Ik heb vodafone en ik kan met een heel aantal mensen sms-en. Enkele daarvan kunnen ook terug sms-en. Ik weet niet welke netwerken, maar ik weet wel dat ze niet allemaal Cingular hebben. Dus misschien dat dat pdfje oud is of gewoon niet volledig.Clint schreef:Dat is voor verizon abbonees die naar Europa willen bellen/sms'en. Niet voor jou.Kidd schreef: Ik heb zelfs 011+nummer geprobeerd omdat dit op de Verizon website staat.
Als je even snel op de vodafone website kijkt, vind je dit bestand: http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pd ... orking.pdf
Hierin staat dat Vodafone NL alleen een SMS interworking agreement heeft met Cingular (AT&T). Dat zal dus de reden zijn waarom het jou niet lukt om naar Verizon te SMS'en.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SMS naar Amerikaans nummer
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
- Mike
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het net nog even nagekeken:
Vodafone heeft met zowel AT&T, T-Mobile en Verizon een SMS Interworking overeenkomst Outbound, en alleen met AT&T en Verizon ook een Inbound.
M.a.w., SMS over en weer zou gewoon moeten lukken, behalve met T-Mobile klanten: deze kunnen jouw SMS wel ontvangen, maar jij ontvangt niets retour.
Vodafone heeft met zowel AT&T, T-Mobile en Verizon een SMS Interworking overeenkomst Outbound, en alleen met AT&T en Verizon ook een Inbound.
M.a.w., SMS over en weer zou gewoon moeten lukken, behalve met T-Mobile klanten: deze kunnen jouw SMS wel ontvangen, maar jij ontvangt niets retour.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Re: SMS naar Amerikaans nummer
Haha dat zou kunnen..wie is deze vieze stalker?!
Nee maar ik heb zeker het goede nummer..nu gaat gaat degene waarnaar ik probeer to smsen binnekort over van Verizon naar AT&T..hopen dat dat lukt!
Nee maar ik heb zeker het goede nummer..nu gaat gaat degene waarnaar ik probeer to smsen binnekort over van Verizon naar AT&T..hopen dat dat lukt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht