Hopelijk gaan we volgend jaar voor het eerst naar Amerika en wel naar New York! Toch nog een paar vraagjes (ook na het doorspeuren van dit forum..

Ik zat te denken om in september te gaan, dan zit je denk ik net tussen de druktes van de hoogseizoenen in of niet? En wellicht niet te warm.. niet te koud, neem aan dat het dan geen 30 dragen meer is?!
Het lijkt me fijn om rustig de tijd te nemen om alles te bekijken in je op te nemen.. 14 nachten.. zou dat te lang zijn? Dan kunnen we er ook nog een dagje tussenstoppen in de trant van "we zien wel wat we vandaag doen", dat lijkt me wel fijn in zo'n drukke stad!
Er is in New Jersey ook Six Flags, is daar te komen met een trein of iets dergelijks? Ik lees op de site dat er wel een bus gaat, maar kan daar verder niet zo veel over vinden. Het lijkt me ook leuk om een University te bezoeken.. nu zitten er meerdere in NY.. kun je daar zo naar binnen wandelen?
Oh ja, vanaf wanneer zou ik al kunnen boeken? Ik wilde wel graag reis + verblijf bij een reisbureau boeken.. maar op alle sites gaat het nu nog maar tot maart 2008

In de loop van de tijd komen er vast wel wat meer vraagjes.. maar dit was het nu even.. ben benieuwd!