Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Marriott Marquis New York
Marriott Marquis New York
Na veel getwijfel de Marriott Marquis geboekt voor mijn verblijf in december, kamer met zicht op Times Square.
Ik vind het ferm overpriced, maar dat zijn ze allemaal die periode. Verwacht er wel vrij veel van. Iemand ervaringen met dit hotel, tips, ...?
Ik vind het ferm overpriced, maar dat zijn ze allemaal die periode. Verwacht er wel vrij veel van. Iemand ervaringen met dit hotel, tips, ...?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben er een aantal malen gelogeerd en vinden het een fantastisch hotel (vooral het fitness center!).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht