Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campings in Yosemite Park

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Campings in Yosemite Park

Bericht door Peter & Paula »

Het is gelukt !!!!
Vanmiddag geboekt op Lower Pines, plaats nr. 41.
Vandaag vanaf 14:00 uur ieder uur geprobeerd, tegen 16:00 uur werd de site open gezet en precies om 16:00 uur kon er worden gereserveerd. Heel snel een reservering gemaakt en binnen 15 minuten confirmeren en met de creditcard boeken.
We arriveren 6 juni blijven 3 nachten en gaan 9 juni weer door.
Als er nog forumbezoekers dezelfde periode op Lower Pines staan horen we het graag, kunnen we ervaringen uitwisselen en wat met elkaar drinken.

Noot van Dennis: lees ook dit uitgebreide artikel over Yosemite National Park (incl. informatie over kamperen en attracties).
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Het is ons ook zojuist gelukt. Was wel lastig voor juni want de pines zaten al bijna vol.

Had wel een probleem met mijn Postbank Mastercard. Hij gaf steeds een melding dat deze fout was of zoiets. Met visa lukte het wel. Wie herkent dit probleem en hebben we dan ook meer problemen in de USA?

groetjes, Joycee
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Joycee schreef:Het is ons ook zojuist gelukt. Was wel lastig voor juni want de pines zaten al bijna vol.

Had wel een probleem met mijn Postbank Mastercard. Hij gaf steeds een melding dat deze fout was of zoiets. Met visa lukte het wel. Wie herkent dit probleem en hebben we dan ook meer problemen in de USA?
Ik gebruik al jaren een Postbank Mastercard Gold en nog nooit problemen gehad met betalingen in en naar Amerika. Ik vermoed dan ook dat er wellicht iets anders aan de hand is. Heb je misschien je limiet overschreden of zoiets?

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Peter & Paula
Amerikafan

Joycee schreef:Het is ons ook zojuist gelukt. Was wel lastig voor juni want de pines zaten al bijna vol.

groetjes, Joycee
Mooi !!!
Wanneer zitten jullie in Yosemite ?
Het lijkt er op dat wij vlak bij jullie in de buurt zitten, de eerste dagen van jullie en onze reis.
Zie ook onze route, zoals we die tot nu toe hebben gepland, topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 30#p214840

Gr.
Paula
2025- Seattle - Denver
onze website
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Ik kon vorige maand voor Grand Canyon en Zion ook niet via internet met mijn (Rabo)mastercard boeken.
Uiteindelijk telefonisch geboekt.
In 2006 kan ik me ook herinneren, dat ik met Visa heb geboekt, dat lukte wel. Mastercard toen ook niet.
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Ik gebruik al jaren een Postbank Mastercard Gold en nog nooit problemen gehad met betalingen in en naar Amerika. Ik vermoed dan ook dat er wellicht iets anders aan de hand is. Heb je misschien je limiet overschreden of zoiets?
Wij hebben een "gewone" Mastercard en nee de limiet was niet overschreden. Gebruik het ding ook bijna alleen met vakanties dus er staat helemaal geen posten op. De reserveringssite geeft aan dat het aan mijn pas ligt. Wacht de reactie van Postbank maar even af.

Wanneer zitten jullie in Yosemite ?
Het lijkt er op dat wij vlak bij jullie in de buurt zitten, de eerste dagen van jullie en onze reis.
Heb even gekeken maar wij zitten net voor jullie. Gaan de 6e weer het park uit. Wij willen ook van Gilroy naar Yosemite en blijven die eerste nacht in Hodgedown Meadow en gaan daarna naar de Pines voor 2 nachten.

groet, Joycee
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Peter & Paula
Amerikafan

groetjes, Joycee
Wij hebben vandaag een emailtje van het reserveringskantoor ontvangen, dat de betaling met onze Rabo Mastercard niet was geaccepteerd.
Via de telefoon alsnog betaald. Zat wel ongeveer 10 minuten aan de telefoon voordat eea. was geregeld.
Als het goed is krijgen we een mailtje met de bevestiging van de betaling.

Gr.Peter
2025- Seattle - Denver
onze website
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Leuke link voor de verschillende Yosemite campings. Vond het hier goed passen. Niet zelf verzonnen maar was al eerder door Marloes gepost.

http://yosemitecampsites.com/

Vond het wel leuk om eens te kijken hoe mijn gereserveerde plek eruit ziet.

Groetjes, Joycee
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer