Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
500e post en Harry stelt zich voor
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
500e post en Harry stelt zich voor
500 posts en dan eindelijk eens voorstellen, het is er gewoon nooit van gekomen, en drie jaar geleden bij het aanmelden was het kennelijk nog niet zo gebruikelijk om je voor te stellen, bij deze mijlpaal van de overgang van amerika-gek naar amerika-ontdekker zal ik me dan eindelijk maar eens voorstellen.
Mijn naam is Harry ik ben inmiddels 45 jaar en ik woon al 21 jaar samen met Jaap, en samen hebben wij vanaf 1997 tien Amerika reizen gemaakt, tot nu toe zijn we alleen nog maar in het westen geweest, maar dit jaar gaan we voor het eerst een aantal dagen naar New York, de eerste route voor 2008 had ik gemaakt in het noord-oosten, maar we vliegen na New York toch maar weer door naar het westen. Door het reisverslag van Monique en Albert, die afgelopen herfst in het noord-oosten rondgereden hebben en daar de fall foliage beleefd hebben, zijn wij ook gezwicht en bewaren het noord-oosten voor een andere keer als we in de gelegenheid zijn om in de herfst vakantie te nemen. Onze favoriete stad in het westen is Las Vegas, deze speeltuin voor volwassenen heeft mij helemaal verslaaft gemaakt, niet zozeer aan het gokken, maar meer aan de stad zelf, ik volg bijna dagelijks al het nieuws over Las Vegas, en wij sluiten onze vakanties in het westen dan ook altijd af met vier of vijf dagen genieten in die knotsgekke stad.
Ik heb de afgelopen drie jaar al veel tips voor onze reizen van het forum gehaald, en ik hoop dat dat de komende jaren niet anders zal zijn.
We hadden vorig jaar besloten de stoute schoenen aan te trekken, en ons aan te melden voor de meeting, maar we waren in november op vakantie, in 2008 hoop ik dat er weer een meeting georganiseerd gaat worden, en wij zijn zeker van plan om dan te komen.
Met vriendelijke groeten, Harry
Mijn naam is Harry ik ben inmiddels 45 jaar en ik woon al 21 jaar samen met Jaap, en samen hebben wij vanaf 1997 tien Amerika reizen gemaakt, tot nu toe zijn we alleen nog maar in het westen geweest, maar dit jaar gaan we voor het eerst een aantal dagen naar New York, de eerste route voor 2008 had ik gemaakt in het noord-oosten, maar we vliegen na New York toch maar weer door naar het westen. Door het reisverslag van Monique en Albert, die afgelopen herfst in het noord-oosten rondgereden hebben en daar de fall foliage beleefd hebben, zijn wij ook gezwicht en bewaren het noord-oosten voor een andere keer als we in de gelegenheid zijn om in de herfst vakantie te nemen. Onze favoriete stad in het westen is Las Vegas, deze speeltuin voor volwassenen heeft mij helemaal verslaaft gemaakt, niet zozeer aan het gokken, maar meer aan de stad zelf, ik volg bijna dagelijks al het nieuws over Las Vegas, en wij sluiten onze vakanties in het westen dan ook altijd af met vier of vijf dagen genieten in die knotsgekke stad.
Ik heb de afgelopen drie jaar al veel tips voor onze reizen van het forum gehaald, en ik hoop dat dat de komende jaren niet anders zal zijn.
We hadden vorig jaar besloten de stoute schoenen aan te trekken, en ons aan te melden voor de meeting, maar we waren in november op vakantie, in 2008 hoop ik dat er weer een meeting georganiseerd gaat worden, en wij zijn zeker van plan om dan te komen.
Met vriendelijke groeten, Harry
Re: 500e post en Harry stelt zich voor
Eh... Welkom? 

Nou, beter laat dan nooit hè? Altijd leuk om een beetje achtergrondinfo van een amerika-ontdekker te lezen. 

-
- Amerikakenner
Ik weet zeker dat wij vandaag of morgen een prive meeting hebben in Tolkamer. 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Harry,
Leuk dat je jezezelf nu officieel voorstelt.
Ik zou zeggen :welcome: op het forum.
Marjon
Leuk dat je jezezelf nu officieel voorstelt.
Ik zou zeggen :welcome: op het forum.

Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Harry, ook namens mij nu "officieel" van harte welkom op dit forum....
Leuk dat je je nu hebt voorsteld en hopelijk zien we jullie dit jaar op de meeting.
Gr. Marjan

Leuk dat je je nu hebt voorsteld en hopelijk zien we jullie dit jaar op de meeting.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Leuk dat jezelf alsnog voorstelt, op naar de volgende 500 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Goh, wat leuk dat je je alsnog voorstelt. Enne, nog leuker dat we jullie inspiratie hebben gegeven voor een Noordoosten-trip. Is de camper een volgende stap?? 

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Leuk Harry, dat jij je alsnog voorstelt.
:rockon:

:rockon:
Grappig dat je je nog even voorstelt, alsnog :welcome: dan maar.
Nu weten we in ieder geval met wie we te maken hebben.
Nu weten we in ieder geval met wie we te maken hebben.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016

:welcome:
Fijn dat er weer een amerika expert bij is gekomen.
Groetjes Marja
Fijn dat er weer een amerika expert bij is gekomen.
Groetjes Marja
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum, Harry! Leuk dat je je alsnog even hebt voorgesteld.

Groetjes van Marloes
Leuk dat je je alsnog uitgebreid voorstelt Harry ! Ook van mij dan maar een officieel welkom !!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nou ik voel me helemaal welkom op dit leuke forum, maar dat wist ik natuurlijk al een paar jaar.
@Monique: Een vakantie met een camper zie ik toch nog steeds niet gauw gebeuren, maar we moeten alle voordelen en nadelen maar eens op een rijtje zetten.
Harry

@Monique: Een vakantie met een camper zie ik toch nog steeds niet gauw gebeuren, maar we moeten alle voordelen en nadelen maar eens op een rijtje zetten.
Harry
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Harry,
Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal in je leven!
Dennis
Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal in je leven!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog