Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Black Friday Shopping

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hadden vorig jaar het vrolijke idee om in de eerste week van januari een dagje in Antwerpen te gaan shoppen. Was niet grappig, zó druk :cry:

Maar vooruit, het was er - zoals altijd - wel gezellig. :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Joke schreef:Als je cadeautjes koopt, vooral rond de feestdagen, kan je er meestal een "gift receipt" bij krijgen. Daar staat geen prijs op, maar degeen die het krijgt kan er wel mee ruilen. Ik hoop altijd dat als iemand het cadeau niet mooi vind, ze het ruilen voor iets dat ze wel graag willen hebben.
De kadootjes die wij vorig jaar kregen daar zat echt de prijssticker nog op :shock:
erki
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door erki »

Petra/VS schreef:
erki schreef:Ben blij te horen dat niet iedereen alleen met eten en kado's bezig is, maar ben wel bang dat reclames ook weer niet heel erg afwijken van het gemiddelde gedrag. Natuurlijk zit er wel iets in van proberen (koop/eet)gedrag aan te praten, maar die reclames zijn echt knap irritant (dollar zus, dollar zo, burger hier, pizza daar...)
Eerlijk gezegd vind ik je reactie nogal vingertjes wijzend. Ik krijg iedere week de Margriet toegestuurd en daaruit blijkt toch, dat voor Nederlanders het Kerstfeest voornamelijk uit lekker eten bestaat en Sinterklaas uit veel cadeautjes kopen. Hoe is dat anders?
Nou dan zal het mijn verbeelding wel zijn.
Heb alleen in Nederland nog nooit een irritant ventje 10 keer op een dag in een radioreclame horen gillen om zijn ´green bean casserole´ (of zoiets).
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

erki schreef:
Petra/VS schreef: Eerlijk gezegd vind ik je reactie nogal vingertjes wijzend. Ik krijg iedere week de Margriet toegestuurd en daaruit blijkt toch, dat voor Nederlanders het Kerstfeest voornamelijk uit lekker eten bestaat en Sinterklaas uit veel cadeautjes kopen. Hoe is dat anders?
Nou dan zal het mijn verbeelding wel zijn.
Heb alleen in Nederland nog nooit een irritant ventje 10 keer op een dag in een radioreclame horen gillen om zijn ´green bean casserole´ (of zoiets).

Grote verschil op de radio is dat je in Nederland veel minder reclames hebt en in Amerika bij een commerciele zender zo'n beetje voor en na elk nummer.
Gelukkig hebben we op de TV harddisk recording, dus we nemen alles op en spoelen tijdens reclames snel door
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer