Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets 2008
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jaaaa, wij hebben ook geboekt. :dance:
Het is uiteindelijk toch Vancouver geworden.
We vliegen met KLM een directe vlucht naar Vancouver.
Heen 10 juli terug 7 augustus.
Prijs € 878 p.p.
Nu kan ik eindelijk verder gaan met plannen.
We moeten alleen wel de route omgooien omdat we gepland hadden om de ronde in Salt Lake City te beginnen.
Nu moeten we alleen nog een paar maanden afwachten of Nick nog twee weken met ons mee kan. Hij moet eerst afwachten wanneer hij met zijn vrienden op vakantie gaat en daarna kunnen we hem inplannen. Kunnen we weer op zoek naar een ticket zucht
Marjon
Prijs € 878 p.p.
Nu kan ik eindelijk verder gaan met plannen.
We moeten alleen wel de route omgooien omdat we gepland hadden om de ronde in Salt Lake City te beginnen.
Nu moeten we alleen nog een paar maanden afwachten of Nick nog twee weken met ons mee kan. Hij moet eerst afwachten wanneer hij met zijn vrienden op vakantie gaat en daarna kunnen we hem inplannen. Kunnen we weer op zoek naar een ticket zucht
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vertrekken om 15.30. Hoe laat vertrekken jullie?
Terug vliegen we pas om 18.55 Heerlijk! Vorig jaar vlogen we al om 7 uur 's morgens terug dus moesten we al om 04.00 op het vliegveld zijn.
Ik vind het ook zo heerlijk dat het een directe vlucht is. We doen er maar 9 uur 30 over.
We vliegen met een MD 11 en ik heb net op de site van KLM gelezen dat die eind 2007 ook allemaal eigen schermpjes krijgen.
Marjon
Terug vliegen we pas om 18.55 Heerlijk! Vorig jaar vlogen we al om 7 uur 's morgens terug dus moesten we al om 04.00 op het vliegveld zijn.
Ik vind het ook zo heerlijk dat het een directe vlucht is. We doen er maar 9 uur 30 over.
We vliegen met een MD 11 en ik heb net op de site van KLM gelezen dat die eind 2007 ook allemaal eigen schermpjes krijgen.
Marjon
-
iris kranenbur
- Amerikafan
Ja dat bestaat.iris kranenbur schreef:Bestaat de mogelijkheid een retrour San Fransisco te kopen met stopover van een week in New York??
Groetjes Iris
Op ticketssites de Multi City optie invullen of anders een reisbureau bellen/mailen.
Wij gaan bijv. eerst naar West-Vs en dan nog een weekje naar Florida.
Yes! Ook wij hebben geboekt! Heen naar Toronto en terug vanuit Washington DC. Een reis die eigenlijk voor deze periode op de planning stond, maar door omstandigheden niet door kon gaan. Een half jaar later gaat het toch gebeuren!
(vanaf 17 maart een kleine 3 weken)
Voor de tickets waren we 480 euro p.p. kwijt. Dit had nog wel wat goedkoper gekund met United/Lufthansa, maar nu vliegen we én rechtstreeks met KLM én hebben we zeer gunstige vliegtijden.
Het viel me trouwens 100% mee dat de ticketprijzen voor onze route niet of nauwelijks gewijzigd zijn t.o.v. 2007.
En nu alle plannen voor hotels e.d. definitief maken!
Voor de tickets waren we 480 euro p.p. kwijt. Dit had nog wel wat goedkoper gekund met United/Lufthansa, maar nu vliegen we én rechtstreeks met KLM én hebben we zeer gunstige vliegtijden.
Het viel me trouwens 100% mee dat de ticketprijzen voor onze route niet of nauwelijks gewijzigd zijn t.o.v. 2007.
En nu alle plannen voor hotels e.d. definitief maken!
Laatst gewijzigd door Jozef op 12 okt 2007, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vetrekken al om 12.30 (ik moest op het forum zoeken om te zien hoe laat we ook al weer gingenvana schreef:Wij vertrekken om 15.30. Hoe laat vertrekken jullie?
