Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

dropoff kosten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Rob Driessen
Amerika-ontdekker

dropoff kosten

Bericht door Rob Driessen »

Ik heb net op de usareisen.de gekeken naar autohuur van Alamo. Nu heb ik inderdaad een prijs laten berekenen, maar weet iemand waar ik nu kan zien of er dropoff kosten zijn of niet. We huren in Washington en leveren de auto in Atlanta in.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Rob, als je hier http://www.usareisen.de/mietwagen/entfernungen.htm kijkt kun je zien dat de afstand 657 mijl is, dat kost je dus $ 300 drop-off kosten.

Harry
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Bericht door Sandra & Bjorn »

Misschien beter bij National boeken? Zij rekenen 199 dollar drop off kosten, onafhankelijk van de gereden afstand. Maar misschien zijn hun tarieven wat hoger, dat weet ik niet.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Alamo en National zijn volgens mij dezelfde bedrijven?
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ze zitten in ieder geval in dezelfde gebouwen, maar ze hebben wel andere prijzen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Zowel Alamo als National zijn sinds 1 augustus 2007 eigendom van Enterprise car rental, maar voorlopig zijn het wel zelfstandige bedrijven. Het lijkt mij een kwestie van tijd totdat de bedrijven onder één naam gaan opereren.

Harry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer