal veel geld he... Voor onder de 500 dollar hoef je niet te zoeken.. Gemeen eigenlijk, ik bedoel, je kan er toch niets aan doen als je alleen bent
Hoe kan ik trouwens een nieuwe 'ticketfactory' toevoegen, zo'n tijdlijn?
ja ik heb Novotel geboekt, is meer middenklasse hotel, maar wel een goed mooi hotel.
Iemand ervaring mee? Het scheelt trouwens maar 150 euro met Westin (zou je zeggen: waarom doe je dan niet westin?!!!), maar mijn reispartner heeft leuke herinneringen aan het keten novotel en prefereerde dat hotel dus ook.
Iemand al eens geweest?
Trouwens, in je eentje een beetje goed hotel vinden, is helemaal veel geld he... Voor onder de 500 dollar hoef je niet te zoeken.. Gemeen eigenlijk, ik bedoel, je kan er toch niets aan doen als je alleen bent
Hoe kan ik trouwens een nieuwe 'ticketfactory' toevoegen, zo'n tijdlijn?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het Novotel is een prima hotel en heel gunstig gelegen, goede keus, dus.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zie: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 0562#70562Cyber-Alien schreef: Hoe kan ik trouwens een nieuwe 'ticketfactory' toevoegen, zo'n tijdlijn?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Volgens Zagat zijn dit de beste hotels van New York, zo'n beetje lijstje van Harry:
Top Rated Hotels
Four Seasons
Mandarin Oriental
Ritz-Carlton Central Park
St. Regis
Ritz-Carlton Battery Park
Peninsula, The
Trump International Hotel
Ik zou daar echt de Waldorf Astoria NIET onder willen scharen, en zeker niet de hotels rondom Times Square. Dat zijn ook prima hotels, de Westin, Hiltons en Marriott, maar komen hier echt niet bij in de buurt. De W hotels vind ik persoonlijk ietsje beter qua niveau (service ed), maar kleine kamers ... Waldorf Astoria heb ik ooit 1 keer geslapen, maar voor mij echt nooit meer. Dan liever de Hilton of Westin op Times Square (42nd street), dat zijn prima hotels, daar heb ik al vaak geslapen. Als je downtown moet zijn, dan vind ik Hilton Milenium een prima hotel.
Maar die tophotels beginnen vaak pas bij $ 600, als je geluk hebt. Ik heb ze helaas nog niet allemaal geprobeerd, wel de Four Seasons en Ritz Carlton Battery Park. Echt top van de top, niet alleen qua luxe van kamers en hotel zelf, maar met name de service van personeel. Dat is echt HET verschil met de andere hotels. Als je een keer een dergelijk hotel wilt proberen, er zijn zo nu en dan leuke aanbiedingen voor de Ritz Carlton Battery Park, met name in het weekend. Is namelijk echt zakenhotel in het zakendistrict. Dus op bepaalde tijden kan je daar leuke aanbieding krijgen. Volgens mij heb ik er een keer voor $ 375 geslapen.
Ik heb overigens ook van collega's veel goede verhalen gehoord over het Sofitel Times Square. Schijnt ook luxe en goede service te hebben. Is prijsklasse van de Hiltons, Westins en Marriotts. Ik ben er zelf nooit geweest.
Top Rated Hotels
Four Seasons
Mandarin Oriental
Ritz-Carlton Central Park
St. Regis
Ritz-Carlton Battery Park
Peninsula, The
Trump International Hotel
Ik zou daar echt de Waldorf Astoria NIET onder willen scharen, en zeker niet de hotels rondom Times Square. Dat zijn ook prima hotels, de Westin, Hiltons en Marriott, maar komen hier echt niet bij in de buurt. De W hotels vind ik persoonlijk ietsje beter qua niveau (service ed), maar kleine kamers ... Waldorf Astoria heb ik ooit 1 keer geslapen, maar voor mij echt nooit meer. Dan liever de Hilton of Westin op Times Square (42nd street), dat zijn prima hotels, daar heb ik al vaak geslapen. Als je downtown moet zijn, dan vind ik Hilton Milenium een prima hotel.
Maar die tophotels beginnen vaak pas bij $ 600, als je geluk hebt. Ik heb ze helaas nog niet allemaal geprobeerd, wel de Four Seasons en Ritz Carlton Battery Park. Echt top van de top, niet alleen qua luxe van kamers en hotel zelf, maar met name de service van personeel. Dat is echt HET verschil met de andere hotels. Als je een keer een dergelijk hotel wilt proberen, er zijn zo nu en dan leuke aanbiedingen voor de Ritz Carlton Battery Park, met name in het weekend. Is namelijk echt zakenhotel in het zakendistrict. Dus op bepaalde tijden kan je daar leuke aanbieding krijgen. Volgens mij heb ik er een keer voor $ 375 geslapen.
Ik heb overigens ook van collega's veel goede verhalen gehoord over het Sofitel Times Square. Schijnt ook luxe en goede service te hebben. Is prijsklasse van de Hiltons, Westins en Marriotts. Ik ben er zelf nooit geweest.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Diezelfde ervaring heb ik. Waldorf Astoria is absoluut vergane glorie! We logeerden daar hartje zomer in een snikheet kamertje, de airconditioning deed niets. Gelukkig logeerden we er op Hilton punten, dus "gratis".MattRob schreef:Waldorf Astoria heb ik ooit 1 keer geslapen, maar voor mij echt nooit meer.
