Mooi staaltje van passie voor het bedrijf waarvoor je werkt
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hart voor de zaak...
Hart voor de zaak...
http://www.post-gazette.com/pg/07285/824948-100.stm
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Hart voor de zaak...
Die passie hebben niet alle medewerkers. Deze Coca-Cola truck kwamen wij tegen tussen Bryce Canyon en Zionjvinch schreef: Mooi staaltje van passie voor het bedrijf waarvoor je werkt

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja... het blijft een moeilijke keuze...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
platesman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ik ben hier in belgie een echte cola drinker maar als ik in de us ben dan vind ik daar de pepsi beter dan de cola.hoe raar dat ook mag klinken.
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Nee hoor helemaal niet raar.platesman schreef:ik ben hier in belgie een echte cola drinker maar als ik in de us ben dan vind ik daar de pepsi beter dan de cola.hoe raar dat ook mag klinken.
Ik vond het in NL allemaal niet te drinken, maar zit hier nu zwaar aan de Diet Coke. Mijn vrouwtje heeft weer liever Diet Pepsi.
En wat ik vroeger wel lekker vond in NL, maar dat bestaat denk ik niet meer was RAAK Cola....
Raak heeft alleen nog Kindercola.TedjevanEs schreef: En wat ik vroeger wel lekker vond in NL, maar dat bestaat denk ik niet meer was RAAK Cola....
Van die fijne slogan: "Helahola, Kindercola".
PS Klaas Bruinsma was de zoon van de oprichter van Raak.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik drink in Nederland alleen maar Coca Cola Light, maar in Amerika juist weer niet, ik vind het daar te kunstmatig zoet smaken. Coca Cola Zero vind ik in Nederland niet lekker, maar in de VS weer wel... heel vreemd hoe het kan. Toen Vanilla Coke hier uit kwam vond ik het niet lekker - te zoet - maar in de VS is 't wel weer lekker, zelfs in de Light variant... Tja... 
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- DixieChick
- Amerika-expert
De smaken van de verschillende frisdranken worden aangepast afhankelijk van het land/gebied. dus als de cola hier anders smaakt dan in Nederland, dan kan dat kloppen, want de smaak is ook daadwerkelijk anders. Ze doen blijkbaar allerlei uitgebreide smaaktests om te kijken wie wat lekker vindt.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Zou niet moeten. Heineken wordt namelijk al gebottled naar Amerika gestuurd. Dus geen siroop waar later water wordt toegevoegd.Ginaatje schreef:Ik vind Heineken hier overigens ook heel anders smaken dan in NL..
De smerigste cola die ik ooit op heb, was in Philly. Dat smaakte naar chloor, naar het water dat was toegevoegd.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt hoor, ik vind de Heineken in de VS ook anders smaken dan in Nederland - al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik Heineken in Nederland ook niet zo lekker vind (maar 't is altijd nog beter dan BudweiserGinaatje schreef:Ik vind Heineken hier overigens ook heel anders smaken dan in NL..
Hetzelfde geldt trouwens in Spanje: je krijgt daar ook de Heineken in de kleinere groene flessen, zoals je die ook in de VS kunt krijgen, en de smaak is ook hetzelfde.
Het is erg onwaarschijnlijk, maar het lijkt bijna alsof er een export-bier is, en het bier voor de nationale markt. Maar het blijft toevallig...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Sonnie1983
- Amerikafan