Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
amerikaanse/nederlandse kledingmaten
amerikaanse/nederlandse kledingmaten
Hoi,
Ik wil wat kleding sturen naar mijn amerikaanse dochter en ik heb een beetje moeite met de omrekening van de maten. Kan iemand me daarbij helpen ?
size 5 blue jeans
size 8 shoe
Ze word dit jaar trouwens 14 en is petite gebouwd.
Mijn dank is groot.
Ik wil wat kleding sturen naar mijn amerikaanse dochter en ik heb een beetje moeite met de omrekening van de maten. Kan iemand me daarbij helpen ?
size 5 blue jeans
size 8 shoe
Ze word dit jaar trouwens 14 en is petite gebouwd.
Mijn dank is groot.
http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
maatje 8 schoen voor vrouwen is 38,5 europees
maatje 5 broek voor vrouwen is mij onbekend. Ik dacht dat het gewoon de waist size en de lengte van je benen was zoals b.v. 29/28 en dan in inches wat je gemakkelijk terug kan rekenen naar de cm
Ik zou de broekmaten vooral even uitzoeken op de website van het merk, daar kun je de juiste conversie wel vinden "hoop ik"
Richard
maatje 8 schoen voor vrouwen is 38,5 europees
maatje 5 broek voor vrouwen is mij onbekend. Ik dacht dat het gewoon de waist size en de lengte van je benen was zoals b.v. 29/28 en dan in inches wat je gemakkelijk terug kan rekenen naar de cm
Ik zou de broekmaten vooral even uitzoeken op de website van het merk, daar kun je de juiste conversie wel vinden "hoop ik"
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik vind maat 5 een beetje moeilijk, want meestal zijn de maten hier even
. Ik draag voor sommige merken maat 2 en voor anderen maat 4, bijvoorbeeld. Wat dat op het moment in NL maten is weet ik niet precies, ik denk 34.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 9033 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 0 Reacties