Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe forumversie online!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Nieuwe forumversie online!

Bericht door vana »

Ik schrok me rot toen ik op het forum kwam vanochtend.
Eerlijk gezegd moet ik er erg aan wennen, ik ben er nog niet uit of ik het prettig vind. Maar ik surf natuurlijk al 4 jaar rond op het forum dus het is een hele verandering opeens.
Persoonlijk vind ik het nog een beetje rommelig overkomen maar dat komt denk ik voornamelijk omdat er geen duidelijke scheiding tussen de berichten zit.
Ook ik vind het heel irritant dat de avatar aan de rechterkant staat. Nu lees ik eerst het bericht en zie dan pas van wie het is.
Wat mij ook opviel is dat bij mij wel de meest geposte berichten enz. staan en bij andere mensen niet. Hebben die het uitgezet of zo?

Verder ga ik nog eens rustig bekijken wat de nieuwe mogelijkheden zijn.
Het zal wel wennen over een tijdje, maar dat heeft op mijn leeftijd nu eenmaal wat meer tijd nodig :D

Marjon
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoewel ik zelf ook erg moet wennen aan het feit dat de avatar e.d. aan de rechterkant staat, is het misschien ook een kwestie van aanpassen van je manier van lezen. Ik merk nu al dat ik automatisch eerst even naar rechts kijk voordat ik een bericht lees. Overigens staat boven het bericht de naam van de poster ook vermeld.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

vana schreef:Ik schrok me rot toen ik op het forum kwam vanochtend.
Persoonlijk vind ik het nog een beetje rommelig overkomen maar dat komt denk ik voornamelijk omdat er geen duidelijke scheiding tussen de berichten zit.
Dat ben ik ook met je eens Marjon. Het lijkt minder overzichtelijk doordat een duidelijk scheiding ontbreekt.
Wat mij ook opviel is dat bij mij wel de meest geposte berichten enz. staan en bij andere mensen niet. Hebben die het uitgezet of zo?

Dit heb ik een aantal postings hiervoor ook al aangekaart. Er zit inderdaad verschil in de getoonde informatie van de Gebruikersstatistieken.

We zullen binnenkort vast wel antwoord krijgen van Dennis en Sander op al onze vragen....... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Went allemaal vanzelf, al ben ik het wel eens met die opmerkingen betreft de plaats van de avatar...
Wel had ik gehoopt met de nieuwe upgrade dat ik bij het openen van een topic direct bij het door mij laatst gelezen bericht zou uitkomen, helaas... Of zie ik misschien iets over het hoofd en is dit ergens een optie die ik kan aanvinken? Ik heb dit bij enkele andere fora wel, en ervaar dit als zeer prettig.

Voor de rest zou ik willen zeggen: Thanks and keep up the good work!
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Ook ik dacht zojuist dat ik op een verkeerde pagina zat en heb deze gelijk weer afgesloten. Toen ik voor de 2e keer op deze pagina uitkwam begreep ik pas dat dit de update moet zijn geweest. Na een kwartiertje stoeien en lezen loop ik niet over van enthousiastme. Ik vond de vroeger layout veel overzichtelijker. Het spijt mij voor onze zeer gewaarde heren techneuten, maar wat mij betreft; terug naar het oude.
Jan Gijs
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

hekkie schreef:
vana schreef:Ik schrok me rot toen ik op het forum kwam vanochtend.
Dat ben ik ook met je eens Marjon. Het lijkt minder overzichtelijk doordat een duidelijk scheiding ontbreekt.
Misschien wordt het al overzichtelijker als de avatars links staan, ik denk dat de scheiding tussen de berichten dan wat duidelijker overkomt.

Marjon
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

vana schreef:
hekkie schreef: Dat ben ik ook met je eens Marjon. Het lijkt minder overzichtelijk doordat een duidelijk scheiding ontbreekt.
Misschien wordt het al overzichtelijker als de avatars links staan, ik denk dat de scheiding tussen de berichten dan wat duidelijker overkomt.

Marjon
Ik denk dat dat al een hoop zal schelen, omdat een avatar een nieuw bericht betekend. Nu is de scheiding tussen de berichten te onduidelijk.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt voor jullie commentaar. Alles wat jullie gezegd hebben wordt door de mods besproken en we zullen hier t.z.t. een besluit over bekend maken; geef ons een paar dagen.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ik vind de avatar rechts geen probleem, het is denk ik gewoon een kwestie van wennen. In 1e instantie gaat het toch om het bericht, en niet om wie het schrijft :wink:
En dan over de scheiding van de berichten, zou dat niet kunnen liggen aan de kleurinstellingen van je scherm?, ik zie nl wel een duidelijke scheiding (2 kleuren blauw.)

Wat is zelf bijzonder prettig vind ik de bookmarkfunctie voor een topic, ook handige functie is de mogelijkheid van het saven van een bericht. Kortom ik ben tevreden, en bedank hierbij de mensen die zich hier voor ingezet hebben :doublethumb:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Emenem schreef: dat ik bij het openen van een topic direct bij het door mij laatst gelezen bericht zou uitkomen, helaas...
Dat zou inderdaad heel handig zijn!
Sander, is dat mogelijk?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

kastelke schreef:
Emenem schreef: dat ik bij het openen van een topic direct bij het door mij laatst gelezen bericht zou uitkomen, helaas...
Dat zou inderdaad heel handig zijn!
Sander, is dat mogelijk?
Maar dat is toch nog steeds het geval? Als je, net als bij het oude forum, op het oranje vlakje klikt, kom je bij het eerste ongelezen bericht. Dus vlak onder het door jou als laatste gelezen bericht. Komen er nu tijdens je bezoek aan het forum opnieuw berichten bij en klik je opnieuw op het oranje vlakje dan ga je naar de allernieuwste berichten. Dus niet meer naar het eerste bericht sinds je inlog.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Eagle
Amerikafan

Bericht door Eagle »

Mijn felicitaties voor het nieuwe uiterlijk van het forum, en vooral voor de mensen van wie ik denk dat ze dit toch allemaal belangloos en met overtuigende inzet voor ons doen.
Oprecht een pluim, al komt dit van een kleine Belg. :doublethumb:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Coyote schreef:Maar dat is toch nog steeds het geval? Als je, net als bij het oude forum, op het oranje vlakje klikt, kom je bij het eerste ongelezen bericht. Dus vlak onder het door jou als laatste gelezen bericht. Komen er nu tijdens je bezoek aan het forum opnieuw berichten bij en klik je opnieuw op het oranje vlakje dan ga je naar de allernieuwste berichten. Dus niet meer naar het eerste bericht sinds je inlog.

Roland
Op het oude forum werkte het bij mij nooit zoals het zou moeten. Als ik op het vakje klikte 'ga naar laatste bericht' .. dan ging ik niet naar het laatste bericht, maar altijd naar een paar berichten daarvoor ... Ook al had ik die al gelezen ...

In een topic met veel foto's is dat heel irritant, want dan moet je heel veel scrollen ....
Sandy
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Coyote schreef: Maar dat is toch nog steeds het geval? Als je, net als bij het oude forum, op het oranje vlakje klikt, kom je bij het eerste ongelezen bericht. Dus vlak onder het door jou als laatste gelezen bericht. Komen er nu tijdens je bezoek aan het forum opnieuw berichten bij en klik je opnieuw op het oranje vlakje dan ga je naar de allernieuwste berichten. Dus niet meer naar het eerste bericht sinds je inlog.

Roland
En dat vertel je me nu pas??? :banghead: Dank je Roland... Joepiedepoepie weer wat geleerd! En dat na anderhalf jaar hier rondhangen :D
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

In het cirkeltje vóór een onderwerp bewegen de lijntjes als het bewuste topic uit meerdere pagina's bestaat. Daar was ik al gauw achter. In sommige cirkels staat echter ook een rood sterretje. Weet iemand wat dat betekent? Het kwartje valt niet bij mij....... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Volgens mij betekent het sterrertje dat je zelf in dat topic wat gepost hebt.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Harry schreef:Volgens mij betekent het sterrertje dat je zelf in dat topic wat gepost hebt.
Slim bedacht! Ik heb al wat steekproefjes gedaan en ik denk dat je gelijk hebt...... :wink:

Bedankt!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Vond het wel even wennen, maar al het nieuwe is wennen.
Het houdt ons dynamisch als mens, zeggen de geleerden.....

Inmiddels leest het wat lekkerder en vind het al wat minder "nieuw".
Dus het begint te wennen :wink:
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

hekkie schreef:
Harry schreef:Volgens mij betekent het sterrertje dat je zelf in dat topic wat gepost hebt.
Slim bedacht! Ik heb al wat steekproefjes gedaan en ik denk dat je gelijk hebt...... :wink:

Bedankt!

Gr. Marjan
Klopt, het sterretje betekend dat je zelf in een topic een post hebt gemaakt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Emenem schreef:En dat vertel je me nu pas??? :banghead: Dank je Roland... Joepiedepoepie weer wat geleerd! En dat na anderhalf jaar hier rondhangen :D
Hier nog iemand die uit de lucht kwam vallen. :oops:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer