Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Belgische bedrijven / vestigingen in US.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
DaXearo
Amerika-ontdekker

Belgische bedrijven / vestigingen in US.

Bericht door DaXearo »

Hello,

Weet iemand waar ik een lijst ofzo kan vinden van Belgische/Europese bedrijven met vestigingen in de Verenigde Staten?

Thanks!
Afbeelding
Afbeelding
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Denk niet dat er daar zo direct lijsten van bestaan.

Wat ik zeker weet is dat Dehlaize supermarkten daar zit onder de naam Food Lion. Er zullen er ongetwijfeld nog veel meer zijn die daar een vestiging hebben.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Waar moet het voor dienen? Misschien dat we je met die kennis in gedachte verder kunnen helpen...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

In Nederland heeft de Amerikaanse Kamer van Koophandel, via de ambassade te bereiken, een lijst. Mogelijk heeft de Amerikaanse ambassade in Brussel ook zoiets voor Belgie.

Dergelijke lijsten zwerven vast wel op het Internet rond. Zoek eens goed.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
DaXearo
Amerika-ontdekker

Bericht door DaXearo »

kastelke schreef:Waar moet het voor dienen? Misschien dat we je met die kennis in gedachte verder kunnen helpen...
Wel ik heb het maffe idee om misschien in de States te gaan wonen en werken dus.
Heb me al ingeschreven voor DV2009 :)
Misschien zou ik wel via een Belgisch bedrijf daar kunnen geraken?
Ik heb absoluut nog geen concrete plannen hoor, het is gewoon m'n ultieme droom :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Niet om naar te zijn: maar in de toekomst zal ik me (nog) minder inspannen voor mensen als jij die met vage vragen en dromen hier op het forum komen.

Mensen als jij die te lui zijn om eerdere berichten hier van ook een aantal dromers door te nemen en die er niet recht voor uit komen dat ze gewoon wat zaten te dagdromen en niet serieus zijn over emigratie, kan ik missen als kiespijn.

Als je zo lui bent als uit je vraag blijkt, dan moet je maar in Europa blijven, de harde Amerikaanse werkelijkheid zul je zeker niet overleven.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Neem een telefoongids vast, of nog beter: ga naar de bib en kijk eens in de Trends Top 500. Daar staan massa's grote bedrijven in (o.a. Amerikaanse bedrijven met een vestiging in België). Schrijf ze maar aan. Maar de kans zal heel erg klein zijn dat er iets uit komt, want zo'n visumprocedure kost heel wat geld, dus ofwel moet je kader zijn (minstens al 1 jaar in dienst vooraleer men je kan uitzenden), ofwel moet je een bepaald beroep hebben waar men in Amerika echt op zit te wachten.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DaXearo
Amerika-ontdekker

Bericht door DaXearo »

Bennogr schreef:Niet om naar te zijn: maar in de toekomst zal ik me (nog) minder inspannen voor mensen als jij die met vage vragen en dromen hier op het forum komen.

Mensen als jij die te lui zijn om eerdere berichten hier van ook een aantal dromers door te nemen en die er niet recht voor uit komen dat ze gewoon wat zaten te dagdromen en niet serieus zijn over emigratie, kan ik missen als kiespijn.

Als je zo lui bent als uit je vraag blijkt, dan moet je maar in Europa blijven, de harde Amerikaanse werkelijkheid zul je zeker niet overleven.
Mag men ook al geen dromen hebben?
Ik ben momenteel werkende in een IT firma maar zie hier niet echt een toekomst voor mij, dat is nu eenmaal zo.
Ik ben al altyd Amerika liefhebber geweest en ik hoop op een dag mijn droom waar te maken.
Hoe kan jij afleiden uit mijn post dat ik een luiaard ben en niet op zoek ben?
Ik heb al wat zoekwerk achter de rug, er is gewoon nog niets concreets en daarom stelde ik deze vraag hier.

Alvast bedankt voor je leuke reactie.
Afbeelding
Afbeelding
DaXearo
Amerika-ontdekker

Bericht door DaXearo »

kastelke schreef:Neem een telefoongids vast, of nog beter: ga naar de bib en kijk eens in de Trends Top 500. Daar staan massa's grote bedrijven in (o.a. Amerikaanse bedrijven met een vestiging in België). Schrijf ze maar aan. Maar de kans zal heel erg klein zijn dat er iets uit komt, want zo'n visumprocedure kost heel wat geld, dus ofwel moet je kader zijn (minstens al 1 jaar in dienst vooraleer men je kan uitzenden), ofwel moet je een bepaald beroep hebben waar men in Amerika echt op zit te wachten.
Bedankt voor de tip!
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer