Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitgaven voor Halloween

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Uitgaven voor Halloween

Bericht door dutch_in_seattle »

Ik hoor net op NPR dat men dit jaar in de V.S. in totaal vijf miljard dollar uitgeeft aan Halloween (dus kostuums, snoep, pompoenen e.d.)!

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Iemand die weet waar ik goedkoop aan van die lichtstaafjes kan komen? Van die flexibele plastic staafjes die je "breekt" en dan licht geven.

Vorig jaar heb ik die bij de haloween-viering op de BSO uitgedeeld en was groot succes. Toen voor € 1 bij de Wibra, maar daar heb ik ze tot noch toe niet gevonden. En heb ze as. vrijdag al nodig ....
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

michael66 schreef:Iemand die weet waar ik goedkoop aan van die lichtstaafjes kan komen? Van die flexibele plastic staafjes die je "breekt" en dan licht geven.
Ik had ze pasgeleden nog gezien bij de Xenos, ik geloof €1,50 per koker en daar zitten verschillende kleuren in.
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

J&W schreef:
michael66 schreef:Iemand die weet waar ik goedkoop aan van die lichtstaafjes kan komen? Van die flexibele plastic staafjes die je "breekt" en dan licht geven.
Ik had ze pasgeleden nog gezien bij de Xenos, ik geloof €1,50 per koker en daar zitten verschillende kleuren in.
Idd, zag ze van de week nog liggen bij de Xenos voor 1,50 per koker.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Ja, ik zag ze er ook liggen voor 1,50 per koker.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Uitgaven voor Halloween

Bericht door Loek »

dutch_in_seattle schreef:Ik hoor net op NPR dat men dit jaar in de V.S. in totaal vijf miljard dollar uitgeeft aan Halloween (dus kostuums, snoep, pompoenen e.d.)!

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Dat zou $1666 voor elke van de 300 miljoen amerikanen zijn (man/vrouw/kind), is dat niet een beetje veel? Gezien het feit dat mijn vrouw en ik ongeveer $20 aan bulksnoep hebben gekocht, moet een ander (kinderloos) echtpaar dus $6000 aan Halloween spullen hebben uitgegeven. Dat lijkt me een beetje veel...

:?

EDIT: OK, ik heb weer bewezen dat ik niet kan rekenen. Het is dus slechts $16 per persoon. Dat lijkt er al veel meer op.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Voor ons gezin van 6: $12 voor 3 pompoenen, en voor een paar dollar snoep voor het geval er trick or treaters zouden komen (zijn er niet geweest).
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Voor ons: evil raggedy Ann kostuum ($39), heb ik gedragen, was oorspronkelijk voor onze jongste bedoeld, maar kwam te laat voor haar feestjes, waardoor we een Sneeuwwitje kostuum ($39) als vervanging kochten, maar dat heeft ze dan ook drie keer gedragen en zal nog wel vaker gedragen worden. Vroeger mocht ik nooit "echte" kostuums voor de lampionnenoptocht, dus ik vind het nu leuk voor de kinderen (en mijzelf) om die wel te dragen. De andere twee en Rick droegen kostuums, die we al hadden.

Verder nog drie pompoenen ($15), een paar spinnenwebben (de enige versiering, die ik ieder jaar nieuw koop) en natuurlijk snoep, hier een heel kinderrijke buurt, dus meer dan tien zakken zijn schoon op.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Vorig jaar heb ik die bij de haloween-viering op de BSO uitgedeeld en was groot succes. Toen voor € 1 bij de Wibra, maar daar heb ik ze tot noch toe niet gevonden. En heb ze as. vrijdag al nodig ....
Ook de Action heeft ze in het assortiment!!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Niet zo raar dus dat de middenstand in NL hard tracht ook hier Halloween in te voeren. :wink:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Petra/VS schreef:Voor ons: evil raggedy Ann kostuum ($39), heb ik gedragen, was oorspronkelijk voor onze jongste bedoeld, maar kwam te laat voor haar feestjes, waardoor we een Sneeuwwitje kostuum ($39) als vervanging kochten, maar dat heeft ze dan ook drie keer gedragen en zal nog wel vaker gedragen worden. Vroeger mocht ik nooit "echte" kostuums voor de lampionnenoptocht, dus ik vind het nu leuk voor de kinderen (en mijzelf) om die wel te dragen. De andere twee en Rick droegen kostuums, die we al hadden.

Verder nog drie pompoenen ($15), een paar spinnenwebben (de enige versiering, die ik ieder jaar nieuw koop) en natuurlijk snoep, hier een heel kinderrijke buurt, dus meer dan tien zakken zijn schoon op.
foto?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Die zijn in dit topicte zien :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer