Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MIO Navigatiesysteem gebruik - ervaring?
-
joseluken23
- Amerika-ontdekker
MIO Navigatiesysteem gebruik - ervaring?
Hoi,
Wij gaan in mei een paar weken rondreizen door Zuid-West Amerika. Nu vraag ik mij af of het zinvol is om een navigatiesysteem van huis mee te nemen met een nieuw aan te schaffen kaart. Wij hebben een MIOC510 systeem, waarvoor de kaart ca. 80 euro kost, dit is - met het oog op nog meer amerika reizen in de toekomst - een stuk goedkoper dan het huren van een systeem bij de rent-a-cars. Iemand ervaring met een Nederlands/Belgisch systeem in Amerika?
Alvast bedankt!
Groetjes, Jose
Wij gaan in mei een paar weken rondreizen door Zuid-West Amerika. Nu vraag ik mij af of het zinvol is om een navigatiesysteem van huis mee te nemen met een nieuw aan te schaffen kaart. Wij hebben een MIOC510 systeem, waarvoor de kaart ca. 80 euro kost, dit is - met het oog op nog meer amerika reizen in de toekomst - een stuk goedkoper dan het huren van een systeem bij de rent-a-cars. Iemand ervaring met een Nederlands/Belgisch systeem in Amerika?
Alvast bedankt!
Groetjes, Jose
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: MIO Navigatiesysteem gebruik - ervaring?
Ik heb m'n TomTom meegenomen (weliswaar op een PDA) en we vonden het erg makkelijk om bij ons te hebben, vooral in de grote steden. Op zich maakt het niet uit of je een nederlands, belgisch, japans of amerikaans systeem hebt, zolang je maar de goede kaarten hebt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Jose,
Wij hebben afgelopen zomer in het westen van Amerika ook een navigatiesysteem gebruikt. Voor onze Mio710 hebben we de Amerikakaart gekocht en er geen spijt van gehad. Het systeem werkte prima! Het is zeer handig in gebruik, geeft meer rust en je weet ongeveer hoe laat je aan gaat komen. Makkelijk bij het plannen van stops etc. Je kan er zelfs winkels, restaurants etc mee vinden.
Ik vind het een aanrader zeker als je in de toekomst nog een keer naar Amerika gaat!
Groet, Lauren
Wij hebben afgelopen zomer in het westen van Amerika ook een navigatiesysteem gebruikt. Voor onze Mio710 hebben we de Amerikakaart gekocht en er geen spijt van gehad. Het systeem werkte prima! Het is zeer handig in gebruik, geeft meer rust en je weet ongeveer hoe laat je aan gaat komen. Makkelijk bij het plannen van stops etc. Je kan er zelfs winkels, restaurants etc mee vinden.
Ik vind het een aanrader zeker als je in de toekomst nog een keer naar Amerika gaat!
Groet, Lauren
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je Mio heir naar je zin werkt, zal hij dat ook in Amerika doen, kaartmateriaal is vergelijkbaar, en voor de ontvangst maakt het geen verschil waar je bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 5418 Weergaves
-
Laatste bericht door Tanja
-
- 7 Reacties