Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurauto en hoeveel bagage
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
huurauto en hoeveel bagage
Wij willen morgen onze reis gaan boeken. Nu heb ik even een paar vraagjes ( heb wel even gekeken of dit al eerder besproken is, maar kon het zo gauw niet vinden)
Wij gaan eerst naar Orlando en blijven een week in een hotel daar (we gaan dus niet toeren) Daarom wil ik niet een extreem dure huurauto huren, maar we moeten wel onze bagage naar het hotel kunnen brengen natuurlijk. In de boekjes staat de ene keer dat je alleen "medium"maat koffers mee kan nemen, Dan weer zoveel "grote"en zoveel "kleine". Nergens staat echter vermeld wat voor afmeting groot of medium is.
Zal het passen als we ( 2 volwassenen en 2 kinderen) een fullsize auto boeken? We hebben 2 behoorlijke koffers, en misschien moet er nog wel een kleineren bij mee.
Holland international biedt Alamo en Avis aan. (de laatse keer hadden we dollar, maar die staat niet meer in de boekjes) Iemand ervaring welke maatschappij het minst "zeurt"over het afsluiten van extra verzekering? ( ik word daar altijd zo onzeker van)
Groetjes, Ilse
Wij gaan eerst naar Orlando en blijven een week in een hotel daar (we gaan dus niet toeren) Daarom wil ik niet een extreem dure huurauto huren, maar we moeten wel onze bagage naar het hotel kunnen brengen natuurlijk. In de boekjes staat de ene keer dat je alleen "medium"maat koffers mee kan nemen, Dan weer zoveel "grote"en zoveel "kleine". Nergens staat echter vermeld wat voor afmeting groot of medium is.
Zal het passen als we ( 2 volwassenen en 2 kinderen) een fullsize auto boeken? We hebben 2 behoorlijke koffers, en misschien moet er nog wel een kleineren bij mee.
Holland international biedt Alamo en Avis aan. (de laatse keer hadden we dollar, maar die staat niet meer in de boekjes) Iemand ervaring welke maatschappij het minst "zeurt"over het afsluiten van extra verzekering? ( ik word daar altijd zo onzeker van)
Groetjes, Ilse
Wij moeten de huurauto's ook nog regelen. Voor ons weekje Orlando ga ik iig voor 31/12 nog even een Equinox reserveren bij Usareisen.de.
Kijk een op die site. De equinox kost $160 per week en een fullsize $180, en vlgs de info passen er meer koffers in de equinox dan in de fullsize.
Wij kregen de vorige keer -equinox gereserveerd- een Pontiac Torrent mee(zie foto op onze site, dag 20). En dat ging prima met de bagage.
Usareisen.de biedt trouwens ook Dollar aan. Onze ervaring is dat Alamo je wel e.e.a probeert aan te smeren (o.a. roadside serviceplan) Hertz niet, dat is tenminste onze ervaring.
Maar hier alles inclusief boeken en daar gewoon nee zeggen
Kijk een op die site. De equinox kost $160 per week en een fullsize $180, en vlgs de info passen er meer koffers in de equinox dan in de fullsize.
Wij kregen de vorige keer -equinox gereserveerd- een Pontiac Torrent mee(zie foto op onze site, dag 20). En dat ging prima met de bagage.
Usareisen.de biedt trouwens ook Dollar aan. Onze ervaring is dat Alamo je wel e.e.a probeert aan te smeren (o.a. roadside serviceplan) Hertz niet, dat is tenminste onze ervaring.
Maar hier alles inclusief boeken en daar gewoon nee zeggen
Laatst gewijzigd door pyca op 28 dec 2007, 23:31, 3 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Ilse,
Het lijkt mij dat een full size voldoende moet zijn. Wij hebben ook met z'n vieren een keer een full size gehad en toen hadden we ook slaapzakken en andere kampeerspullen bij ons. Wel is het zo dat grote koffers niet echt handig zijn. Misschien is het beter om 1 grote koffer en verder tassen mee te nemen, dan weet je zeker dat het past.
Als het alleen om het stuk naar het hotel gaat zou ik niet daarvoor een extra grote auto huren.
Wat het afsluiten van extra verzekeringen betreft: als je hier een auto huurt dan weet je dat je goed zit en kun je overal nee tegen zeggen.
Marianne
Het lijkt mij dat een full size voldoende moet zijn. Wij hebben ook met z'n vieren een keer een full size gehad en toen hadden we ook slaapzakken en andere kampeerspullen bij ons. Wel is het zo dat grote koffers niet echt handig zijn. Misschien is het beter om 1 grote koffer en verder tassen mee te nemen, dan weet je zeker dat het past.
Als het alleen om het stuk naar het hotel gaat zou ik niet daarvoor een extra grote auto huren.
Wat het afsluiten van extra verzekeringen betreft: als je hier een auto huurt dan weet je dat je goed zit en kun je overal nee tegen zeggen.
Marianne
Ik heb ook al eens op die site gekeken, idd gekeken want ik kan geen letter duits (of frans ??pyca schreef:Wij moeten de huurauto's ook nog regelen. Voor ons weekje Orlando ga ik iig voor 31/12 nog even een Equinox reserveren bij Usareisen.de.
Kijk een op die site. De equinox kost $160 per week en een fullsize $180, en vlgs de infopassen er meer koffers in de equinox dan in de fullsize.
Hoe kan het dat deze prijzen zo scherp zijn en als men op de site van bv ALAMO zelf aan veel hogere prijzen komt ?
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- butterfly
- Amerika-expert
Bedankt voor de tip Carin, hebben jullie al eerder een auto via deze site geboekt? Hoe gaat dat, maak je hen geld over en krijg je vouchers toegestuurd of moet je deze uitprinten? En zijn deze prijzen die je noemt incl alle belastingen? (ik kijk naar gold-zonder navigatie..ik kan prima kaartlezen
) Die auto ziet er wel mooi groot uit inderdaad. Dennis, mijn man, wil wel graag in een mooie auto rijden, ik bekijk het juist van de praktische kant.
Ik zal inderdaad even kijken of ik tassen kan doen, maar ik vind dat je voor een vliegreis wel goeie, stevige tassen moet hebben, en aangezien we koffers wel hebben, zou het fijn zijn als die gewoon meekunnen. En inderdaad Marianne, vind ik het zonde om een te grote auto te huren voor alleen maar de ritjes naar disney enzo.(en dus die ene keer naar het hotel) Maar ik zie me nou ook weer niet op de vluchthaven achterblijven met de helft van de bagage terwijl Dennis de andere helft vast naar de kamer brengt. (ik zie het al helemaal voor me!)
Groetjes, Ilse
Ik zal inderdaad even kijken of ik tassen kan doen, maar ik vind dat je voor een vliegreis wel goeie, stevige tassen moet hebben, en aangezien we koffers wel hebben, zou het fijn zijn als die gewoon meekunnen. En inderdaad Marianne, vind ik het zonde om een te grote auto te huren voor alleen maar de ritjes naar disney enzo.(en dus die ene keer naar het hotel) Maar ik zie me nou ook weer niet op de vluchthaven achterblijven met de helft van de bagage terwijl Dennis de andere helft vast naar de kamer brengt. (ik zie het al helemaal voor me!)
Groetjes, Ilse
Afgelopen zomer, via Usareisen geboekt. Je krijgt je voucher per mail en kun je uitprinten, en je betaalt met je cc (wordt gelijk afgeschreven) Wij nemen ook het Goldtarief, zonder navigatie.butterfly schreef:Bedankt voor de tip Carin, hebben jullie al eerder een auto via deze site geboekt? Hoe gaat dat, maak je hen geld over en krijg je vouchers toegestuurd of moet je deze uitprinten? En zijn deze prijzen die je noemt incl alle belastingen? (ik kijk naar gold-zonder navigatie..ik kan prima kaartlezen) Die auto ziet er wel mooi groot uit inderdaad. Dennis, mijn man, wil wel graag in een mooie auto rijden, ik bekijk het juist van de praktische kant.
Groetjes, Ilse
Wij hadden 2 middelgrote koffers, 1 kleiner koffertje, 4 rugtassen (waarvan 2 grote), 1 kleiner koffertje + 1 koelbox, + 1 reistas (zo'n sporttasmodel) en dit paste prima in de Torrent.
N.b. t/m 31/12 hebben ze een extra vroegboekkorting bij usareisen
De "truc" is oa dat je niet "gold" huurt maar " Super - Inklusiv - PLUS ", een deel van de verzekeringen wordt niet in Amerika maar in Duitsland afgesloten.Dude schreef:
Ik heb ook al eens op die site gekeken, idd gekeken want ik kan geen letter duits (of frans ??)
Hoe kan het dat deze prijzen zo scherp zijn en als men op de site van bv ALAMO zelf aan veel hogere prijzen komt ?
Maar daarom niet minder slecht dus ?6foot6 schreef:De "truc" is oa dat je niet "gold" huurt maar " Super - Inklusiv - PLUS ", een deel van de verzekeringen wordt niet in Amerika maar in Duitsland afgesloten.Dude schreef:
Ik heb ook al eens op die site gekeken, idd gekeken want ik kan geen letter duits (of frans ??)
Grts, Bart
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nee, want op huurformulier dat je van Alamo meekrijgt, staat bij alle mogelijke opties al "inclusive".Dude schreef:Maar daarom niet minder slecht dus ?6foot6 schreef: De "truc" is oa dat je niet "gold" huurt maar " Super - Inklusiv - PLUS ", een deel van de verzekeringen wordt niet in Amerika maar in Duitsland afgesloten.
En die Pontiac Torrent, krijg je de koffers echt wel in hoor, en voor je man een leuke auto om in te rijden.
- butterfly
- Amerika-expert
Nou heb ik even uitgebreid de site van usareisen.de bekeken, en behalve de autohuur, blijkt ook een hotelovernachting in washington goedkoper dan via reisbureau of rechtstreeks. Ik zou alles, dus ook accomodaties hier kunnen boeken, maar ik vind het wel een beetje eng.
Is deze organisatie ook ingedekt tegen faillisement of ben je dan je geld kwijt? zijn er ook reserveringskosten? (kan ik niet vinden)
Wie heeft hier weleens van alles geboekt, en ging alles goed?
Omdat ik altijd bij het reisbureau boek, en het nog nooit op deze manier gedaan heb, ben ik zo bang dat ik straks in Amerika sta zonder auto of hotel en dat al mijn geld weg is. Dus ervaringen zijn welkom.
En is de auto net zoveel verzekerd als normaal met een gold pakket?
Is deze organisatie ook ingedekt tegen faillisement of ben je dan je geld kwijt? zijn er ook reserveringskosten? (kan ik niet vinden)
Wie heeft hier weleens van alles geboekt, en ging alles goed?
Omdat ik altijd bij het reisbureau boek, en het nog nooit op deze manier gedaan heb, ben ik zo bang dat ik straks in Amerika sta zonder auto of hotel en dat al mijn geld weg is. Dus ervaringen zijn welkom.
En is de auto net zoveel verzekerd als normaal met een gold pakket?
- butterfly
- Amerika-expert
Bedankt voor je informatie Carin, Ik heb net de auto bij usareisen geboekt (Ook de equinox, maar dat zal dus uiteindelijk wel een ander worden heb ik uit andere topics begrepen), en de hotels bij America estate. Ik vind het wel spannend om dat ik dit nog nooit op deze manier gedaan heb, maar als ik de ervaringen van anderen zo lees moet dat vast wel goedkomen. Ik laat de ervaringen hiermee over 4 1/2 maand wel weten
Groetjes Ilse
Groetjes Ilse
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik kan je gerust stellen: heb inmiddels al een keer of 4/5 een auto gehuurd via usareisen.de, en ook al meerdere keren een hotel.
Allemaal prima geregeld, wel aan denken dat je de vouchers meeneemt, die moet je nl ter plaatse afgeven.
Ik huur ook ALTIJD een Alamo Equinox klasse, en den krijg je gewoon een auto uit het mid-size SUV mee. Rij nu rond een een Jeep, zelf gekozen, stonden ook wat Toyota's.
Eric
Allemaal prima geregeld, wel aan denken dat je de vouchers meeneemt, die moet je nl ter plaatse afgeven.
Ik huur ook ALTIJD een Alamo Equinox klasse, en den krijg je gewoon een auto uit het mid-size SUV mee. Rij nu rond een een Jeep, zelf gekozen, stonden ook wat Toyota's.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties