Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

na lang puzzelen onze route in mei

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

ed97 schreef: - Als je dan via de I70 naar Moab rijdt verlaat de interstate al aan afrit
214 en volg via Cisco de route 128 naar Moab.
Wonderlijke mooie weg langs de Colorado rivier die ik in dit forum nog niet tegengekomen ben.
Jawel hoor, over de SR 128 is al heel wat geschreven. Kijk bijv. maar eens in dit topic. Ook even naar beneden scrollen, dan zie je nog veel meer foto's.

Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste scenic byways in Utah.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

ed97 schreef:Nieuwenoord:
Als je Durango - Moab wil rijden nog een paar tips:
Wij hadden een C25 maar hebben er ook Amerikaanse monster RV's gezien.
- Bij Montrose ligt de Black Canyon of the Gunnison NP.
- Bij Grand Juncion ligt het Colorado NM
- Als je dan via de I70 naar Moab rijdt verlaat de interstate al aan afrit
Wonderlijke mooie weg langs de Colorado rivier die ik in dit forum nog niet tegengekomen ben.
Dan heb je het forum nog niet goed gelezen, hier zijn al verschillende onderwerpen over geweest, deze weg is al ruim aan bod geweest en voor de meeste Moab reizigers hier geen onbekende :wink:

Rob:
Een C25 met een lengte van 8,4 m (zelf gemeten!)

Een kleintje dus :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

ed97 schreef:Nieuwenoord:
Als je Durango - Moab wil rijden nog een paar tips:
Wij hadden een C25 maar hebben er ook Amerikaanse monster RV's gezien.
- Bij Montrose ligt de Black Canyon of the Gunnison NP.
- Bij Grand Juncion ligt het Colorado NM
- Als je dan via de I70 naar Moab rijdt verlaat de interstate al aan afrit

Rob:
Een C25 met een lengte van 8,4 m (zelf gemeten!)
Dank je Ed. De 128 ken ik al, we zijn al twee keer in Moab geweest en hebben een stuk ervan die keren gereden. Afgelopen voorjaar ook nog gegeten bij de Red Cliffs Lodge, heerlijk en prachtig uitzicht. In Durango hebben we in 2006 de trein naar Silverton genomen én een fantastische avond gehad in Bar D met zijn chuckwagon dinershow.

Samen met jouw tips moeten dit een aantal prachtige dagen kunnen worden, in 2009 dan, want in 2008 gaan we een heel ander stuk doen :) Wij huren de laatste reizen een 32. ft, maar zijn voor de duvel niet bang :P

Groet,
Monique
ed97
Amerikafan

Bericht door ed97 »

Ik heb uiteraard het forum niet gelezen van a tot z maar in ieder geval de prachtige foto's van Coyote (tip van hekkie) zeggen genoeg wat ik bedoel.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Op TA heb ik eens iemand heel boos gemaakt door Cisco een Ghosttown te noemen, terwijl nog 2 huizen bewoond waren. Die 128 kan ik ook van harte aanbevelen.
YH
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Re: na lang puzzelen onze route in mei

Bericht door johan1973 »

sandy en jos schreef: 18 Grand Canyon
19 golden valley
20 Las Vegas
Er waren al twee mensen in dit topic die zich afvroegen wat "Golden Valley" is. Google vertelt dat GV in Death Valley ligt. Maar of dat de bedoeling is?
Johan
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Beetje dom van mij Johan. Golden Valley ligt ten westen van Kingman, Az in de driehoek tussen us93 en az68.
Yeehaw.
sandy en jos
Amerika-ontdekker

Bericht door sandy en jos »

Golden valley, ligt vlakbij Hualapi mountain park. Dat ligt tussen Grand canyon en Las Vegas in, ik dacht als we toch een overnachting moeten maken, dan wel een leuk plekje. De camping is in het bos.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Sandy, op welke campground zouden jullie daar willen staan? De enige die ik tegenkom in Golden Valley, zoekend op Internet, is Adobe RV Park. Hou er rekening mee dat je daar 55 jaar of ouder moet zijn om er te mogen staan.

Een alternatief is Blakes RV Ranch in Kingman, niet het mooiste plekje, maar wel leuk als je eens uitgebreid op een grote truckstop wilt rondkijken en eventueel wilt eten daar. Mijn mannen vonden het geweldig!
sandy en jos
Amerika-ontdekker

Bericht door sandy en jos »

We willen op dat stukje gaan staan op de camping in het Hualapi Mountain Park ... zie http://www.mcparks.com/hmp/rvpark.html
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ah, ok, dit had ik niet gevonden. First come, first serve, zie ik. Ziet er wel mooi uit daar.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Voor alle zekerheid. Hualapai Mountain Park. Half uurtje rijden van Kingman naar het ZO. Dus niet richting Golden Valley. Zal je wel al weten denk ik.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef:Voor alle zekerheid. Hualapai Mountain Park. Half uurtje rijden van Kingman naar het ZO. Dus niet richting Golden Valley. Zal je wel al weten denk ik.
Daar was ik inmiddels ook al achter. Golden Valley zei mij in eerste instantie ook niets en ook het Hualapai Mountain Park niet.

Ik zal het nu nooit meer vergeten....... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer