Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
keuze maken uit de vele dingen die je kan doen in Orlando
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik had even niet in de gaten dat je me allang antwoord gegeven had. Jij schrijft dus dat islands of adventure leuker is dan universal? Zijn de achtbanen allemaal hoog en over de kop? En wat voor soort attracties zijn daar dan verder? Shows? spookhuisachtig?
Ik heb wel even op hun site gekeken hoor, maar daar werd ik niet veel wijzer van het soort attracties. Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat ioa meer "spannende" attracties had.
Nog even iets anders: We willen een keer in downtown disney bij rainforest café gaan eten. Nu las ik (ja ik probeer van alles uit te zoeken hoor...) dat je dan het beste van tevoren kan reserveren. Kun je dat ook telefonisch doen? (nummer valt denk ik wel op te zoeken)
groetjes, Ilse
Ik heb wel even op hun site gekeken hoor, maar daar werd ik niet veel wijzer van het soort attracties. Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat ioa meer "spannende" attracties had.
Nog even iets anders: We willen een keer in downtown disney bij rainforest café gaan eten. Nu las ik (ja ik probeer van alles uit te zoeken hoor...) dat je dan het beste van tevoren kan reserveren. Kun je dat ook telefonisch doen? (nummer valt denk ik wel op te zoeken)
groetjes, Ilse
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
IoA is het favoriete pretpark van onze kinderen. Ze hebben fantastische attracties! Vooral de waterbanen en Spiderman zijn heel leuk. Op deze pagina kun je filmpjes bekijken van de verschillende attracties:
http://www.universalorlando.com/ioa_index.html
http://www.universalorlando.com/ioa_index.html
- butterfly
- Amerika-expert
Welk park van Universal vinden jouw kinderen het leukst pyca, universal studio's of islands of adventure? (hoe oud zijn jouw kinderen?)
Ik ben toch wel flink aan het twijfelen gebracht. Twijfel vooral welk park het aanbod aan attrakties heeft, wat het meest aansluit bij wat de kinderen leuk vinden.
Leuk, jouw verslag van 2007. Toen ik las dat je kamersleutel meteen fastpass is dacht ik meteen: misschien moeten we dan toch maar 2 verschillende hotels boeken. Ik had al het "nickelodeon hotel"gezien. Dat leek de kinderen geweldig, maar kwam ons volwassenen wat chaotisch (druk) over. Misschien inderdaad een idee om dat een paar dagen te doen, en een paar dagen een hotel aan de international drive (dat vinden wij gezellig, met alle winkeltjes en restaurants op loopafstand)
Groetjes Ilse
Ik ben toch wel flink aan het twijfelen gebracht. Twijfel vooral welk park het aanbod aan attrakties heeft, wat het meest aansluit bij wat de kinderen leuk vinden.
Leuk, jouw verslag van 2007. Toen ik las dat je kamersleutel meteen fastpass is dacht ik meteen: misschien moeten we dan toch maar 2 verschillende hotels boeken. Ik had al het "nickelodeon hotel"gezien. Dat leek de kinderen geweldig, maar kwam ons volwassenen wat chaotisch (druk) over. Misschien inderdaad een idee om dat een paar dagen te doen, en een paar dagen een hotel aan de international drive (dat vinden wij gezellig, met alle winkeltjes en restaurants op loopafstand)
Groetjes Ilse
Mijn kinderen zijn nu 8 en 12, en vinden attracties in beide parken leuk. Wij kopen dus altijd een combinatiekaart waarbij je beide parken in kunt.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is een keuze te maken. Toen wij 2 weken in Orlando waren hebben we Disney en Universal gedaan, afgelopen keer waren we maar 1 week en toen bewust voor Universal gekozen.
In jullie geval, waarbij de kinderen graag naar Disney Magic Kingdom willen en jullie er 6 dagen zijn, zou ik geloof ik kiezen voor een paar Disney parken. Dit zijn ook geweldig leuke parken.
Aan de andere kant is een Universal hotel ook erg lekker, mocht je dat willen reserveren zorg dan dat je dat met AAAkorting doet, dat scheelt weer.
Succes met kiezen, maar wat je ook kiest, alles is leuk in Orlando
(en waar je nu niet aan toe komt, doe je toch een andere keer!)
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is een keuze te maken. Toen wij 2 weken in Orlando waren hebben we Disney en Universal gedaan, afgelopen keer waren we maar 1 week en toen bewust voor Universal gekozen.
In jullie geval, waarbij de kinderen graag naar Disney Magic Kingdom willen en jullie er 6 dagen zijn, zou ik geloof ik kiezen voor een paar Disney parken. Dit zijn ook geweldig leuke parken.
Aan de andere kant is een Universal hotel ook erg lekker, mocht je dat willen reserveren zorg dan dat je dat met AAAkorting doet, dat scheelt weer.
Succes met kiezen, maar wat je ook kiest, alles is leuk in Orlando

(en waar je nu niet aan toe komt, doe je toch een andere keer!)
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry voor mijn late antwoord, maar wij gaan in ieder geval weer lekker twee weken parkhoppenbutterfly schreef:Als we langer in Orlando waren geweest, had ik Epcot zeker ook willen zien omdat ik steeds lees dat mensen het òf het meest geweldige park vinden, òf dat het ze het minst aantrok. Omdat het ons in eerste instantie minder trekt, en omdat we maar zo kort in Orlando zijn denk ik echter niet dat we dat dit keer gaan doen. ( maar wie weet komen we er nog eens)
Ik zie trouwens dat jij in dezelfde periode ook naar Orlando gaat, Marjol. Weet jij al precies wat je gaat doen? Of zie je dat wel als je daar eenmaal bent?
Groetjes, Ilse

Nog vijf maanden wachten...

Grappig overigens dat zoveel mensen Universal leuker vinden dan MGM. Zo zie je inderdaad dat smaken verschillen!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Helaas kun je voor het Rainforst restaurant NIET reserveren, bij aankomst wordt je naam opgeschreven, reken op minimaal 1/2 á 1 uur wachttijd minimaal.butterfly schreef:Nog even iets anders: We willen een keer in downtown disney bij rainforest café gaan eten. Nu las ik (ja ik probeer van alles uit te zoeken hoor...) dat je dan het beste van tevoren kan reserveren. Kun je dat ook telefonisch doen? (nummer valt denk ik wel op te zoeken)
groetjes, Ilse
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- butterfly
- Amerika-expert
Goed om te weten Eric, dan gaan we daar eerst naar binnen en kunnen we in tussentijd van het wachten misschien nog in wat winkels snuffelen, als die daar niet te ver vandaan liggen natuurlijk.
We gaan ons nog even beraden wat we doen. Wel leuk om te zien dat jouw kinderen dezelfde leeftijd hebben Carin. dan weet ik meteen dat het wel geschikt is voor hun leeftijd. Ik denk toch dat we een dag universal gaan doen (alleen nog kijken welke van de 2) en 2 dagen disney.
Heb jij iedere dag een ander park gedaan met de kinderen Carin? Ik ben bang als ik dat teveel dagen achter elkaar doe dat ze bekaf zijn.(ik weet het, staat in je reisverslag, maar ik heb er inmiddels zoveel gelezen...) Ik zit namelijk te twijfelen om misschien toch nog een dag een park te doen. Maar ze vinden het ook heerlijk om te zwemmen.
Wat is aquatica voor een park Marjol? Niet dat ik er aan toe kom dit jaar, maar ben gewoon benieuwd.
Bush gardens willen wij misschien in Virginia gaan doen.
We gaan ons nog even beraden wat we doen. Wel leuk om te zien dat jouw kinderen dezelfde leeftijd hebben Carin. dan weet ik meteen dat het wel geschikt is voor hun leeftijd. Ik denk toch dat we een dag universal gaan doen (alleen nog kijken welke van de 2) en 2 dagen disney.
Heb jij iedere dag een ander park gedaan met de kinderen Carin? Ik ben bang als ik dat teveel dagen achter elkaar doe dat ze bekaf zijn.(ik weet het, staat in je reisverslag, maar ik heb er inmiddels zoveel gelezen...) Ik zit namelijk te twijfelen om misschien toch nog een dag een park te doen. Maar ze vinden het ook heerlijk om te zwemmen.
Wat is aquatica voor een park Marjol? Niet dat ik er aan toe kom dit jaar, maar ben gewoon benieuwd.
Bush gardens willen wij misschien in Virginia gaan doen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een waterpark. Zie http://aquaticabyseaworld.com/butterfly schreef:Wat is aquatica voor een park
Hier wat preview-plaatjes:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ziet er geweldig uit! Wanneer gaat het open?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Maart 2008. Zie de presskit: http://aquaticabyseaworld.com/downloads/presskit.pdfJasmino schreef:Dat ziet er geweldig uit! Wanneer gaat het open?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thnx! Ik ga het zeker meenemen bij het volgende bezoek aan Florida, al weet ik nog niet wanneer dat zal zijn. Als ik zo'n park zie, krijg ik zin om morgen in het vliegtuig te stappen!michael66 schreef:Maart 2008. Zie de presskit: http://aquaticabyseaworld.com/downloads/presskit.pdfJasmino schreef:Dat ziet er geweldig uit! Wanneer gaat het open?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Hoi,
Wij gaan ook 2 weken in de Mei vakantie naar Florida. Waarvan 1 week naar Orlando. Omdat we al een paar keer in Disneyland Parijs zijn geweest willen we ons op de universal parken richten. Samen met Seaworld en waarschijnlijk Epcot. Mijn Vraag is, zijn er in de Universal parken ook achtbanen die niet over de kop gaan. Onze kinderen vinden achtbanen te gek maar niet als ze over de kop gaan.
Wij gaan ook 2 weken in de Mei vakantie naar Florida. Waarvan 1 week naar Orlando. Omdat we al een paar keer in Disneyland Parijs zijn geweest willen we ons op de universal parken richten. Samen met Seaworld en waarschijnlijk Epcot. Mijn Vraag is, zijn er in de Universal parken ook achtbanen die niet over de kop gaan. Onze kinderen vinden achtbanen te gek maar niet als ze over de kop gaan.
Een coaster a la Disney's Big Thunder Mountain of Expedition Everest tref je bij Universal (helaas) niet aan.
De Rollercoasters in de Universal-parken:
Klik hier voor een interactieve kaart van Universal Studio's.
"The Revenge of the Mummy" (New York gedeelte) is wel in het donker, en voor zover ik me kan herinneren gaat'ie niet over de kop.
In de Kidzone tref je "Woody Woodpeckers Nuthouse Coaster" aan, een kinderachtbaan. Geschikt voor de echte "beginners".
Klik hier voor een interactieve kaart van Islands of Adventure.
"Duelling Dragons" in The Lost Continent gaat over de kop. Heftig zelfs. En hard! De enige coaster waarbij mijn pet van m'n kop is gevlogen ....
"Incredibe Hulk Coaster" in Marvel Super Hero Island gaat ook vee malen over de kop. En duurt ook erg lang ....
De Rollercoasters in de Universal-parken:
Klik hier voor een interactieve kaart van Universal Studio's.
"The Revenge of the Mummy" (New York gedeelte) is wel in het donker, en voor zover ik me kan herinneren gaat'ie niet over de kop.
In de Kidzone tref je "Woody Woodpeckers Nuthouse Coaster" aan, een kinderachtbaan. Geschikt voor de echte "beginners".
Klik hier voor een interactieve kaart van Islands of Adventure.
"Duelling Dragons" in The Lost Continent gaat over de kop. Heftig zelfs. En hard! De enige coaster waarbij mijn pet van m'n kop is gevlogen ....
"Incredibe Hulk Coaster" in Marvel Super Hero Island gaat ook vee malen over de kop. En duurt ook erg lang ....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht