Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hollandse producten in de States

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Vroeger, toen we nog geen echte Nederlandse Goudse kazen in de supermarkt konden krijgen, kochten we altijd een heel wiel Goudse kaas in Nederland. Dat ging dan altijd net lang genoeg mee tot de volgende reis.
Haring krijgen we eens per jaar op de Nederlandse ambassade, maar daar zit jij wat ver voor ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
StefanP
Amerika-ontdekker

Bericht door StefanP »

Dingen die ik nog steeds zoek:

-Croma bakboter (heb uit noodzaak maar zo'n cooking spray gebruikt, en dat werkt dus echt niet!)
-saus- en maaltijdmixen (ovenschotels e.d.) zoals ze die in NL verkopen, bv van maggi. Het enige wat ik hier zie is al die rice-a-roni...

En vast nog veel meer als ik er even voor ga zitten, maar die twee schieten me meteen te binnne!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Croma zag ik in het Hollandse winkeltje Dubbel Dutch liggen hier in Denver gisteren. Misschien dat ze het ook bij hun online site verkopen: http://www.dubbeldutchdenver.com

Heb je al eens geprobeerd met plantaardige olie (Canola) te braden? Minder vet, veel gezonder.
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Joke
Amerikakenner

Sigarenzaken

Bericht door Joke »

Ik ken hier in downtown Denver twee zaken die alleen maar tabakswaren verkopen, en neem aan dat ze in andere steden ook bestaan.

Als je "cigars phoenix: googled, zie je meteen een paar adressen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

ftwproductions schreef:Heb deze gevonden voor de liefhebbers van Douwe Egberts
http://www.hollandbymail.nl/

Bestaat er trouwens iets als goede sigarenzaken in Amerika?
Dit ivm mijn verslaving aan Zware van nelle ,sigaretten vind ik smerig om te roken ,drum ect moet ik ook niet .

Jeroen
Ik heb heel slechte ervaringen met Holland by Mail, beter van een bedrijf hier in de VS bestellen.

Sigaren roken is hier in dit gebied ontzettend in en er zijn dus heel wat sigaren speciaal zaken. Helaas voor de fans geen Cubaanse sigaren, maar dat mag de pret niet drukken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ftwproductions schreef:Bestaat er trouwens iets als goede sigarenzaken in Amerika?
Dit ivm mijn verslaving aan Zware van nelle ,sigaretten vind ik smerig om te roken ,drum ect moet ik ook niet .
Jeroen,

je woont toch binnenkort in Arizona? Misschien moet ik maar wat zware Van Nelle voor je meenemen op 9 juni als ik weer naar Amerika ga? :D Ik vlieg dan op Phoenix en zou dus best wat voor je kunnen meenemen.

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ftwproductions schreef:Maar ik ga het toch weer proberen ,dus hartelijk bedankt Roland maar ik probeer toch maar weer te stoppen .
...en dat is misschien maar beter ook... :wink: Ik wil je natuurlijk niet aan het roken zetten terwijl je probeert te stoppen. :)

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Amazing, ik heb vandaag gewoon een vistentje gevonden wat 'verse' zure haring heeft :shock: :D

Smaakte best goed.
Laatst gewijzigd door olavski op 07 sep 2005, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik had dit weekend een informele bijeenkomst met wat nederlanders die hier in de omgeving wonen. Velen daarvan bezoeken regelmatig het winkeltje Dubbel Dutch, en een daarvan vertelde dat toen hij in de winkel was dat er op dat moment een dame uit Virginia druk bezig was de inventaris op te kopen Zij was daar met de hele familie binnen, met kinderen die voortdurend naar buiten renden om de bergen te zien. Was dat iemand die wij hier kennen?

:wink:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Petra/VS schreef:Ik gebruik Hollandsbest altijd voor mijn Indonesische produkten, daar hebben zij de beste keuze in. Zo langzamerhand heb ik mijn favoriete sites voor verschillende dingen, maar het meest gebruik ik The Little Dutch Girl.
Hee wat leuk Petra! Deze zit dan weer bij mij om de hoek :-). Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit ben binnen geweest. Is het een beetje te doen met verzendkosten? Anders geef je bestelling maar door hoor, ga ik het wel voor je halen :-).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Astridusa
Amerika-ontdekker

Bericht door Astridusa »

In Ohio zit niks maar ik bestel altijd online by the dutch store! Krijg altijd iets "extra's" heel lief natuurlijk!!!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Astridusa schreef:In Ohio zit niks maar ik bestel altijd online by the dutch store! Krijg altijd iets "extra's" heel lief natuurlijk!!!
Wij ook, maar ik krijg helaas niks extra's :roll: :lol:
Perfecte service en redelijke prijzen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer