Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verstappen naar de VS?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
jvinch
Amerikakenner

Verstappen naar de VS?

Bericht door jvinch »

Het begint er dan toch echt op te lijken. Na een geslaagde test op het circuit van Sebring voor het team van HVM (meteen een derde tijd!) kan Verstappen een stoeltje bemachtigen bij HVM of wellicht het team van kampioen Paul Tracy, Forsythe Racing.

Van de Champs Car site:
Two of Europe's finest racers made their Champ Car debut today with HVM, Dutchmen Jos Verstappen and Denmark's Ronnie Bremer completed nearly 200 miles combined, despite the less than perfect track conditions caused by wind and rain.

Accomplished Formula One driver Jos Verstappen made a first impression that his potential competitors will not soon forget, setting the third quickest time of the day with a 51.82 second lap on the 1.3-mile road course. He completed 97 trouble-free laps and wasted no time acclimating himself to the HVM Lola, "There is a lot to get used to with these cars compared to a Formula 1 car," stated Verstappen. "I have to get used to a lot of things, especially for me today getting a feel of running on cold tires and brakes. The HVM team works very well together and they are very easy to work with. I am happy with today's run and feeling pretty good. I am looking forward to seeing what will happen."
Champ Cars lijken op Formule 1 maar zijn handgeschakeld en hebben geen snufjes als traction control. Het komt dus meer aan op de coureur. Champ Car races zijn over het algemeen erg open en dus redelijk spectaculair.

De eerste race is in Long Beach op 10 April...en op 4 Juni doet het circus Milwaukee aan. Raad eens wie er op 4 Juni langs de kant staat in fel oranje als Jos meedoet?

Voor meer info http://www.champcarworldseries.com
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Hey Jan,

Dat is wel gaaf. Ik ben een groot raceliefhebber. En zou het tevens geweldig vinden als 'ons' Jos in de Champ Cars terecht zou komen! Op http://www.verstappen.nl staan de nieuwste foto's van Jos in de nieuwe auto. Erg spectaculair. Ben benieuwd wat het seizoen gaat brengen. Alvast veel plezier tijdens de race!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Misschien heb ik een erg selectief geheugen maar het enige wat ik me van Verstappen kan herinneren was dat zijn wagen regelmatig in de kreukels lag. Ook hopte hij van sponsor naar sponser en was ik elke keer weer verbaasd dat er weer iemand bereid was om hem plaatst te laten nemen achter het stuur.

Petje af voor zijn doorzettingsvermogen.
Was that for us?
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

De enige kans voor Verstappen is momenteel nog Jensen Motorsport. En... de geruchten zijn dat Verstappen een test contract voor een half jaar gaat tekenen bij jawel... SAUBER! Het team waarvan vervolgens weer de geruchten gaan dat J. Villeneuve wel eens vroegtijdig zou kunnen opstappen. Dus, we wachten gewoon af. Naar mijn mening zal Huub het wel weer verknald hebben voor Jos, zoals altijd. Maar idd... Jos heeft altijd verrassingen in huis. Meestal weet hij iets meer dan wij weten... :wink: Als het deze week niet bekend wordt gemaakt zit hij samen met ons dit Champcarseizoen voor de buis gekluisterd :(
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Nou ja, dus geen Champcar maar wel A1 Grand Prix. Een soort van Davis Cup bij het Tennis, maar dan voor raceauto's. Racen tegen een groot aantal andere landen. Het brengt Verstappen in ieder geval naar Laguna Seca in Maart en San Antonio in Februari. Ik ben nu al aan het kijken hoe ik het nuttige (business trips) met het aangename (onze Jos in de oranje auto) kan combineren. Hoe dan ook, ik ben er bij!
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

en bleekemolen als testcoureur!
Maarten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer