Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

sea world san diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
lien
Amerika-ontdekker

sea world san diego

Bericht door lien »

Hallo,

Wij zouden graag in juli op onze rondreis naar Sea World San Diego gaan. Wie is hier al geweest en is dit de moeite? Heeft er iemand ervaring met het online bestellen van de tickets, of is het geen probleem om ze terplekke te kopen? Bedankt!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Zelf gaan wij Seaworld San Diego nog meemaken, dus daar kan ik je niets over zeggen. Ze zeggen dat dit ook wel een beetje lijkt op die van Orlando en die vonden wij in ieder geval erg leuk (alleen geen Kraken helaas).

Ik weet niet naar welke attracties jullie nog meer gaan, anders is misschien deze pas wel iets:

Southern California Citypass

(Wij gaan hem in ieder geval uitproberen :) )
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Hoi Lien

Wij zijn afgelopen zomer in Seaworld geweest. Nou moet ik zeggen dat het onze 4de park in 5 dagen was, dus ik was een beetje parkmoe, maar ondanks dat vond ik Seaworld wel leuk.
Vooral de shows. Naar mijn mening zijn de shows de grote attracties en met name natuurlijk Shamu!!

Als je tijd hebt dan zou ik er wel heen gaan.

Groetjes Sanny :)
Sanny Goes New York!!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Sea World

Bericht door nieuwenoord »

Doen hoor! Het is een prachtig park en de shows zijn leuk!

Foto's op onze weblog, zie onderschrift.

Groetjes,
Monique
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Lien,

een bezoek aan Seaworld is echt de moeite waard. Afgelopen zomer kwam ik er er sinds 1982 (!) weer en ik heb genoten van alle shows. Zeker doen!

Tickets kun je heel eenvoudig daar kopen. Ik kreeg nog een x-bedrag korting via de zgn. California Fun Spots Card. Met deze kaart krijg je bij diverse grote attracties korting. O.a. bij Universal Studios Hollywood, San Diego Zoo, Monteray Bay Aquarium, Seaword San Diego, Knott's Theme Park Buena Park, San Diego's Zoo's Wild Animal Park, Six Flags Magic Mountain LA, en Legoland California.

De kaart kreeg ik bij een Visitor's Guide over Californie. Je kunt de gratis gids hier bestellen. De kaart zit ergens in de gids bij een advertentie. Vaak geven de grote attracties ook een AAA-korting. Houd je ANWB-pas dus ook bij de hand.

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jta
Amerika-expert

zeker doen

Bericht door jta »

alleen maar bevestiging van wat iedereen hier al gezegd heeft:
1. zeker doen, ook bijvoorbeeld de avondshows met lasers en vuurwerk en rook zijn tof.
2. kaarten daar kopen, er vallen in motel of in boekjes wel kortingen uit de lucht
nog heel veel plezier (maar daar twijfel ik niet aan)
jacques
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Vorige zomer waren wij ook in Sea World en zoals andere al zegden : het is de moeite ! Vooral de orka's zijn prachtig om zien.
Wij hebben aan de kassa toen een combi-ticket gekocht, met dat ticket kan je dan ook de Universal Studio's in Hollywood bezoeken en blijft 14 dagen geldig. Als je dit ook op je programma moest staan hebben, hier spaar je dan toch ook weer enkele dollars mee uit.

Anita2
s882178
Amerika-newbie

Sea World

Bericht door s882178 »

Naar Sea World willen we in ieder geval. Waar ik ook benieuwd naar ben is of jullie een pakketreis geboekt hadden, en of jullie tips voor motel/hotel (ketens) hebben. Of waren jullie allemaal met zo'n RV?
jta
Amerika-expert

geen pakketreis

Bericht door jta »

geen pakketreis (zoals de meesten hier op dit forum), alles zelf organiseren is veel plezieriger.
motels: er zijn er zoveel en dus veel mogelijkheden. In het centrum? dicht bij seaworld ? aan de rand van de stad?
van de ketens kunnen er verschillende geboekt worden via http://www.choicehotels.com, en daysinn is een keten in de prijsklasse van ongeveer 60-100 $
jacques
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: geen pakketreis

Bericht door Njit »

jta schreef:motels: er zijn er zoveel en dus veel mogelijkheden. In het centrum? dicht bij seaworld ? aan de rand van de stad?
andere mogelijkheden voor hotels:

http://nl.hotels.com
http://www.expedia.nl

Kijk wel goed op de kaart waar het hotel staat.. De omschrijvingen op de sites zijn meestal wat misleidend.. Alles is 'near by' of 'close to'.. Met de auto wel ja, maar dan zit je wel in 'the middle of nowhere'.

Zie dit topic voor ons hotel..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
jta
Amerika-expert

Re: geen pakketreis

Bericht door jta »

Njit schreef: Kijk wel goed op de kaart waar het hotel staat.. De omschrijvingen op de sites zijn meestal wat misleidend.. Alles is 'near by' of 'close to'.. Met de auto wel ja, maar dan zit je wel in 'the middle of nowhere'.

doet me denken aan die keer in san francisco. ,,only 4 blocks" zei die gast. hij vertelde er wel niet bij hoe groot die blocks kunnen zijn.
jacques
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer