Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Black Friday Shopping

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

Mijn man en ik zijn vanavond nog even langs wat winkels gereden, even kijken of er nog veel gekampeerd wordt...
en om even te zien of ik nog een plaatje kon schieten voor jullie hier. :lol:

Hier diverse mensen in de rij bij Circuit City, de witte vlekjes her en der is wat sneeuw. Het is hier nu, om 10 uur 's avonds, 1 graad. :shock:
Sorry voor het grote formaat, ik heb geen idee hoe ik ze kleiner moet maken en ben al blij dat ik nu snap hoe ik ze op het forum kan krijgen... :oops:

Afbeelding

Afbeelding
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Geweldige foto's!!!
Dat zijn toch wel de echte liefhebbers :wink:

Zag zojuist op het journaal ook al wat beelden van de "shop campers" .
Staceybeesie
Amerika-expert

ANY schreef:Ik heb vandaag met Thanksgiving gewerkt (ziekenhuis). Meestal komt de drukte op een feestdag pas na de middag, maar vandaag was het de hele dag druk.
Morgen voor mij geen shopping, we willen naar een film gaan.

Even :offtopic: , maar wij zijn gisteren naar August Rush geweest en dat vond ik een hele leuke film met erg mooie muziek.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wow, dat zijn echt shoppers zeg. Ik moet er niet aan denken, in zo'n tentje met dat weer :shock: :shock:
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

nieuwenoord schreef:Wow, dat zijn echt shoppers zeg. Ik moet er niet aan denken, in zo'n tentje met dat weer :shock: :shock:
Amai :shock: das dus ook niet voor mij weggelegd se :lol:

Heb wel een hintje gegeven naar hubby als em vandaag niet weet wat gedaan :D Heb hier online effe gaan snuffelen op de site van circuit city en heb daar een heel interessant lensje zien staan die al een tijdje op mijn verlanglijstje staat :wink:
Hopelijk geeft ie hem fits hahaha
Ik kom juist een weekje te laat om die zelf te gaan halen :) Ik vertrek pas volgende week zaterdag :D
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Dat zijn nog eens de echte liefhebbers zeg! Ook niks voor mij!
Vorig jaar was er een collega die heel blij op haar werk kwam. Ze had op die manier een tv heel goedkoop gescoord. Maf :)
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Geen black friday voor ons..brrr..al die mensen.
We hadden gisteren op bezoek bij schoonfamilie wel een ideaal kerstcadeau gezien voor de jongste (in zo'n black friday flyer), gelukkug gelukkig boodt schoonzus aan het op te halen, want die moest vanochtend toch heel vroeg weg om iets voor haar dochter te kopen...dus daar kwam we mooi wegmee!

En nu weer lekker genieten van the Alabama countryside :)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Staceybeesie
Amerika-expert

Wij zijn vanmorgen om 9 uur op pad gegaan hier en hebben alle koopjes die we uitgezocht hadden kunnen "scoren". De drukte viel ons enorm mee eigenlijk.
Wat hebben we dan gekocht?
Een laser printer voor $19,00 bij Stapels
Een statief voor mijn fototoestel voor $7,99
Een geheugenkaart voor het zelfde toestel
Gratis foto print papier
En twee playstation spelletjes 1 voor $19,95 bij Gamestop
en 1 voor $ 4,95 bij Circuit City.

Dus flink geslaagd :wink:
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Ook hier geslaagd: Samsung Plasma HDTV T5044, voor $1200 een koopje en gelijk maar een aantal films erbij zo komen we de feestdagen wel door, ze hadden hem trouwens bij zowel Circuit City als bij Best Buy in de aanbieding:
http://www.samsung.com/us/consumer/deta ... T5044X/XAA
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Het was hier bijna -10 dan ga je toch niet in een tentje liggen. Ik kijk wel hard uit. Ik heb er niet aan meegedaan..
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heerlijk de hele dag geskied hier, maar vanavond hebben we toch wel wat geshopt, al was dat niet met korting. Saskia's ski jack viel vandaag spontaan uit elkaar (krijg je met goedkope jacks :(), dus die heeft nu een nieuw jack en Katja's skibroek was veel te groot, dus een nieuwe broek voor haar. Dat waren onze Black Friday aankopen, er is hier in Breckenridge ook helemaal niets van te merken, iedereen is hier om te skien. Best wel vreemd eigenlijk, zo eind november al!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

TedjevanEs schreef:Ook hier geslaagd: Samsung Plasma HDTV T5044, voor $1200
Wij hebben gisteren een 42" Panasonic plasma tv aan geschaft voor $800.00 ...ben er wel blij mee.
UsaDutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door UsaDutch »

Om 4.30 in de ochtend opgestaan, een uur buiten in de rij gestaan bij Circuit City, in 5 minuten mijn gewenste item (1 TeraByte (1000GB) external harddisk) uit het schap gepakt en anderhalf uur, 1.5 uur !!!!) in de rij gestaan bij de kassa. Totaal $150 dollar winst.

Werkt trouwens best goed die harddisk, niet zo snel als een interne maar als je een berg foto's hebt wil je die wel ergens opslaan. :)
**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Staceybeesie
Amerika-expert

Ben blij te lezen dat er nog meer mensen met koopjes zijn geweest! :wink:
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

ook hier thanksgiving bij de schoonfamilie - 't was gezellig. En ook mij zul je black friday niet in de winkels zien. Ik heb een bloedhekel aan winkelen en wij hebben niets nodig. Mochten we wel iets nodig zijn, dan betaal ik graag een paar dollar extra in januari wanneer de winkels rustiger zijn. Ik heb nu dus een fantastisch 4-dagen weekend, heerlijk ontspannen met vrienden en man.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Toen ik nog niet in Amerika woonde vond ik een Walmart en een Mall helemaal te gek. Nu, ik er woon kan beiden met niet echt meer bekoren en we zijn voorzien van alle gemakken, dus om in een rij te gaan staan voor een speciale aanbieding is al helemaal niet aan de orde. Las ook dat veel items binnen een paar uur waren uitverkocht, waarschijnlijk weer de bekende lokkertjes en ondertussen koop je van allerlei andere zooi omdat het zo goekoop was :D
Staceybeesie
Amerika-expert

a4plus schreef:Toen ik nog niet in Amerika woonde vond ik een Walmart en een Mall helemaal te gek. Nu, ik er woon kan beiden met niet echt meer bekoren en we zijn voorzien van alle gemakken, dus om in een rij te gaan staan voor een speciale aanbieding is al helemaal niet aan de orde. Las ook dat veel items binnen een paar uur waren uitverkocht, waarschijnlijk weer de bekende lokkertjes en ondertussen koop je van allerlei andere zooi omdat het zo goekoop was :D

Nou dat is dus niet waar, want wij zijn pas om 9 uur er heen gegaan en konden alles zo pakken. Afrekenen en klaar, niks geen drukte.
En dat waren toch echt wel koopjes.
Bij ons liggen Staples, Gamestop en Radioshack allemaal bij elkaar en in 25 minuten hadden we alle drie de winkels gedaan.
Bij de Circuit City later in de ochtend, zo rond half 12, was het wel druk, maar het is dus echt niet in elke winkel zo.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Staceybeesie schreef:
a4plus schreef:Toen ik nog niet in Amerika woonde vond ik een Walmart en een Mall helemaal te gek. Nu, ik er woon kan beiden met niet echt meer bekoren en we zijn voorzien van alle gemakken, dus om in een rij te gaan staan voor een speciale aanbieding is al helemaal niet aan de orde. Las ook dat veel items binnen een paar uur waren uitverkocht, waarschijnlijk weer de bekende lokkertjes en ondertussen koop je van allerlei andere zooi omdat het zo goekoop was :D

Nou dat is dus niet waar, want wij zijn pas om 9 uur er heen gegaan en konden alles zo pakken. Afrekenen en klaar, niks geen drukte.
En dat waren toch echt wel koopjes.
Bij ons liggen Staples, Gamestop en Radioshack allemaal bij elkaar en in 25 minuten hadden we alle drie de winkels gedaan.
Bij de Circuit City later in de ochtend, zo rond half 12, was het wel druk, maar het is dus echt niet in elke winkel zo.
Ik denk niet of North Carolina garant staat voor heel Amerika, en onzin om te zegen dat het niet waar is wat ik schrijf, lees maar eens een paar reacties hier waar ook vaak te lezen is dat ze niet konden krijgen waar men voor in de rij stond.

http://www.engadget.com/2005/11/25/best ... 2#comments
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ik heb mijn tv pas s'middags om 4 uur gekocht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer