Ik heb zojuist op Delta.com onze vluchgegevens eens gecheckt (eigenlijk omdat ik wilde weten of ik een paspoortnummer op had gegeven bij mijn boeking, dat kan ik me niet meer herinneren - ik heb namelijk net een nieuw paspoort en ik vroeg me af of ik dat nummer dan ergens moet veranderen, mocht blijken dat ik het inderdaad heb opgegeven). Maar wat blijkt nu; ze hebben onze vluchttijden zomaar veranderd!!! Hadden we op JFK eerst nog bijna vier uur overstaptijd; nu hebben ze de heenvlucht vanaf Amsterdam zodanig verlaat, dat we maar 40 (VEERTIG!!!

) minuten overstaptijd hebben. Op de heenreis, waar we dus het hele douane/immigrationscircus in moeten.
De moed zakt me nu al in de schoenen en we hebben nog een halfjaar te gaan voordat we vertrekken. Hoe kunnen ze zoiets nou doen??? OK, een half uurtje of een uurtje wijzigen, dat is nog te begrijpen. Maar ruim drie uur, sorry hoor, hoe kunnen ze dat nou maken??
(overigens, mocht iemand antwoord hebben op mijn paspoortvraag: graag. Een stressloze vakantie zit er nu toch al niet meer in, maar het zou toch in ieder geval een kleine opluchting zijn als ik zou weten dat daar in ieder geval niets mis mee is)