Marjon
Dus jullie kunnen zwaaien op weg naar Schiphol, we vliegen met Continental.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, doen wij ook, en dan nog iets ingewikkelder want wij vliegen vanaf LA terug. We hebben rechtstreeks bij Continental geboekt.iris kranenbur schreef:Bestaat de mogelijkheid een retrour San Fransisco te kopen met stopover van een week in New York??
Groetjes Iris
Je kunt ook kijken naar de mogelijkheden voor een open jaw Amsterdam-NY en SF - Amsterdam, met een los enkeltje NY-SF (die zagen wij al voor 125 dollar), maar waarschijnlijk is en retour met stop over het goedkoopste.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben jaloers op je, ik heb zo'n 6 jaar geleden in Vancouver gewoont maar ik ben sindsdien nooit meer terug geweest. Het is een geweldige stad die bij mij nog altijd een speciale plek in mijn hart inneemt. Mocht je enige vragen hebben over wat er te doen is bijv. laat het me dan weten!vana schreef:Jaaaa, wij hebben ook geboekt. :dance:
Prijs € 878 p.p.
zucht
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik denk niet dat we een andere mogelijkheid hebben. Eerst met het openbaar vervoer naar Amerika lijkt me ook een beetje lastigwendyjol schreef:Leuk Marjon!! Huur je de auto dan ook in Canada?
Helaas is het wel duurder om een auto te huren in Canada. Maar we moesten een keuze maken. Ik hoef nu tenminste niet meer elke avond te zoeken naar tickets.
Salt Lake City was gewoon niet te betalen (€ 1050 en het werd alleen maar duurder) en ook San Francisco was vrij duur.
En we hadden geen zin om allerlei constructies te bedenken met twee tussenstops of vanaf Brussel vliegen.
Nu hebben we heerlijk een directe vlucht en zijn maar 9 uur 30 onderweg i.p.v 16 uur.
Voordeel is dat we ook geen tusssenstop hebben en dus ook niet die toestanden van vorig jaar kunnen krijgen.
Zou de Canadese immigration net zo streng zijn als de Amerikaanse of zouden ze daar wat relaxter zijn?
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ Wendy
Wat ik me afvraag Wendy: Hoe gaat dat bij jullie op de terugvlucht. Jullie gaan met twee maatschappijen heb ik begrepen. Gaan jullie eerst naar New York en dan op dezelfde dag door naar Nederland?
Hoeveel tijd zit daartussen?
Ben je niet bang dat je, als je vertraging hebt de vlucht mist?
Of dat de vliegtijden terug wijzigen zodat je je aansluiting mist. Dat lijkt me zo lastig met twee verschillende maatschappijen.
Marjon
Wat ik me afvraag Wendy: Hoe gaat dat bij jullie op de terugvlucht. Jullie gaan met twee maatschappijen heb ik begrepen. Gaan jullie eerst naar New York en dan op dezelfde dag door naar Nederland?
Of dat de vliegtijden terug wijzigen zodat je je aansluiting mist. Dat lijkt me zo lastig met twee verschillende maatschappijen.
Marjon
De Canadezen zijn in mijn ervaring toch altijd wel iets relaxter. Dit gelde voor mij zowel op het vliegveld van Vancouver, de grensovergang naar Washingon bij Blaine en de overgang bij Port Huron, MI naar Ontario.vana schreef: Zou de Canadese immigration net zo streng zijn als de Amerikaanse of zouden ze daar wat relaxter zijn?
Marjon
Zelfs vaak eng soepel moet ik zeggen. In Amerika heb ik vaak het gevoel dat ik een crimineel ben terwijl het bij Canada vaak zoiets was van:
"Hey, welkom in Canada, veel plezier! (maar niet te veel!)"
Maar ja, misschien heb ik wel de juiste persoon getroffen elke keer, ik heb immers ook wel eens een keer een lolbroek meegemaakt bij de douane in Chicago.
-
wendyjol
- Amerikakenner
Er zit 4 uur tussen de twee vluchten. Als er iets wijzigt, dan gaan we ons op dat moment druk maken. Ik doe dat nooit van te voren, want meestal gaat alles gewoon goedvana schreef:@ Wendy
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1783 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-