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
Hallo,
aha oke. Ik dacht dat Westin en hilton echt de tophotels waren.
Novotel was voor iets van 300 dollar dacht ik, vinden jullie dat veel? Is ongeveer 200 euro per nacht. Voor als je alleen bent is dat wel veel.
Ik zag op de site van Waldorf Astoria een foto van een kamer, trok me niet echt aan.
Gek, ik dacht dat de beste hotels altijd aan Times Square lagen, omdat het meestal zo is dat de duurste en beste hotels zo centraal mogelijk liggen.
aha oke. Ik dacht dat Westin en hilton echt de tophotels waren.
Novotel was voor iets van 300 dollar dacht ik, vinden jullie dat veel? Is ongeveer 200 euro per nacht. Voor als je alleen bent is dat wel veel.
Ik zag op de site van Waldorf Astoria een foto van een kamer, trok me niet echt aan.
Gek, ik dacht dat de beste hotels altijd aan Times Square lagen, omdat het meestal zo is dat de duurste en beste hotels zo centraal mogelijk liggen.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Probeer ook priceline eens. Kan je denk ik voor onder de 200 dollar wel een Hilton of Westin krijgen. Overigens is Upper Midwest natuurlijk ook erg centraal, daar liggen veel van de dure hotels, tegenover of in ieder geval heel vlakbij Central Park en Fifth Avenue. Lijkt me dus minimaal ook centraal
!
En als je een New Yorker vraagt, zal Times Square zeker niet zijn favoriete buurt zijn (voor mij ook niet), al moet je er natuurlijk wel geweest zijn
!
En als je een New Yorker vraagt, zal Times Square zeker niet zijn favoriete buurt zijn (voor mij ook niet), al moet je er natuurlijk wel geweest zijn
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Ik zat vorige week in NYC te lunchen met een New Yorker en die, en iedereen die hij kent in NYC, komt er alleen in de buurt als hij naar het Theater gaat. Ben der één keer geweest om zoals je zegt het gezien te hebben maar ik vond het een overschatte ervaring. NYC is een fantastische stad maar daar reken ik TS niet onder.
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
hi
ooh oke... wat maakt volgens jou dan NY een fantastische stad?
Priceline? Wat is dat, een site?
ooh oke... wat maakt volgens jou dan NY een fantastische stad?
Priceline? Wat is dat, een site?
Oh van alles joh. De snelheid, de diversiteit, de musea, de sportmogelijkheden, de buurten, Central Park, de restaurants, de winkels, de theaters en ga zo maar door. TS vind ik gewoon niet bijzonder en veel te druk.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar kan het dan een beetje vergelijken met Piccadilly Circus in Londen? 'Men' zegt ook dat je daar moet geweest zijn, wat ik dus ook gedaan heb toen ik de eerste keer in Londen kwam. Maar nadien ben ik er nooit meer geweest, vond het maar niks. Leuk voor op een prentje, meer niet.JanJaap schreef: TS vind ik gewoon niet bijzonder en veel te druk.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
TS in de avond heel druk, er zijn dan ook straatartiesten aan het werk.
Toen wij er waren zagen we hoe een comerciál opnemen werd, met van die mooie jongens.
Als je er één avond door brengt, heb je het wel gezien.
Central Park op zondag is leuker.
.
Toen wij er waren zagen we hoe een comerciál opnemen werd, met van die mooie jongens.
Als je er één avond door brengt, heb je het wel gezien.
Central Park op zondag is leuker.
.
Ja in principe wel, TS is alleen nog drukker maar PC is ook zo'n plaats dat je niet moet overslaan maar na één keer wel gezien hebt.kastelke schreef:Ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar kan het dan een beetje vergelijken met Piccadilly Circus in Londen? 'Men' zegt ook dat je daar moet geweest zijn, wat ik dus ook gedaan heb toen ik de eerste keer in Londen kwam. Maar nadien ben ik er nooit meer geweest, vond het maar niks. Leuk voor op een prentje, meer niet.JanJaap schreef: TS vind ik gewoon niet bijzonder en veel te druk.
Nu ik er over nadenk kom ik eigenlijk heel vaak op TS, alleen niet bovengronds, ik gebruik het station om van subway line te wisselen.
Twee weken geleden liepen wij vlak bij Bloomingdale tegen een opname van Jungle lipstick aan en ik kan je verzeken dat Brook Shields ook van dichtbij een kanjer is.Annie schreef:TS in de avond heel druk, er zijn dan ook straatartiesten aan het werk.
Toen wij er waren zagen we hoe een comerciál opnemen werd, met van die mooie jongens.![]()
Als je er één avond door brengt, heb je het wel gezien..
Helemaal mee eens. Zeker in de lente als ze weer gaan softballen op de talloze veldjes. Kunnen wij uren naar kijken zo in het voorjaarszonnetje.Annie schreef:Central Park op zondag is leuker.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht