Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Houston: beauty adressen
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Houston: beauty adressen
Hoi,
Een heel goede vriendin van mij gaat het eerste weekend van november naar Houston, Texas voor een bedrijfsfeest. Een van de avonden is een klantenavond waarin ze moet verschijnen in een cocktailjurk. Zij arriveert op vrijdag in Houston, en wil graag de zaterdag besteden aan wat beauty-activiteiten, zoals een ontspanningsmassage, een kapper en iemand die haar mooi opmaakt voor de avond.
Waar in Houston is een goed adres hiervoor?
Een heel goede vriendin van mij gaat het eerste weekend van november naar Houston, Texas voor een bedrijfsfeest. Een van de avonden is een klantenavond waarin ze moet verschijnen in een cocktailjurk. Zij arriveert op vrijdag in Houston, en wil graag de zaterdag besteden aan wat beauty-activiteiten, zoals een ontspanningsmassage, een kapper en iemand die haar mooi opmaakt voor de avond.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
texasdutch
- Amerika-ontdekker
Re: Houston: beauty adressen
Houston is erg groot. Waar in Houston is haar hotel?Jasmino schreef:Hoi,
Ed Smeets
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Nou...
in een stad met rond de 4 miljoen inwoners is er vast wel een beautysalon te vinden hoor
. Hoeft ze echt niet ver voor te zoeken, want volgens mij zit er in elke stripmall wel eentje.
Net als Ed vraag ik me af waar ze precies verblijft, want ik kan wel zeggen dat ik een leuke salon weet hier op de hoek, maar als zij daar nog 30 miles voor moet rijden is dat ook niet handig.
in een stad met rond de 4 miljoen inwoners is er vast wel een beautysalon te vinden hoor
Net als Ed vraag ik me af waar ze precies verblijft, want ik kan wel zeggen dat ik een leuke salon weet hier op de hoek, maar als zij daar nog 30 miles voor moet rijden is dat ook niet handig.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3362 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-
- 3 Reacties